關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


6601
1301#
發表於 08-1-4 12:06 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-4 11:53 發表
我對亞囡行動照舊:tongue: :tongue: ,亞囡都係全自動波攪晒,聖誕假期佢D功課我都係無理佢由得佢,只係簽手冊ONLY,最後係欠交一樣功課ONLY,放假後返左幾日學我都無理佢,佢返而做齊功課WOR,係拿漏書比老師寫手冊欠拿書囉,而班主任亦係手冊度 ...

love,

有progress, 咁咪好囉!

我女又係成日唔記得帶書,要寫手冊,有次衰到帶左書,點知上堂時以為冇帶,俾Miss寫手冊,返到屋企先知係書包。
P.1時,又有1次,佢將Maths worksheet file fing左去碌架床同牆中間條小gap,我點都攞唔到,又唔可以拆床喎,攪到要重做6張worksheets呀!激到我 。而家都未知死,經常係書包攞書和功課出來時,係咁fing。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1302#
發表於 08-1-4 12:07 |只看該作者
我表面同內裹都話love係富婆
原文章由 雪文 於 08-1-4 12:02 發表
Love,我心底里認定你係富婆 lar

喂, 是房協唔使交租, 唔係房委會呀, 房委會只是免差餉, 我每個月又少三百.  真係好開心啦

Rank: 6Rank: 6


6601
1303#
發表於 08-1-4 12:07 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-4 11:53 發表
我對亞囡行動照舊:tongue: :tongue: ,亞囡都係全自動波攪晒,聖誕假期佢D功課我都係無理佢由得佢,只係簽手冊ONLY,最後係欠交一樣功課ONLY,放假後返左幾日學我都無理佢,佢返而做齊功課WOR,係拿漏書比老師寫手冊欠拿書囉,而班主任亦係手冊度 ...

love,

有progress, 咁咪好囉!

我女又係成日唔記得帶書,要寫手冊,有次衰到帶左書,點知上堂時以為冇帶,俾Miss寫手冊,返到屋企先知係書包。
P.1時,又有1次,佢將Maths worksheet file fing左去碌架床同牆中間條小gap,我點都攞唔到,又唔可以拆床喎,攪到要重做6張worksheets呀!激到我 。而家都未知死,經常係書包攞書和功課出來時,係咁fing。

Rank: 6Rank: 6


6601
1304#
發表於 08-1-4 12:09 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-4 11:58 發表
我唔係富婆呀 我只係住公屋JA 好似話下個月又唔洗交租WOR...HAHAHA   

love love,

你唔記得咩?我咪勸過你唔好解囉,俞解俞覺你富貴呀!

Rank: 8Rank: 8


17382
1305#
發表於 08-1-4 12:14 |只看該作者
係架,你頂唔順的話之後又幫佢,佢會更加依賴你

原文章由 雪文 於 08-1-4 12:00 發表
KY, 我仔試過過期都唔交車費單, 俾校車公司打來追.

我哋是否要試吓學Love咁呢, 不過我又怕自己頂唔住, 我仔唔知會發生咩事出來.

昨日我陪囡瞓咗先, 叫佢自己搞掂, 我唔理啦.  咁瞓到迷糊我仔來叫我簽名, 我話你自 ...

Rank: 6Rank: 6


6601
1306#
發表於 08-1-4 12:15 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-4 12:00 發表
KY, 我仔試過過期都唔交車費單, 俾校車公司打來追.

我哋是否要試吓學Love咁呢, 不過我又怕自己頂唔住, 我仔唔知會發生咩事出來.

昨日我陪囡瞓咗先, 叫佢自己搞掂, 我唔理啦.  咁瞓到迷糊我仔來叫我簽名, 我話你自 ...

雪雪:

我諗我學唔到love love咁。一來我過唔到自己,2來呀我諗呀女呢招係唔得ge,可能真係更加放肆添

默書,我個女都成日話溫左,但到問佢咪又係呀之呀左,都係唔識喎!你地都唔知,叫佢溫書,佢夠膽C30分鐘係房出來話溫哂every subject。你地信唔信丫?小姐,你估你係天材呀!半個鐘溫哂。仲有呀!佢溫書要拴門,表面話專心D喎,咪俾我偷望到佢係到sleeping or drawing princess。激C呀!

Rank: 8Rank: 8


17382
1307#
發表於 08-1-4 12:17 |只看該作者
係....
我尋晚聽新聞講JA不過無留心聽 只係聽到佢話唔洗交咩咩咩囉 房委會只是免差餉...都好啦


原文章由 雪文 於 08-1-4 12:02 發表
Love,我心底里認定你係富婆 lar

喂, 是房協唔使交租, 唔係房委會呀, 房委會只是免差餉, 我每個月又少三百.  真係好開心啦

Rank: 6Rank: 6


6601
1308#
發表於 08-1-4 12:19 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-4 12:17 發表
係....
我尋晚聽新聞講JA不過無留心聽 只係聽到佢話唔洗交咩咩咩囉 房委會只是免差餉...都好啦

love love,

你真係聽D唔聽D喇!

Rank: 8Rank: 8


17382
1309#
發表於 08-1-4 12:21 |只看該作者


原文章由 hoganmama 於 08-1-4 12:07 發表
我表面同內裹都話love係富婆   

Rank: 8Rank: 8


17382
1310#
發表於 08-1-4 12:23 |只看該作者
由得佢啦,我囡個書包我都好耐無打開來睇過啦,都唔知佢教左D咩 佢自己話會攪得惦唔洗媽咪幫WOR


原文章由 KY2004 於 08-1-4 12:07 發表

love,

有progress, 咁咪好囉!

我女又係成日唔記得帶書,要寫手冊,有次衰到帶左書,點知上堂時以為冇帶,俾Miss寫手冊,返到屋企先知係書包。
P.1時,又有1次,佢將Maths worksheet file fing左去碌架床 ...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1311#
發表於 08-1-4 12:23 |只看該作者
hoganma & katiema,

麻煩你地俾個 e-mail address 給我?
(我今晚將 BBQ 相片 send 俾你地)

Rank: 8Rank: 8


17382
1312#
發表於 08-1-4 12:25 |只看該作者
係WOR唔記得左呀,SORRY


原文章由 KY2004 於 08-1-4 12:09 發表

love love,

你唔記得咩?我咪勸過你唔好解囉,俞解俞覺你富貴呀!

Rank: 8Rank: 8


17382
1313#
發表於 08-1-4 12:27 |只看該作者
開心過頭,一聽到話減就唔理咁多總之有得減就得啦


原文章由 KY2004 於 08-1-4 12:19 發表

love love,

你真係聽D唔聽D喇!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1314#
發表於 08-1-4 12:29 |只看該作者
KY,

我今日早少少走人, 約你 5:35pm 在藍田 mtr
你會出閘嗎?   如果出閘的話, 則在恆生銀行等啦.

Rank: 5Rank: 5


2967
1315#
發表於 08-1-4 12:31 |只看該作者
  我日日都俾女激ga la, 都開始有d麻木, 果日bbq, 你冇嚟jar, 叫佢做嘢, 俾面色我睇la
原文章由 雪文 於 08-1-4 11:45 發表
ky,昨日我俾我仔激到

一返來又睇電視, 又係等我返來先做功課, 功課少少搞到9點半才做完.  對功課時又發現無咗工作紙同埋又有功課無做.  因佢無抄.

真係激到我 ...
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1316#
發表於 08-1-4 12:33 |只看該作者
我都話love係公屋富戶ga la
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-4 11:58 發表
我唔係富婆呀 我只係住公屋JA 好似話下個月又唔洗交租WOR...HAHAHA   
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1317#
發表於 08-1-4 12:35 |只看該作者
我經常投訴ga la, 不過冇人理jar ma.
原文章由 雪文 於 08-1-4 10:38 發表
CY,可以投訴吓希望有改善, 次次咁點搞.
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1318#
發表於 08-1-4 12:35 |只看該作者
文文,
你剛才冇睇到 msn 內,我們的提議?

Rank: 8Rank: 8


17382
1319#
發表於 08-1-4 12:39 |只看該作者
我咁敢講呀 : : :

原文章由 cyclmama 於 08-1-4 12:33 發表
我都話love係公屋富戶ga la

Rank: 6Rank: 6


6601
1320#
發表於 08-1-4 12:41 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-4 12:29 發表
KY,

我今日早少少走人, 約你 5:35pm 在藍田 mtr
你會出閘嗎?   如果出閘的話, 則在恆生銀行等啦.

fun fun:

我今晚唔得呀!要趕返屋企帶女去學琴呀!如改星期1晚6點1,可唔可以呢?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖