關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 46
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 46 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1301#
發表於 08-1-24 16:24 |只看該作者
嘩,呢個仲激

原文章由 雪文 於 08-1-24 16:18 發表
咁你點解要轉工.
申請公屋是要牺生的
我話BK朋友Ron牺牲最大 :
老公唔要加人工, 唔要雙糧
自己人工減半
生多件
再辞埋職

而家總于等到啦....雖然仲未上樓.


...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1302#
發表於 08-1-24 16:25 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-24 16:20 發表
咪係, 唔駛煩

個時我老公同佢亞哥抽到欣怡花園, 不過無要到

好彩你老公無要到咋!!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1303#
發表於 08-1-24 16:26 |只看該作者
係我既話我一定叫公司減salary,如果佢唔肯的話我會唔做,講真等一年only的會等:D :D

原文章由 cyclmama 於 08-1-24 16:18 發表
but 我冇理由叫公司- salary ga ma.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1304#
發表於 08-1-24 16:26 |只看該作者
Yanma,國情個個, 我老公諗掂拉.  我哋等住攞大獎加

Rank: 6Rank: 6


8125
1305#
發表於 08-1-24 16:27 |只看該作者
我老公話佢個時同佢細佬抽到no.1去揀居屋都無去wor...:evil: :evil:

跟住, 有朋友係屯門幫佢排埋隊, 拎埋表, 叫佢去買樓, 都唔去:evil: :evil: :evil: (個時屯門d樓3x萬有1層, 而家1xx萬啦)

所以, 我地都係同d政府福利, 同埋香港樓無咩緣架啦~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1306#
發表於 08-1-24 16:27 |只看該作者
當年係我唔嫁佢ar先無要到之麻:tongue: :tongue: :tongue:
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 16:25 發表

好彩你老公無要到咋!!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1307#
發表於 08-1-24 16:28 |只看該作者
係咪tko,好熟但一時間諗唔起係邊

原文章由 hoganmama 於 08-1-24 16:20 發表
咪係, 唔駛煩

個時我老公同佢亞哥抽到欣怡花園, 不過無要到

Rank: 5Rank: 5


2967
1308#
發表於 08-1-24 16:29 |只看該作者
我隻佬都係ga, 咁拆卸之後就搬咗去lam tim, 我地結婚後, 原本唔一齊住ga, 後來先搬返去.

亞仔出世後, 真係唔夠住lor, 你都聽我講過, 我地4口點瞓ga la. 過咗冇耐, c6話不如買樓, d 條靜雞雞有舊$俾首期, 不過都唔係好夠俾lawyer fee, 問佢老豆借咗d, 咁就買咗e+層樓.

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 16:20 發表
我識我隻c野時佢都係住公屋的(同佢媽媽住),都可以照排架,只係到審查ok之後房屋署會幫你除名的
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1309#
發表於 08-1-24 16:29 |只看該作者
唔知是否公司播的輕音樂好悲, 搞到我都心情又唔好啦.:-|

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1310#
發表於 08-1-24 16:30 |只看該作者
我都係玩玩玩, 唔係唱k就係唱k, 之後興d又落d, rave party, 1個星期玩足7日, 我家姐個時話我當屋企係hotel, 返黎換件衫就走
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 16:24 發表

認同呀, 當年我19歲仲成日掛住玩玩玩, 成日扮"並"唔返工.....搵個$$"括沙"都無架!!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1311#
發表於 08-1-24 16:30 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 16:26 發表
係我既話我一定叫公司減salary,如果佢唔肯的話我會唔做,講真等一年only的會等:D :D

(唔好quote, 我一陣del)

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-1-24 16:34 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1312#
發表於 08-1-24 16:31 |只看該作者
yes, 新都城對面, 超級縮水樓
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 16:28 發表
係咪tko,好熟但一時間諗唔起係邊

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1313#
發表於 08-1-24 16:31 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-24 16:27 發表
當年係我唔嫁佢ar先無要到之麻:tongue: :tongue: :tongue:  

至醒目都係你!!!!

Rank: 5Rank: 5


3104
1314#
發表於 08-1-24 16:32 |只看該作者
我其實都好彩,先拿到屋 :;pppp:

我18歲落香港,之不知幾時老豆就一家人申請公屋,一路等等..
后來我哥買左樓,拆左名出去,剩下我,老豆,老母,但個昤全家入息超額,又沒得上樓,又再等,個時我都有想過我不做野,得上左樓再做,各來又甘好遇到C6,結埋婚,又有左阿女,有左4個月時就再加名上去,
阿女出世2個月就派屋啦,不過第一次,比1樓我,我不制,再等.3個月后再派 就是現在呢度啦,阿女7個月終於搬家囉..計落由頭到尾都有6年幾,個時剛派到,個個朋友都話我地好像中左六合彩甘...
但不知真的六合彩幾時比我中

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 16:11 發表
其實好多人問過我呢個問題why我咁後生(當年27歲only)就上左公屋咁利害 因為我19歲已經諗左好多後路了,總之咩都假要有個穩定既地方之後再做其他事先無咁多問題要考慮


...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1315#
發表於 08-1-24 16:33 |只看該作者
但我都係嫁左比佢bor
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 16:31 發表

至醒目都係你!!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1316#
發表於 08-1-24 16:33 |只看該作者
3x利 好得人驚呀

原文章由 多利是 於 08-1-24 16:21 發表
我初結婚個時, 我老公間爛鬼公司有 housing loan, 用 hibor rate (銀行同業拆息); 正路, 係叫低息既, 但o個幾年, 唔知發咩癲, 有d日子上到3x利 :-x :-x :-x 真係心血小d都唔掂, 之後換屋又換屋, 捐晒手啦    ...

Rank: 5Rank: 5


2967
1317#
發表於 08-1-24 16:33 |只看該作者
我地d '大' 公司係唔會ga, 講真, 果時lee份工唔差ga. if 唔做, 我之後未必揾得到 lor
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 16:26 發表
係我既話我一定叫公司減salary,如果佢唔肯的話我會唔做,講真等一年only的會等:D :D
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1318#
發表於 08-1-24 16:34 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-24 16:29 發表
唔知是否公司播的輕音樂好悲, 搞到我都心情又唔好啦.:-|

:( :( :( :( :( :(

Rank: 8Rank: 8


17382
1319#
發表於 08-1-24 16:35 |只看該作者
鬼咩,生活迫人唔到我唔諗,果時c6又唔係有錢wor,無得我唔諗

原文章由 雪文 於 08-1-24 16:21 發表
Love真係好識為自己打算, 叻女

Rank: 8Rank: 8


17382
1320#
發表於 08-1-24 16:36 |只看該作者
如果有錢就唔洗諗呢d問題...就係無先要諗:(

原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 16:24 發表

認同呀, 當年我19歲仲成日掛住玩玩玩, 成日扮"並"唔返工.....搵個$$"括沙"都無架!!!!!
‹ 上一主題|下一主題