關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


554
1301#
發表於 06-12-5 18:33 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

We will talk tonight.  bye!
Matthew_媽咪 寫道:
露絲,

唔好意思, 仲想問下 ~ 係星期幾上堂 ? 時間係幾點 ? 可以係邊度報名呀 ? 一個老師對幾多個小朋友呀 ? 妳又會唔會同仔仔報名 ? 好多問題 tim, thanks !

Matthew 媽咪

[quote]
露絲 寫道:
Matthew_媽咪,

問咗.   沙呂1月開班, 可以JOIN間學校讀LAM MO TAK.
$1440.......... $120/HR.
[/quote]
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1302#
發表於 06-12-5 21:56 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

一星期1堂, 大約1 1/2hrs.  星期六10:00-12:00 (大概) (唔知實際時間, 要再問)

林慕德唱快學英文

電話 : 2881-9981 趙小姐

我會報G3, 因幼稚園已完成M5, 佢話可以讀G3 wo....


全部完成共G6.    幼稚園就要讀M1-M10才完成.

1對6-8個小朋友.

如果大家想讀, 佢會有試堂.    我負責幫你地報名.

唔知你地讀唔讀到G3呢?

佢話我地夠6-8人, 佢會同我地開班.

或者join沙呂.....
Matthew_媽咪 寫道:
露絲,

唔好意思, 仲想問下 ~ 係星期幾上堂 ? 時間係幾點 ? 可以係邊度報名呀 ? 一個老師對幾多個小朋友呀 ? 妳又會唔會同仔仔報名 ? 好多問題 tim, thanks !

Matthew 媽咪

[quote]
露絲 寫道:
Matthew_媽咪,

問咗.   沙呂1月開班, 可以JOIN間學校讀LAM MO TAK.
$1440.......... $120/HR.
[/quote]
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1303#
發表於 06-12-5 23:21 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀




Rank: 4


588
1304#
發表於 06-12-5 23:22 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

有冇興趣一齊讀呀    

Rank: 4


554
1305#
發表於 06-12-5 23:55 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

如果G3唔得, 就上G2.    時間ok嗎?
問下ilovelinlin, 2000, B珠Mummy, 其他媽咪呀?

地點有冇問題呀?
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1306#
發表於 06-12-5 23:57 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

english
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


304
1307#
發表於 06-12-6 11:28 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲 寫道:
Matthew_媽咪,

如果G3唔得, 就上G2.    時間ok嗎?
問下ilovelinlin, 2000, B珠Mummy, 其他媽咪呀?

地點有冇問題呀?



如果要去"沙呂" 就遠咗 d嘞, 可唔可以係馬鞍山呀,
時間可唔可以就星期日早上呀, 因星期六我要返工,
但仲有一個問題就係會唔會我地幾個小朋友讀嘅 level 唔同, 咁點開班呀 ?     
^_^

Rank: 4


554
1308#
發表於 06-12-6 15:33 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

YOBALLMA,
偷偷地上網.....

你要問趙小姐啦, 因同沙呂上堂, 所以可能會有G2...比未讀過小朋友上.

佢提過油'馬'地CENTER, 所以你可考慮.   馬鞍山靈小有開班, 不過唔受外來小朋友.

至於時間可以同趙小姐夾的.

你KICK之前我留下的網址看看吧!!!!!
yoballma 寫道:
[quote]
露絲 寫道:
Matthew_媽咪,

如果G3唔得, 就上G2.    時間ok嗎?
問下ilovelinlin, 2000, B珠Mummy, 其他媽咪呀?

地點有冇問題呀?



如果要去"沙呂" 就遠咗 d嘞, 可唔可以係馬鞍山呀,
時間可唔可以就星期日早上呀, 因星期六我要返工,
但仲有一個問題就係會唔會我地幾個小朋友讀嘅 level 唔同, 咁點開班呀 ?      [/quote]
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1309#
發表於 06-12-6 18:14 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

你去咗邊呀?   
問咗未呢?
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1310#
發表於 06-12-6 18:33 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 5Rank: 5


1256
1311#
發表於 06-12-7 08:33 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,
If the location is at Ma On Shan, I am interested.
TKS!
ilovelinlin
露絲 寫道:
Matthew_媽咪,

如果G3唔得, 就上G2.    時間ok嗎?
問下ilovelinlin, 2000, B珠Mummy, 其他媽咪呀?

地點有冇問題呀?

Rank: 3Rank: 3


313
1312#
發表於 06-12-7 09:32 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Me too!
[quote]
ilovelinlin 寫道:
露絲,
If the location is at Ma On Shan, I am interested.
TKS!
ilovelinlin

Rank: 4


554
1313#
發表於 06-12-7 13:27 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

有冇馬循既家長有興趣報名呀?   

各位媽咪們....你d 朋友有興趣既話, 揍夠1班人或大'鵬'人...禁就試下問趙小姐可否在馬鞍山開班.

緊急招集........1月開班.   
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1314#
發表於 06-12-7 13:31 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

ilovelinlin,

A也....我都想呀!   不過佢話靈小唔收外來人.

如果我地揍多d人, 睇下佢得唔得.
ilovelinlin 寫道:
露絲,
If the location is at Ma On Shan, I am interested.
TKS!
ilovelinlin
[quote]
露絲 寫道:
Matthew_媽咪,

如果G3唔得, 就上G2.    時間ok嗎?
問下ilovelinlin, 2000, B珠Mummy, 其他媽咪呀?

地點有冇問題呀?
[/quote]
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1315#
發表於 06-12-7 13:33 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1316#
發表於 06-12-7 22:32 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


554
1317#
發表於 06-12-7 23:37 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

佢話6-8人會開班, 不過就要問下馬鞍山上堂的地點, 因佢冇centre, 所以就煩了一點.  但如果多d小朋友, 我諗佢會考慮幫我地囉.
Matthew_媽咪 寫道:
露絲,

要大約幾多個小朋友先可以傾下可唔可以係馬鞍山學呀  
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1318#
發表於 06-12-7 23:45 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

等我得閒問下靈幼的書記, 圖畫班可唔可以收'買'我細仔先.

以前我細仔在那裡學, 個老師唔比小朋友抄畫, 因為冇意思, 要佢地自己睇完/學完...老師的畫然後自己諗過一幅.  有時畫畫都用好多唔同方法, 去啟發小朋友.

等我諗下有冇budget先~~~
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1319#
發表於 06-12-7 23:51 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,

你去咗邊呀?
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


313
1320#
發表於 06-12-8 10:18 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,

其實上課地點可唔可以考慮借用馬鞍山某區的社區中心或體育館內的活動室呢?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖