關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2967
1301#
發表於 07-11-6 10:43 |只看該作者
hoganmama,我gei情況,可唔可以要求佢每個月俾小朋友gei生活費

Rank: 5Rank: 5


4210
1302#
發表於 07-11-6 10:45 |只看該作者
morning

尋日亞仔又激我啦 , 返到屋企, 見到佢係到打NDS, 我就問佢, 做哂功課呢?點知, 工人就話未, 涼都未沖, 之後我就叫佢好停啦   , 亞仔居然同我講, 要玩埋依鋪先: , 佢真係唔識死, 唔知驚 , 我真係嬲到 , 佢見我一發火, 就即刻飛去沖涼....涼完就同我講, 佢今日遲到, 我聽到O哂咀, 我話你7點7出門口, 都可以遲到, 跟住, 工人就搭咀話因為佢話好凍 (因為佢著夏季), 要返屋企change冬季 , 當然換完再返學校, 就梗係遲到啦, 我真係比亞仔吹到"啤"一聲

Rank: 5Rank: 5


2967
1303#
發表於 07-11-6 10:48 |只看該作者
亞女話禽日有同學change 冬季uniform俾老師記名,jerry仔有冇記名呀
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-6 10:45 硐表
morning

尋日亞仔又激我啦 , 返到屋企, 見到佢係到打NDS, 我就問佢, 做哂功課呢?點知, 工人就話未, 涼都未沖, 之後我就叫佢好停啦   , 亞仔居然同我講, 要玩埋依鋪先: , 佢真 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1304#
發表於 07-11-6 10:53 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-6 10:40 硐表
我講過要走,但冇走,因為佢知我冇$.佢對仔女唔算差.不過佢咁對我,我真係好痛........

可能佢都好想我快d搬,我唔知.......

cy: :cry: 加油呀!

Rank: 5Rank: 5


2967
1305#
發表於 07-11-6 10:53 |只看該作者
啱啱打咗返學校問,原來可以今日開始轉冬季uniform,不過亞女冇講
原文章由 cyclmama 於 07-11-6 10:48 硐表
亞女話禽日有同學change 冬季uniform俾老師記名,jerry仔有冇記名呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1306#
發表於 07-11-6 10:54 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-6 10:48 硐表
亞女話禽日有同學change 冬季uniform俾老師記名,jerry仔有冇記名呀

吓? 轉冬季校服都記名?!?!?!?! 我女有通告, 有2個星期轉換期, 19/11正式全部轉冬季服了!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1307#
發表於 07-11-6 10:57 |只看該作者
我有11個萬寧印花, 有無人要呀????

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-11-6 10:59 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1308#
發表於 07-11-6 11:01 |只看該作者
cy,
問左la, 首先要去法庭申請你係監護人先, then可以申請生活費比小朋友直到18歲, 但你就無得申請贍養費
原文章由 cyclmama 於 07-11-6 10:43 硐表
hoganmama,我gei情況,可唔可以要求佢每個月俾小朋友gei生活費

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1309#
發表於 07-11-6 11:03 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-6 11:01 硐表
但你就無得申請贍養費

hoganma: why?????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1310#
發表於 07-11-6 11:07 |只看該作者
佢地無註冊
原文章由 come爸嘩 於 07-11-6 11:03 硐表

hoganma: why?????

Rank: 5Rank: 5


4210
1311#
發表於 07-11-6 11:08 |只看該作者
係?無喎, 之後我仲問佢, 係唔係由今日起著冬季?佢話係.

原文章由 cyclmama 於 07-11-6 10:48 硐表
亞女話禽日有同學change 冬季uniform俾老師記名,jerry仔有冇記名呀

Rank: 5Rank: 5


2967
1312#
發表於 07-11-6 11:11 |只看該作者
thanks.
我只希望佢做番爸爸gei責任,有冇贍養費都已經冇用.
去法庭申請 請問係邊到
原文章由 hoganmama 於 07-11-6 11:01 硐表
cy,
問左la, 首先要去法庭申請你係監護人先, then可以申請生活費比小朋友直到18歲, 但你就無得申請贍養費

Rank: 5Rank: 5


4210
1313#
發表於 07-11-6 11:13 |只看該作者
cy, 加油呀!! Support u
你個C6咁衰, 我幫你打佢

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1314#
發表於 07-11-6 11:16 |只看該作者
我唔知可唔可以自己申請, 你可以打去家事法庭 OR 搵DUTY LAWYER問下

家事法庭登記處
地址: 香港灣仔港灣道12號灣仔政府大樓閣樓二[/td]
[/tr]
電話:(852) 2840 1218
傳真: (852) 2523 9170
原文章由 cyclmama 於 07-11-6 11:11 硐表
thanks.
我只希望佢做番爸爸gei責任,有冇贍養費都已經冇用.
去法庭申請 請問係邊到

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1315#
發表於 07-11-6 11:17 |只看該作者
之前你唔係幫佢借錢還債? 點解仍然要你還貸款
好應該叫佢自己還番所有款項, 你自己一人揹晒上身?

原文章由 cyclmama 於 07-11-6 10:40 硐表
我講過要走,但冇走,因為佢知我冇$.佢對仔女唔算差.不過佢咁對我,我真係好痛........

可能佢都好想我快d搬,我唔知.......

Rank: 8Rank: 8


17382
1316#
發表於 07-11-6 11:18 |只看該作者
食蕉啦佢 正PK呀咩人來架 睇到火都來


原文章由 cyclmama 於 07-11-6 09:22 硐表
禽晚返到屋企,見到c6,我第一句同佢gei說話:
聽日記得俾$,我夠期要入bank.

禽晚同姑拉傾咗1hr.佢開頭叫我原諒佢細佬.當我同佢講lee一年嚟gei事,佢終於覺得佢細佬係一個好有問題gei人.佢話會同幾姐弟傾吓,再同62, ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1317#
發表於 07-11-6 11:19 |只看該作者
之前見過佢 WHY會見到???

原文章由 cyclmama 於 07-11-6 10:00 硐表
fun,禽日我地上咗msn,我講咗好多嘢,你未知.
真係有第三者,個女pk打俾我,,其實個女pk我見過,之前冇同你地講,係因為我諗住真係可以原諒c6,同佢重新開始.但係俾我發現佢地仲有一齊,今次我諗得好清楚,我唔可以再原諒佢.
...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1318#
發表於 07-11-6 11:19 |只看該作者
早晨, 一朝去咗睇醫生, 無咗我 300大銀

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1319#
發表於 07-11-6 11:19 |只看該作者
http://www.dutylawyer.org.hk/ch/free/free.asp

Duty Lawyer Services

Rank: 8Rank: 8


17382
1320#
發表於 07-11-6 11:21 |只看該作者
第4者 你點發現 OR佢自己講???算啦無錢都攪咁多野 有錢既話仲得了

原文章由 cyclmama 於 07-11-6 10:04 硐表
我仲發現有第四者,我唔可以再心軟.雖然e+我仲愛c6,但係佢已經變咗.
‹ 上一主題|下一主題