關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1301#
發表於 07-11-14 17:27 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-14 17:24 硐表
真係走啦~~~

Rank: 5Rank: 5


2967
1302#
發表於 07-11-14 17:28 |只看該作者
我唔放心,c6靠唔住.:tongue:
原文章由 come爸嘩 於 07-11-14 17:25 硐表

不如叫你老公帶左亞仔去睇醫生先啦!!!!:(
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1303#
發表於 07-11-14 17:28 |只看該作者
88


原文章由 雪文 於 07-11-14 17:26 硐表
me too.  88............

Rank: 8Rank: 8


17382
1304#
發表於 07-11-14 17:29 |只看該作者
..........唉


原文章由 cyclmama 於 07-11-14 17:26 硐表
佢lee 排冇嘢做:cry:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1305#
發表於 07-11-14 17:29 |只看該作者
WHYWHYWHYWHYWHY
原文章由 phoebecyl 於 07-11-14 17:27 硐表
咁又一日...都唔知忙左D咩..心情有小小失落

Rank: 8Rank: 8


17382
1306#
發表於 07-11-14 17:30 |只看該作者
我都係咁又一日...都唔知忙左D咩..不過心情失落



原文章由 phoebecyl 於 07-11-14 17:27 硐表
咁又一日...都唔知忙左D咩..心情有小小失落

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1307#
發表於 07-11-14 17:30 |只看該作者
原文章由 phoebecyl 於 07-11-14 17:27 硐表
心情有小小失落

why??????????

Rank: 5Rank: 5


2967
1308#
發表於 07-11-14 17:30 |只看該作者
我去完vivi,都走la,88
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1309#
發表於 07-11-14 17:31 |只看該作者
唔好唔開心la:loveliness:
原文章由 phoebecyl 於 07-11-14 17:27 硐表
咁又一日...都唔知忙左D咩..心情有小小失落
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1310#
發表於 07-11-14 17:32 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-14 17:28 硐表
我唔放心,c6靠唔住.:tongue:

咁你快d走啦, 8888888

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1311#
發表於 07-11-14 17:33 |只看該作者
我知你忙咩wor, 上網lor
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-14 17:30 硐表
我都係咁又一日...都唔知忙左D咩..不過心情無失落

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1312#
發表於 07-11-14 17:35 |只看該作者
我都走la, 88

Rank: 8Rank: 8


17382
1313#
發表於 07-11-14 17:36 |只看該作者
886


原文章由 cyclmama 於 07-11-14 17:30 硐表
我去完vivi,都走la,88

Rank: 8Rank: 8


17382
1314#
發表於 07-11-14 17:38 |只看該作者
係啦就係忙呢樣囉,仲經常上網上到頭暈

原文章由 hoganmama 於 07-11-14 17:33 硐表
我知你忙咩wor, 上網lor   

Rank: 5Rank: 5


1150
1315#
發表於 07-11-14 17:41 |只看該作者
COME
你幾點放工架..
今日公及私都多嘢做..打左幾十個電話好彩叫做幫我老公找到個鐘點攪掂件事。睇左成日股票又冇收穫...係公司又忙個不停但忙完又見唔到做左架嘢。有小小感覺又浪費左1日時間。
原文章由 come爸嘩 於 07-11-14 17:30 硐表

why??????????

Rank: 5Rank: 5


3104
1316#
發表於 07-11-14 17:54 |只看該作者
死火,我女都會爭哦,同班,競爭對手添


原文章由 雪文 於 07-11-14 16:49 硐表
唔係呀, 係佢好"恨"做, 由K2恨到而家: :
恨到出晒面個鍾.

要K3下學期先會有班長呢個位, 為咗昇小學實習.

Rank: 3Rank: 3


136
1317#
發表於 07-11-14 18:06 |只看該作者
遺失金色小蜜蜂扣,在鯉魚門廣場/油美苑,有人拾到嗎?

星期二傍晚時候,在鯉魚門廣場/油美苑,遺失金色小蜜蜂扣,有人拾到嗎?如有,pm我,thaks,
一切皆隨緣,

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1318#
發表於 07-11-14 22:03 |只看該作者
個扣好重要加 ??? 不過我無拾到.

原文章由 bbg132 於 07-11-14 18:06 硐表
遺失金色小蜜蜂扣,在鯉魚門廣場/油美苑,有人拾到嗎?

星期二傍晚時候,在鯉魚門廣場/油美苑,遺失金色小蜜蜂扣,有人拾到嗎?如有,pm我,thaks,

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1319#
發表於 07-11-14 22:07 |只看該作者
我們歡迎良性競爭

今日我問女, 如你做唔到班長點算 .

好彩佢荅 : 咁下次都有機會加   Good girl

原文章由 yan02 於 07-11-14 17:54 硐表
死火,我女都會爭哦,同班,競爭對手添

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1320#
發表於 07-11-14 22:11 |只看該作者
我女問我係到打咩字, 我話yan都要争做班長.  我囡荅 : 肯定係我啦. : : :

原文章由 yan02 於 07-11-14 17:54 硐表
死火,我女都會爭哦,同班,競爭對手添

[ 本文章最後由 雪文 於 07-11-14 22:19 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖