關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1301#
發表於 07-10-23 13:18 |只看該作者
我而家去街街

原文章由 come爸嘩 於 07-10-23 13:08 硐表
我今日都係買左紅腸豬扒烏冬+葡萄適

Rank: 4


679
1302#
發表於 07-10-23 13:19 |只看該作者
我識得個mami仲大wor,開學2weeks,亞仔經常欠交功課,上堂又唔留心,唔只班主任要見佢,連英,數老師都要見
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-23 12:46 硐表
咁又係我唔洗煩佢d功課,但我擔心佢操行囉,你有無聽人講個小朋友係幼稚園畢業準備上小一時,個亞媽已經諗定個小朋友將會係一個月之內會比班主任投訴未 結果開左學10日個班主任真係有打電話同果位媽媽講個小 ...

[ 本文章最後由 irenec11 於 07-10-23 13:20 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1303#
發表於 07-10-23 13:21 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-23 13:14 硐表
嘩, 原來你叔仔咁有錢加.

超級孤寒果下死呢!!!!!:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 4


679
1304#
發表於 07-10-23 13:23 |只看該作者
love, 你又係邊度返工

我有好多選擇,不過唔想日日諗食muk,所以帶飯
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-23 12:48 硐表
我呢頭都係無野好食:tongue: :tongue: :tongue: 鬼地方:tongue: :tongue:

Rank: 4


679
1305#
發表於 07-10-23 13:27 |只看該作者
c la, 我記錯咗你住係tko  
原文章由 come爸嘩 於 07-10-23 13:18 硐表
我返工唔搭mtr架, 搭15號仲快又近.

[ 本文章最後由 irenec11 於 07-10-23 13:37 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1306#
發表於 07-10-23 13:39 |只看該作者
原文章由 irenec11 於 07-10-23 13:27 硐表
c la, 我記錯咗你住係tko  

你無記錯, 我係住tko, 不過每日我要湊女去藍田返學, 之後先再搭bus返工架.

Rank: 4


679
1307#
發表於 07-10-23 13:41 |只看該作者
O IC
原文章由 come爸嘩 於 07-10-23 13:39 硐表

你無記錯, 我係住tko, 不過每日我要湊女去藍田返學, 之後先再搭bus返工架.

Rank: 8Rank: 8


17382
1308#
發表於 07-10-23 13:55 |只看該作者
佢地無得網上check功課嗎 如果無,而佢亞仔又唔寫係手冊度既話就真係吹佢唔脹 如果有得check都欠交既話...個亞媽都要負責任


原文章由 irenec11 於 07-10-23 13:19 硐表
我識得個mami仲大wor,開學2weeks,亞仔經常欠交功課,上堂又唔留心,唔只班主任要見佢,連英,數老師都要見

Rank: 8Rank: 8


17382
1309#
發表於 07-10-23 13:56 |只看該作者
九龍灣=鬼地方:tongue: :tongue:

原文章由 irenec11 於 07-10-23 13:23 硐表
love, 你又係邊度返工

我有好多選擇,不過唔想日日諗食muk,所以帶飯

Rank: 5Rank: 5


1150
1310#
發表於 07-10-23 14:04 |只看該作者
hi各位媽咪

我係becky的朋友,聽她介紹上來這裡的。我都係住tko調景嶺。
Irenec11
聽講你仔都係讀佛教金麗所以問想下你之前去拿報名表時係唔係要前一日去排隊(太約幾點去到),另外係唔係排越前就越大機會入到上午班。我都想幫我仔報出年k1,但我仔平時見到外人都唔係好理人都未必收他所以都諗到時會唔會白白去排通頂。

重想問問其它媽咪意見,其實我自己就有2間我自己心水幼稚園(佛教金麗/靈糧堂)而我仔仔現在就係麗港城迦南讀緊n1。如果係你d會選擇那間?
Thanks

原文章由 irenec11 於 07-10-23 13:41 硐表
O IC

Rank: 8Rank: 8


17382
1311#
發表於 07-10-23 14:10 |只看該作者
hi,phoebecyl

加楠聽講都好好架wor,金麗就同兆強關係好,靈糧唔太清楚



原文章由 phoebecyl 於 07-10-23 14:04 硐表
hi各位媽咪

我係becky的朋友,聽她介紹上來這裡的。我都係住tko調景嶺。
Irenec11
聽講你仔都係讀佛教金麗所以問想下你之前去拿報名表時係唔係要前一日去排隊(太約幾點去到),另外係唔係排越前就越大機會入到上午班。我都想幫我 ...

Rank: 4


679
1312#
發表於 07-10-23 14:19 |只看該作者
亞女個年朝早先排隊,結果讀pm class.
亞仔就前一晚晚朋友大約9:00幫我排,跟住我c6接力, 結果讀am class.

你試吓同亞仔落公園同其實小朋友玩吓,溝通吓,可能會好d,

可能先入為主gei 關係,我都係鐘意金麗多d


原文章由 phoebecyl 於 07-10-23 14:04 硐表
hi各位媽咪

我係becky的朋友,聽她介紹上來這裡的。我都係住tko調景嶺。
Irenec11
聽講你仔都係讀佛教金麗所以問想下你之前去拿報名表時係唔係要前一日去排隊(太約幾點去到),另外係唔係排越前就越大機會入到上午班。我都想幫我 ...

Rank: 4


679
1313#
發表於 07-10-23 14:21 |只看該作者
好似冇,我亞女都冇,唯有靠佢自己
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-23 13:55 硐表
佢地無得網上check功課嗎 如果無,而佢亞仔又唔寫係手冊度既話就真係吹佢唔脹 如果有得check都欠交既話...個亞媽都要負責任


...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1314#
發表於 07-10-23 14:22 |只看該作者
原文章由 phoebecyl 於 07-10-23 14:04 硐表
hi各位媽咪

我係becky的朋友,聽她介紹上來這裡的。我都係住tko調景嶺。
Irenec11
聽講你仔都係讀佛教金麗所以問想下你之前去拿報名表時係唔係要前一日去排隊(太約幾點去到),另外係唔係排越前就越大機會入到上午班。我都想幫我 ...

我女都係靈糧畢業架, 其實2間幼稚園係好唔同的教學模式, 以靈糧黎講~~3年當中都可以話再無壓力下完成學前階段, 每日返去玩, 唱遊, k3時都有少量功課, 完全無默書考試, 但我發覺我女都能夠認出不了生字, 佢地主張在生活中學習, 會攪好多外出的活動, : 去超市買東西(老師會在前一日通知家長比少量$$佢地買野), 又有去花虛買花….. 所以我女好喜歡自己的幼稚
, 但在上小一時, 就有點不適應, 幸好只是很短的時間.
如果你想你小朋友入李x強的話, 就一定要讀金麗了.

Rank: 6Rank: 6


8953
1315#
發表於 07-10-23 14:28 |只看該作者

午安!


多日不見, 上黎同各位請安啦~~

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1316#
發表於 07-10-23 14:30 |只看該作者
我返來啦, 又去咗出口店出血

有新朋友加入, Hi, Phoebe

原文章由 phoebecyl 於 07-10-23 14:04 硐表
hi各位媽咪

我係becky的朋友,聽她介紹上來這裡的。我都係住tko調景嶺。
Irenec11
聽講你仔都係讀佛教金麗所以問想下你之前去拿報名表時係唔係要前一日去排隊(太約幾點去到),另外係唔係排越前就越大機會入到上午班。我都想幫我 ...

Rank: 4


679
1317#
發表於 07-10-23 14:32 |只看該作者
又真係幾鬼
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-23 13:56 硐表
九龍灣=鬼地方:tongue: :tongue:

Rank: 5Rank: 5


1150
1318#
發表於 07-10-23 14:32 |只看該作者
Hi Iloveyoub4
    我都係聽係朋友講或上網睇下d媽咪介紹及上去那間幼稚園網頁睇升小學的情況,我睇完發覺讀完佛教金麗升兆強機會幾大而靈糧堂就循道衛理及基法機會大d,反而迦南個校網冇登出來。其實我自己初初就鐘意靈糧堂多d因為聽講佛教金麗好多功課架,驚太辛苦會令到小朋友唔鐘意返學但之後聽完有d朋友講話如果太少功課到他升小學又未必適應到。所以都好煩惱。當然都要睇下那2間學校會唔會收取我仔啦,或者一年後發覺我仔係迦南讀的又開心又好我到會比他係返迦南讀。
te]原文章由 iloveyoub4 於 07-10-23 14:10 硐表
hi,phoebecyl

Hi雪文係bk識左你好耐(見到你)

加楠聽講都好好架wor,金麗就同兆強關係好,靈糧唔太清楚ops:" />



[/quote]

[ 本文章最後由 phoebecyl 於 07-10-23 14:36 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1319#
發表於 07-10-23 14:35 |只看該作者
安安, 蘭蘭

原文章由 龍舌蘭 於 07-10-23 14:28 硐表

午安!


多日不見, 上黎同各位請安啦~~

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1320#
發表於 07-10-23 14:38 |只看該作者
有無人可收教下我英文問題


why parents's day 前邊唔用加 the, 而 school picnic 前邊又要加 the 字呢

句子係 : when is parents' day? when is the school picnic?

[ 本文章最後由 雪文 於 07-10-23 14:46 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖