- 在線時間
- 1598 小時
- 最後登錄
- 12-12-11
- 國民生產力
- 945
- 附加生產力
- 26
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-1-13
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 36259
- 主題
- 4
- 精華
- 0
- 積分
- 37230
- UID
- 69945
   
|
原文章由 phoebecyl 於 07-10-23 14:04 硐表 
hi各位媽咪
我係becky的朋友,聽她介紹上來這裡的。我都係住tko調景嶺。
Irenec11
聽講你仔都係讀佛教金麗所以問想下你之前去拿報名表時係唔係要前一日去排隊(太約幾點去到),另外係唔係排越前就越大機會入到上午班。我都想幫我 ...
我女都係靈糧畢業架, 其實2間幼稚園係好唔同的教學模式, 以靈糧黎講~~3年當中都可以話再”無壓力”下完成學前階段, 每日返去玩, 唱遊, 在k3時都有少量功課, 完全無默書考試, 但我發覺我女都能夠認出不了生字, 佢地主張在生活中學習, 會攪好多外出的活動, 如: 去超市買東西(老師會在前一日通知家長比少量$$佢地買野), 又有去花虛買花….. 所以我女好喜歡自己的幼稚
園, 但在上小一時, 就有點不適應, 幸好只是很短的時間.
如果你想你小朋友入李x強的話, 就一定要讀金麗了. |
|