關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 TKO Deborah (Part 2)
樓主: hinhinmom
go

TKO Deborah (Part 2) [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3909
1301#
發表於 05-11-18 01:44 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

舊年等d麽等o甘耐啊?聼日唔係親子,可能簡單d啩。        聼日如果遲o左,Stephanie實逼我去追車         

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1302#
發表於 05-11-18 01:45 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

我頂唔順啦, 要        喇, 2點係deadline呀~

fifi, good night喇!              

Rank: 5Rank: 5


3909
1303#
發表於 05-11-18 01:45 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

唔使一星期o甘耐,不過之前要講點,費事同一日各個放曬咋。

Rank: 5Rank: 5


3909
1304#
發表於 05-11-18 01:47 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

訓啦,我都開始想訓啦,

Good Night!!!!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1305#
發表於 05-11-18 01:48 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

係喎, 聽日唔係親子喎, 我又"間歇性失憶"喇!        

舊年唔知等咩呀, 我又未食早餐喎, 唸住去到先食, 點知等下又10分鐘, 最後, 我好似等到9點半先拎轉面, 係班房靜雞雞食三交治呀~     

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1306#
發表於 05-11-18 01:49 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

真係訓喇~               

good night~       

Rank: 3Rank: 3


110
1307#
發表於 05-11-18 09:03 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

[size=xx-large]everybody good morning

Rank: 5Rank: 5


3909
1308#
發表於 05-11-18 09:06 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

anson表哥,

Morning!!!

今日你都好早,心情好‘青見’哦           

Rank: 5Rank: 5


3909
1309#
發表於 05-11-18 09:18 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

今朝湊Stephanie返學校,見到學校門口好鬼亂,好多大人小朋友企係度      原來上o左樓先知樓上無開門,搞到d家長唔知送小朋友去邊好,好多家長係度eeoo話,‘有無搞錯,尋日唔講點,而加搞到要騰上騰落’      最後先知D小朋友應該係樓下的課室集合,我幾驚出錯,問o左兩次先放心,因爲唔比家長送入去,見唔到個miss       

halaha,

今朝見到婆婆,係度搵wingwing,我仲以爲走失o左添,          原來係daddy已經送o左入課室       

Rank: 5Rank: 5


1874
1310#
發表於 05-11-18 09:29 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,

我想問下, 咁我地一家3口, 係要兩個定三個餐呀?

fifi 寫道:
A)焗豬排飯餐盒
B)小點餐盒(?油王雞腿,牛油粟米,熱狗各壹)
C)叉燒油雞飯餐盒
D)焗肉醬意粉餐盒
E)咖喱牛腩飯餐盒

全部有野飲。

Rank: 5Rank: 5


3909
1311#
發表於 05-11-18 09:34 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

halaha,

照定3個啦    小朋友都要食野,飲野o既嘛   

Rank: 3Rank: 3


368
1312#
發表於 05-11-18 10:03 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi:

我都想參加,可否預我兩個位

其實懂得數1-100及寫1-10,已可以學珠心算,我見eunice鐘意計數,咪諗住比佢學吓囉,加上好似你話齋,唔使放學後剩係對住姐姐啦。

其實並不是將軍澳的小學不好,而是中學的網太差,現有公認的英中(直資除外),只有一間,好多band1的學生根本派不到band1中學,唔似出面,好多band2生反而可以上band1學校。我敢講,出面好多名牌小學的教學法死板又傳統,反而不及新區的學校咁進取,但人哋派位有保證,卻是不爭的事實 :cry:  :cry: 。

Rank: 5Rank: 5


1874
1313#
發表於 05-11-18 11:07 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

pinkpink888,

睇返今次學校派的相, 我才覺得原來eunice都幾鬼馬, 張張相都動作多多, 好cuties呀.
關於揀小學, 遲啲仲要你多多指教, 我都仲係一頭霧水, 無從入手呀.

wing530,

anson肚仔不舒服呀, 咁真係要戒口, 食清啲啦.

fifi,

我會聽你講, 嘗試relax下既啦.

Rank: 5Rank: 5


1874
1314#
發表於 05-11-18 11:11 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,

我要 :

HALAHA : A, B, D

fifi 寫道:
A)焗豬排飯餐盒
B)小點餐盒(?油王雞腿,牛油粟米,熱狗各壹)
C)叉燒油雞飯餐盒
D)焗肉醬意粉餐盒
E)咖喱牛腩飯餐盒

全部有野飲。

Rank: 5Rank: 5


2564
1315#
發表於 05-11-18 11:42 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi
唔好意思想問係幾時去 ??

wing 530
anson 如果肚痾記住唔好飲奶呀, 之前Vanna 肚痾試過痾一個月, 醫生開有隻白色既粉係幾好架, 好過白色個d藥水.

jaisy

Rank: 3Rank: 3


436
1316#
發表於 05-11-18 11:53 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
張敏華是這樣的很cool ,我第一次去看他時,他好似審犯咁問我,看完後我話給他知,我有胃痛的,叫他給胃葯我,他很不滿咁答: 得啦我自有安排。我心想身體是我自己的,和你講聲,你不用這樣回答呀

fifi,
今早唔見妳呀,我今早很早就到學校門口等,我見有些小朋友上了樓上轉頭就落回來,所以我都沒有上去看,我都覺今早很混亂,學校見咁多小朋友在門口企,都唔早些開門讓他們入去

Rank: 5Rank: 5


2564
1317#
發表於 05-11-18 12:21 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

herman - mame
我都有同感, 所以我轉左DR

Rank: 5Rank: 5


1874
1318#
發表於 05-11-18 12:48 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

jaisy,

你係不係係chicco買咗啲洗頭水, 護髲素未攞呀? 今日有貨返, 不過聽fifi講, 返好少貨, 所以如果得閑我唸你要快啲去攞啦, 如果不係, 可能要等下一水呀.

Rank: 3Rank: 3


358
1319#
發表於 05-11-18 12:49 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

各位,
張x華他不是歧視, 係對個個都係!!!!
好串, 連我媽都話係, 所以我全see何成輝,他好有醫德,好好人, 學校張健康報告他都是不收我錢, 好好啦!!!!!           

Rank: 5Rank: 5


1874
1320#
發表於 05-11-18 12:53 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

Dear All,

有興趣參加gathering的媽咪, 要快點order餐盒啦, 因為fifi話佢老公都要時間預訂.

halaha : A, B, D


fifi 寫道:
A)焗豬排飯餐盒
B)小點餐盒(?油王雞腿,牛油粟米,熱狗各壹)
C)叉燒油雞飯餐盒
D)焗肉醬意粉餐盒
E)咖喱牛腩飯餐盒

全部有野飲。
[/quote]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖