關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 1


7
1301#
發表於 08-5-7 23:34 |只看該作者
語言學習,作用是用作溝通。  我覺得如果小朋友在其他的幼稚園讀書,小朋友已經可以提出意見、作小組討論;訓練出思考問題的能力,引發學習的動機!  現今青少年,不能解決問題,工作表現欠佳,正就是不能獨立思考!!  

所以一所能引發學習的動機及興趣的幼稚園,比語言學習更重要!!

Rank: 1


7
1302#
發表於 08-5-7 23:37 |只看該作者
原文章由 erikalo 於 08-5-7 23:25 發表
06 mommy

好多謝你地既reply, 我放心好多了... 我只怕, 個仔會抗拒國語又唔講.. 就慘了.. 不過聽完你地講, 小朋友返學都學到國語, 亦唔抗拒, 我已經好滿足了...


thank you

erikalo

...



若然你的孩子,連廣東話也說得不太好!我不建議你讀蘇淅.....

Rank: 4


850
1303#
發表於 08-5-8 08:31 |只看該作者
原文章由 phenix123 於 08-5-7 23:37 發表



若然你的孩子,連廣東話也說得不太好!我不建議你讀蘇淅.....




甘當然...每樣野都要衡量下適合與否...小朋友太抗拒就唔好勉強......唔係得不償失.....

不過話時話蘇浙班班都好多人...好似30-39(3個老師)...你地知唔知....

Rank: 5Rank: 5


4411
1304#
發表於 08-5-8 09:06 |只看該作者
joeytcy,

噚晚好開心呀, 我終於都發覺, 原來個女響呢接近兩年入面, d普通話真係進步左好多好多呀! 由以往我地考佢, 佢只會答我地單字, 到噚晚, 我地發現, 原來佢已經講到一d好完整既句子, 所以...好感動啊!

說話噚日去開茶會 (旅行茶會), 導遊姐姐話星馬d華人好多都識講普通話, 咁噚晚我就同阿女講, 我地其中一個"景點"係去水果專門店, 咁我就同佢講, 你到時去到果度, 你試食左之後, 如果個店員問你鍾意食邊種水果味道既朱古力, 你就用普通話答人地喇, 咪你知啦, 媽咪又唔識講, 萬一佢聽唔明我講乜, 我就買唔到畀你食喇嘛, 所以你要代我講啊!

於是, 我噚晚就扮演朱古力店既店員, 用半鹹淡既普通話問佢...

我: 小妹妹, 你喜歡哪一種味道呢?
婷: 我喜歡草莓的巧克力!
我: 那麼, 你呢?(我假設表姐同佢一齊, 但表姐唔識聽唔識講普通話)
婷: 她喜歡檸檬的巧克力!
我: 爸爸媽媽他們喜歡什麼呢?
婷: 爸爸喜歡香蕉的巧克力, 媽媽喜歡蘋果的巧克力, 外婆喜歡榴槤的巧克力, 外公不喜歡食巧克力!

有紋有路, 好感動, 唔知到時佢係咪真係可以好勇敢咁對答如流呢?



原文章由 joeytcy 於 08-5-8 08:31 發表




甘當然...每樣野都要衡量下適合與否...小朋友太抗拒就唔好勉強......唔係得不償失.....

不過話時話蘇浙班班都好多人...好似30-39(3個老師)...你地知唔知.... ...

Rank: 5Rank: 5


4411
1305#
發表於 08-5-8 09:31 |只看該作者
我同意語言學習係用唻溝通, 但唔代表小朋友廣東話都講唔好, 就連普通話or英語都唔應該學習! 說實在的, 有那個孩子是從出生第一天便懂得說母語的呢? 他們不也是出生以後, 每天成人在他耳邊說個不停, 慢慢的, 日積月累的, 到達某個階段, 從發出單音, 到發出雙音, 詞語, 短句, 長句, 到而家長篇大論, 想佢收下聲, 靜下都難呢?

兩文三語係香港既特色, 中西混雜, 搞到我地既小朋友, 唔可以正正式式用母語教學, 是誰的錯? 政府推行母語教學, 家長反應如何? 咪又係崇尚英文小學, 英文中學! 我都知用母語好呀, 唔駛點經大腦, 就可以自自然然咁對答如流, 對小朋友表達意見方面既自信心, 無疑係母語最好的! 但我更相信的是, 只是小朋友用心, 家長畀d耐性, 去令佢地學好一種語言, 佢地遲早都有一日, 講外語可以好似講母語咁流利的!

我絕對同意現今青少年, 不能解決問題, 工作表現欠佳, 但係咪完全同不能獨立思考有關呢? 相信這只是其中一個原因吧! 若然話學校所教既野唔能夠訓練小朋友獨立思考, 我覺得更加應該怪責現今父母對小朋友太保護, 樣樣野都為佢地安排好晒, 每分每刻都幫佢地清除前面的阻礙物, 以至令佢地唔識得做人, 唔識得同人相處, 唔識面對挫折! 你見過一個十五歲仔, 仲要阿媽餵飯畀佢食未? 我就見過喇, 呢個仔, 將來出唻做野, 會點呢? 真係god bless him!

蘇幼唔可以話係一間頂級既幼稚園, 或者我會咁睇...我會視阿女返蘇幼等同返一個非常超值既外語playground, 學費平, 師資高 (老師教學經驗肯定豐富, 但亦好多傳統老師), 大班教學 (相對小班教學, 小朋友無疑係會被忽略&照顧得無咁好; 但從另一角度睇, 大班教學, 老師唔可以無時無刻照顧每一個小朋友, 那麼小朋友可以訓練到更獨立, 亦可以與更多唔同小朋友相處, 仲有既係, 佢會漸漸學識爭取, 因為人多, 你唔爭取, 老師唔會叫你答問題, 呢樣未嘗唔係一件好事)!

當然, 最終決定揀邊間幼稚園, 都係要睇番適唔適合小朋友的, 但其實除左要適合小朋友之外, 我覺得更加要適合家長, 一間學校好定唔好, 其實好睇家長點樣評價, 正如我咁, 我上年學期尾果陣, 都係評到蘇幼唔好的啊, 差d想同個女轉校! 但最後無咁做到, 冷靜過後, 重新睇番件事, 諗番當初自己點解要揀呢間學校, 到最後我堅持畀佢繼續, 家長內心既掙扎, 矛盾, 經歷過了, 而家見到個女獨立左, 識得爭取, 知道要努力, 好多野知道要自己做 (當然間中都會唔做), 普通話進步了等等, 選擇留低繼續浸淫, 暫時覺得都係正確的啊!

若然上年放棄了, 那麼我便看不到她這一年來的進步了!



原文章由 phenix123 於 08-5-7 23:34 發表
語言學習,作用是用作溝通。  我覺得如果小朋友在其他的幼稚園讀書,小朋友已經可以提出意見、作小組討論;訓練出思考問題的能力,引發學習的動機!  現今青少年,不能解決問題,工作表現欠佳,正就是不能獨立思考!!  

所以一所能引發 ...

Rank: 3Rank: 3


205
1306#
發表於 08-5-8 14:20 |只看該作者
各位蘇淅的媽咪, 你地覺得值唔值得給自己的女兒讀兩間幼稚園昵
小女考到協恩及蘇浙, 首選協恩, 但很想她學好普通話. 你地話有可能讀兩間嗎? 

Rank: 4


605
1307#
發表於 08-5-8 14:26 |只看該作者
十月媽咪:

完全同意你既睇法!

我個女都係今年好明顯肯主動係屋企講普通話,重係成句句子添!有一次帶佢返學,見佢一入到課室就好自然同 d 同學仔講普通話,係好自然果隻,果下都幾開心;而最重要既係佢好鍾意返學,亦即係佢好享受學校生活,做家長既見倒自己小朋友開心之餘+學習有進步,就覺得自己選擇正確。

CAN

Rank: 4


850
1308#
發表於 08-5-8 14:34 |只看該作者
原文章由 十月媽咪 於 08-5-8 09:06 發表
joeytcy,

噚晚好開心呀, 我終於都發覺, 原來個女響呢接近兩年入面, d普通話真係進步左好多好多呀! 由以往我地考佢, 佢只會答我地單字, 到噚晚, 我地發現, 原來佢已經講到一d好完整既句子, 所以...好感動啊!

說話噚 ...



你呢個角色扮演遊戲幾好喎...(甘來都無唸過用普通話黎玩..).......我都同個女玩下先...互相練習.....

Rank: 4


850
1309#
發表於 08-5-8 14:38 |只看該作者
原文章由 CanKan 於 08-5-8 14:26 發表
十月媽咪:

完全同意你既睇法!

我個女都係今年好明顯肯主動係屋企講普通話,重係成句句子添!有一次帶佢返學,見佢一入到課室就好自然同 d 同學仔講普通話,係好自然果隻,果下都幾開心;而最重要既係佢好鍾意返學,亦即係 ...



我都係...完全讚同...

Rank: 5Rank: 5


4411
1310#
發表於 08-5-8 14:42 |只看該作者
cankan,
係呀, 見到佢地進步, 真係好開心, 亦覺得選擇係正確架!

頭先放學果陣, 我仲開心呀, 阿女一落褓姆車, 就拎住佢響學校自製既母親節咭, 用普通話同我講: 親愛的媽媽, 母親節快樂!

你今晚早d返屋企, 睇下kelly果班派番張母親節咭未? 如果派左, 佢可能都好期待你快d返到屋企, 同你講"母親節快樂"啊!

原文章由 CanKan 於 08-5-8 14:26 發表
十月媽咪:

完全同意你既睇法!

我個女都係今年好明顯肯主動係屋企講普通話,重係成句句子添!有一次帶佢返學,見佢一入到課室就好自然同 d 同學仔講普通話,係好自然果隻,果下都幾開心;而最重要既係佢好鍾意返學,亦即係 ...

Rank: 4


850
1311#
發表於 08-5-8 14:43 |只看該作者
原文章由 yyoo 於 08-5-8 14:20 發表
各位蘇淅的媽咪, 你地覺得值唔值得給自己的女兒讀兩間幼稚園昵
小女考到協恩及蘇浙, 首選協恩, 但很想她學好普通話. 你地話有可能讀兩間嗎?  ...



HIHI...

你應該對呢兩間收集好多資料.....不如你分析一下先...hehe

Rank: 5Rank: 5


4411
1312#
發表於 08-5-8 14:51 |只看該作者
悠媽,
係呀, 要同佢互相切磋下至得嘛! 同埋我要做個好榜樣呀, 畀佢知道, even媽咪唔識講, 但都會勇敢嘗試講, 至多講唔掂果陣, 就問下爹哋點樣講, 爹哋教左我地講喇, 我地又一齊跟番住唻講! 不過咁呀, 我佬成日話我低低地架, 教極都唔多準呀d發音! 我就快激c佢架喇, 哈哈!

你得閒都同悠悠玩下呢個遊戲丫, 唔錯架, 唔一定要面對面切磋架, 有時佢響電話度同你傾偈, 你都可以同佢響電話玩呢個遊戲架!

噚晚我地仲玩左一個過海關既角色扮演遊戲, 話說阿女本passport張相係佢一歲果陣時影的, 而家都四歲半了, 個樣完全唔同晒, 而阿女亦知過關果陣, d叔叔係會用英文or普通話問佢叫咩名的, 以往我地要幫佢翻譯, 話畀佢知叔叔問佢乜野, 佢至會識答人地, 有時甚至要我地出口代答添! 咁噚晚, 我地又問佢...

先用英文...
我: What is your name?
女: I'm Anson.
我: How old are you?
女: I'm four.
我: Where are you from?
女: I'm from Hong Kong.

之後假設去到馬來西亞...過關時, 叔叔用普通話問佢...

我: 你叫什麼名字?
女: 我叫xx婷.
我: 你幾歲呀?
女: 我今年四歲半.
我: 你從哪裡來的呢?
女: 我從香港來的.
我: 你現在去哪裡玩?
女: 我現在去馬來西亞.
我: 很好, 那你可以過去了.

哈哈...一個很好玩的遊戲, 互相練習, 互相糾正, 哈哈!



原文章由 joeytcy 於 08-5-8 14:34 發表



你呢個角色扮演遊戲幾好喎...(甘來都無唸過用普通話黎玩..).......我都同個女玩下先...互相練習.....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11781
1313#
發表於 08-5-8 17:16 |只看該作者
十月媽咪,

唔單只你呀, 我一路睇都好感動呀...估唔到佢識講咁多普通話 ..老實講, 榴槤個普通話, 我真係唔知點讀呀 ...haha..

我諗好多揀蘇浙的家長, 都會好似我咁, 唔係話100%超鍾意依間學校, 只係buy 佢係普通話教學, 而且依家出面間間都sell 開心教學, 就更加令家長擔心傳統教學會否令子女討厭返學, 不過, 我地果代有邊個唔係讀傳統幼稚園呀 ??  而且, 平時响屋企婆婆同工人都超級take care 佢, 所以, 我真係想搵間老師唔得閒show 我個女的學校 ..haha ..好似有 d 變態 ...

多謝你呀 ..希望我都冇揀錯啦 ..

原文章由 十月媽咪 於 08-5-8 14:51 發表
悠媽,
係呀, 要同佢互相切磋下至得嘛! 同埋我要做個好榜樣呀, 畀佢知道, even媽咪唔識講, 但都會勇敢嘗試講, 至多講唔掂果陣, 就問下爹哋點樣講, 爹哋教左我地講喇, 我地又一齊跟番住唻講! 不過咁呀, 我佬成日話我 ...

Rank: 5Rank: 5


4411
1314#
發表於 08-5-9 07:12 |只看該作者
mimi1102,

係呀, 真係好感動, 相信不久將來, 你都會有呢種感動的!

或者咁講, 正因為唔係100%鍾意呢間學校, 所以對呢間學校既信心會相對地細, 亦因為好多家長覺得蘇幼及唔上好多名幼稚園, 所以讀讀下, 會轉去讀第二間! 尤其年尾仔女果堆, 某d家長會響仔女讀K1果陣, 同佢地考多次名校幼稚園既K1, 等佢地既小朋友可以變做大仔大女的, 所以進出既學生, 非常多!

不過亦有家長係讀讀下名校幼稚園(例如根X園, 國際英文), 而轉讀蘇幼的, 阿女果班就有兩三個這些插班生了, 何解? 同我地一樣, 都係想學好普通話啫!

其實你既做法, 唔可以話係變態的, 因為好多家長都係咁諗, 亦面對同你一樣既問題, 覺得小朋友好曳/ 在家好多人遷就佢/ 自己搞佢唔掂...等等...就索性搵間嚴D既幼稚園唻治佢, 等老師去炮製佢等等, 所以...好普遍的, 放心吧! 你唔算變態架喇!

原文章由 mimi1102 於 08-5-8 17:16 發表
十月媽咪,

唔單只你呀, 我一路睇都好感動呀...估唔到佢識講咁多普通話 ..老實講, 榴槤個普通話, 我真係唔知點讀呀 ...haha..

我諗好多揀蘇浙的家長, 都會好似我咁, 唔係話100%超鍾意依間學校, 只係buy 佢係普通話 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11781
1315#
發表於 08-5-9 11:18 |只看該作者
哈哈 ~ 我都好期待呀 ..我覺得我自己好似賭緊大細...哈哈 ~

原文章由 十月媽咪 於 08-5-9 07:12 發表
mimi1102,

係呀, 真係好感動, 相信不久將來, 你都會有呢種感動的!

或者咁講, 正因為唔係100%鍾意呢間學校, 所以對呢間學校既信心會相對地細, 亦因為好多家長覺得蘇幼及唔上好多名幼稚園, 所以讀讀下, 會轉去讀第二 ...

Rank: 4


785
1316#
發表於 08-5-11 23:15 |只看該作者
各位... 我終於係星期六同仔仔註冊了, 老師比我既印象很好, 很有笑容, 亦唔似好傳統既黑face 人...

只係覺得校服同書包有d亂, 無現貨...

我見到好多家長都係講國語架...同埋d 小朋友好醒.. 相比我個細b... (12月)真係唔知佢點算啦....

不過算啦.. 都決定了... 就比佢一試啦... 我好同意10月mommy講法, 總要學習爭取既......

多謝你地....

原文章由 mimi1102 於 08-5-9 11:18 發表
哈哈 ~ 我都好期待呀 ..我覺得我自己好似賭緊大細...哈哈 ~

Rank: 4


850
1317#
發表於 08-5-12 22:30 |只看該作者
原文章由 erikalo 於 08-5-11 23:15 發表
各位... 我終於係星期六同仔仔註冊了, 老師比我既印象很好, 很有笑容, 亦唔似好傳統既黑face 人...

只係覺得校服同書包有d亂, 無現貨...

我見到好多家長都係講國語架...同埋d 小朋友好醒.. 相比我個細b... (12月) ...



放心啦...我個女入黎讀個陣一個字都唔識講...依家都有幾句句子旁下身架.(甘講真..幾歲人仔講到D..我已經收貨)....你唔好唸住同其他家長或小朋友比呀....唔係你對你GER小朋友要求會越黎越高....你要當比你個仔仔入黎讀其中一個原因係多左機會去接觸普通話....我記得K1時...阿女唱D學校教兒歌....不知幾得意...

[ 本文章最後由 joeytcy 於 08-5-13 20:47 編輯 ]

Rank: 4


605
1318#
發表於 08-5-16 14:44 |只看該作者
十月媽咪:

我都有試過係屋企同亞女用其他語言溝通,不過多數係英文,普通話未試過,因為自己唔識講,怕教錯佢。

講開 mother day,真係幾 sweet 架,除左學校同畫畫班做既卡之外,亞女自己重自發性做多份禮物送俾我,真係好開心呀。

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
1319#
發表於 08-5-16 19:19 |只看該作者
CANKAN,

無計, 為左畀佢知道, 媽咪唔識都敢講, 佢識就更加要敢講呢個道理, 我唯有頂硬上, 講錯左, 等佢教番我!

KELLY真係乖女, 做份禮物送畀你, 你有冇影低佢唻留念呀?!

我呢個TRIP都好開心, 兩隻馬騮又係玩到唔願返香港, 而我阿爸阿媽就日日食玩瞓, 算係舒舒服服過左幾日假期!


原文章由 CanKan 於 08-5-16 14:44 發表
十月媽咪:

我都有試過係屋企同亞女用其他語言溝通,不過多數係英文,普通話未試過,因為自己唔識講,怕教錯佢。

講開 mother day,真係幾 sweet 架,除左學校同畫畫班做既卡之外,亞女自己重自發性做多份禮物送俾我,真係好開心呀。 ...

Rank: 4


850
1320#
發表於 08-5-16 19:49 |只看該作者
原文章由 十月媽咪 於 08-5-16 19:19 發表
CANKAN,

無計, 為左畀佢知道, 媽咪唔識都敢講, 佢識就更加要敢講呢個道理, 我唯有頂硬上, 講錯左, 等佢教番我!

KELLY真係乖女, 做份禮物送畀你, 你有冇影低佢唻留念呀?!

我呢個TRIP都好開心, 兩隻馬騮又係玩到唔 ...


我都有同阿悠玩呀...一時佢扮海關...一時就我扮....有次佢問我幾多歲...我就話三歲...佢總話.:你不像那麼少...你那麼高...你那麼大....跟住就話...你是不是三十歲呀....我緊係話是呀...HEHE(講細5年喎...)...甘跟住調住角式啦....我又問佢幾多歲喎...佢又話三歲...今次我就話....你太少啦...你不可以自己一個人過來的....為什麼你的爸爸媽媽不陪你過來....跟住佢即刻話不是不是...我6歲啦.....哈哈
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖