關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - Part 61
樓主: lky2008
go

油塘小學加油站 - Part 61 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1301#
發表於 08-5-27 09:31 |只看該作者
早晨 !

我同KY一樣

原文章由 lky2008 於 08-5-27 09:11 發表
BBQ,我唔join啦!熱辣辣,我好怕BBQ。 ...

Rank: 8Rank: 8


17269
1302#
發表於 08-5-27 09:33 |只看該作者
come come:

係呀!原價要成$3XX一件,我唔會諗囉!不過見佢7折,同埋屋企都冇雪紡衫,咪買囉!但而家諗緊點親,因真係好C fat.

你買左2件咩款呀???

Rank: 8Rank: 8


17269
1303#
發表於 08-5-27 09:36 |只看該作者
雪雪:

我覺得小悅好kawaii啊!我好鍾意佢呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1304#
發表於 08-5-27 09:40 |只看該作者
KY: 一件係灰色短袖有帽外套(拉鍊), 一件係黑色鬆身衫, 去到大脾中間的.

Rank: 8Rank: 8


17269
1305#
發表於 08-5-27 09:48 |只看該作者
come come:

打個post都好C耐!:;pppp:

黑色鬆身衫》》你諗住點襯呀??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1306#
發表於 08-5-27 09:50 |只看該作者
KY: 我個POST出左幾次都ERROR.....

我諗住親直腳牛 OR 短褲 + 涼鞋

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1307#
發表於 08-5-27 09:56 |只看該作者
CC: 咁不如 28/6 燒啦!!

Rank: 8Rank: 8


17269
1308#
發表於 08-5-27 09:58 |只看該作者
come come:

我咪成日都係   500 - Internal Server Error囉! 真係好麻煩,都唔知BK攪乜。

你的襯法都OK丫,襯番馬沙對涼鞋都唔錯喎!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1309#
發表於 08-5-27 10:01 |只看該作者
我公司有2個同事好老土, 話說星期六同一個同事FAREWELL, 佢地話公司比$$就出來食, 否則佢地唔來喎:;pppp: :;pppp: :;pppp: :;pppp: :;pppp: :;pppp: :;pppp: :;pppp:

Rank: 8Rank: 8


17269
1310#
發表於 08-5-27 10:09 |只看該作者
come come:

Farewell>>你的同事係咪同走的個位唔熟/唔妥呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1311#
發表於 08-5-27 10:10 |只看該作者
我塊臉尋日果撻敏感仲未好返呀!!!!

Rank: 8Rank: 8


17269
1312#
發表於 08-5-27 10:17 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-27 10:10 發表
我塊臉尋日果撻敏感仲未好返呀!!!!

咩事呀???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1313#
發表於 08-5-27 10:18 |只看該作者
KY : 多謝你鐘意佢.   
你試咗濃湯寶未 ?



原文章由 lky2008 於 08-5-27 09:36 發表
雪雪:

我覺得小悅好kawaii啊!我好鍾意佢呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1314#
發表於 08-5-27 10:24 |只看該作者
KY: 佢地唔係唔妥, 大家做左1X年同事架啦!!!

我塊臉尋日朝早起身就紅左2撻, 今日都仲有呀!!!!!

Rank: 8Rank: 8


17269
1315#
發表於 08-5-27 10:32 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-5-27 10:18 發表
KY : 多謝你鐘意佢.   
你試咗濃湯寶未 ?

琴晚囉左個豬骨味來加菜滾湯,個味都幾濃。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1316#
發表於 08-5-27 10:36 |只看該作者
終於上到嚟la


june 28 cc club house bbq
6:30-10
cc   (1大2小)
COME (1大小)
多    (1大2小)

請大家報名la

Rank: 8Rank: 8


17269
1317#
發表於 08-5-27 10:36 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-27 10:24 發表
KY: 佢地唔係唔妥, 大家做左1X年同事架啦!!!

我塊臉尋日朝早起身就紅左2撻, 今日都仲有呀!!!!!

咁你2個 同事冇乜人情味喎!
你有冇搽野係塊面呀??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1318#
發表於 08-5-27 10:39 |只看該作者
你地有無渣打(倍多紛)CREDIT卡呀???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1319#
發表於 08-5-27 10:40 |只看該作者
KY: 我而家唔敢搽野上去呀!!!!


(PK好似正常返D啦喎)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1320#
發表於 08-5-27 10:42 |只看該作者
多, 都唔知仲muk, msn 時得時唔得.

‹ 上一主題|下一主題