註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 lky2008 於 08-5-27 09:11 發表 BBQ,我唔join啦!熱辣辣,我好怕BBQ。 ...
返回頂部
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-5-27 10:10 發表 我塊臉尋日果撻敏感仲未好返呀!!!!
原文章由 lky2008 於 08-5-27 09:36 發表 雪雪: 我覺得小悅好kawaii啊!我好鍾意佢呀!
原文章由 雪文 於 08-5-27 10:18 發表 KY : 多謝你鐘意佢. 你試咗濃湯寶未 ?
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-5-27 10:24 發表 KY: 佢地唔係唔妥, 大家做左1X年同事架啦!!! 我塊臉尋日朝早起身就紅左2撻, 今日都仲有呀!!!!!