關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4210
1301#
發表於 07-10-8 15:33 |只看該作者
我係月尾出架 , 做咩又

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-8 14:54 硐表
月頭d人出糧

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1302#
發表於 07-10-8 15:34 |只看該作者
FUN: 我星期六打過比你, 不過飛左去留言, 想話你聽7折貨睇唔, 睇中左條牛仔褲$389.

原文章由 funbabyhk 於 07-10-8 15:14 硐表
等好耐都唔彈個畫面出來

Rank: 8Rank: 8


17382
1303#
發表於 07-10-8 15:36 |只看該作者
comecome話排左40分鐘嗎,我咪出呢個 公仔囉


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-8 15:33 硐表
我係月尾出架 , 做咩又

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1304#
發表於 07-10-8 15:41 |只看該作者
又唔係月頭都排成40mins, 真係好過份.


原文章由 iloveyoub4 於 07-10-8 15:36 硐表
comecome話排左40分鐘嗎,我咪出呢個 公仔囉

Rank: 4


679
1305#
發表於 07-10-8 15:43 |只看該作者
終於上到bk
我都唔知係muk
原文章由 雪文 於 07-10-8 12:39 硐表
irenec,數碼糸統係咩來加 ?

Rank: 8Rank: 8


17382
1306#
發表於 07-10-8 15:46 |只看該作者
e+經濟好左嗎

原文章由 come爸嘩 於 07-10-8 15:41 硐表
又唔係月頭都排成40mins, 真係好過份.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1307#
發表於 07-10-8 15:48 |只看該作者
係? 幾多點鐘?(3:00-4:00pm 陪仔仔上堂) 我冇收到留言添
你有冇抄低 style number? 我可代買 81折 你將資料 pm 給我啦.
原文章由 come爸嘩 於 07-10-8 15:34 硐表
FUN: 我星期六打過比你, 不過飛左去留言, 想話你聽7折貨睇唔, 睇中左條牛仔褲$389.

Rank: 5Rank: 5


3212
1308#
發表於 07-10-8 15:51 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-8 12:50 硐表
第1輪:自行派位   15分       唔得被OUT
第2輪:統一派位   所有學童機會圴等  中第1志願


我選熱門學校所以15分係第1輪係無機會的 我要等到第2輪統一派位,而統一派位係唔計分的人人平等只係睇彩數ONLY


...



好詳細wo.. 謝謝你 love

以下是 irene 跟我的對話:
irene : bk死咗
novemberwm : 唔好咁傷心 , 節哀順變......

Rank: 4


679
1309#
發表於 07-10-8 15:53 |只看該作者
jerry,我問咗老師,改左11exam,你上網再check吓,
http://www.skhykh.edu.hk/b5.htm

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-8 14:54 硐表
only 3次exam, 1月/3月/6月, 全部谷哂下學期

Rank: 5Rank: 5


3212
1310#
發表於 07-10-8 15:54 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-8 15:41 硐表
又唔係月頭都排成40mins, 真係好過份.


其實係中銀的counter 少, 人又mimimomo… 我星期六係 lamtin 就排左成1小時多, 仲要係話俾佢聽, 我本簿打唔到 only

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1311#
發表於 07-10-8 15:59 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-10-8 15:48 硐表
係? 幾多點鐘?(3:00-4:00pm 陪仔仔上堂) 我冇收到留言添
你有冇抄低 style number? 我可代買 81折 你將資料 pm 給我啦.

大約2:40pm倒啦, 見係電話飛左留言, 所以無講低野就收左線啦! 你果日買唔買倒野? 會幾時再去? 我想試埋比我家姐睇先再confirm你可以嗎?

Rank: 8Rank: 8


17382
1312#
發表於 07-10-8 16:05 |只看該作者
我將我知道既盡量講啦

原文章由 novemberwm 於 07-10-8 15:51 硐表



好詳細wo.. 謝謝你 love

以下是 irene 跟我的對話:
irene : bk死咗
novemberwm : 唔好咁傷心 , 節哀順變......

Rank: 5Rank: 5


4210
1313#
發表於 07-10-8 16:07 |只看該作者
但係13號家長會果日, 學校都係講1月先EXAM喎..

原文章由 irenec11 於 07-10-8 15:53 硐表
jerry媽,我問咗老師,改左11月exam,你上網再check吓,
http://www.skhykh.edu.hk/b5.htm

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1314#
發表於 07-10-8 16:07 |只看該作者
你仲耐!!
而家間間銀行都係咁, 成日都叫人自助銀行, 我入票要收據架嘛!!!!
原文章由 novemberwm 於 07-10-8 15:54 硐表


其實係中銀的counter 少, 人又mimimomo… 我星期六係 lamtin 就排左成1小時多, 仲要係話俾佢聽, 我本簿打唔到 only

Rank: 4


679
1315#
發表於 07-10-8 16:13 |只看該作者
我問咗其他家長,佢地都話係11月,你試吓問班主任
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-8 16:07 硐表
但係13號家長會果日, 學校都係講1月先EXAM喎..

Rank: 5Rank: 5


4210
1316#
發表於 07-10-8 16:19 |只看該作者
係?等我又問下先, 唔通果日我發緊夢, 將11月睇成1月??

原文章由 irenec11 於 07-10-8 16:13 硐表
我問咗其他家長,佢地都話係11月,你試吓問班主任

Rank: 4


679
1317#
發表於 07-10-8 16:21 |只看該作者

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-8 16:19 硐表
係?等我又問下先, 唔通果日我發緊夢, 將11月睇成1月??

Rank: 5Rank: 5


4210
1318#
發表於 07-10-8 16:23 |只看該作者
好悶呀

Rank: 5Rank: 5


3212
1319#
發表於 07-10-8 16:28 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-8 16:07 硐表
你仲耐!!
而家間間銀行都係咁, 成日都叫人自助銀行, 我入票要收據架嘛!!!!


本來就咁打簿都係排左一陣間, 點知又話打唔到, 叫我聯絡銀行職員, 局住排啦….   點知就排到我個仔都唔耐煩, 不停問我走得未, 好彩當時前面有個婆婆帶左個孫女(大約5-6歲都) 佢同仔仔玩左成個幾鐘…..後來先知道個個女仔都係金麗同學黎gei (星期六大球場活動撞返)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1320#
發表於 07-10-8 16:29 |只看該作者


各位我來啦, 你哋講咗d 咩呀 ??

rt
原文章由 novemberwm 於 07-10-8 15:51 硐表




以下是 irene 跟我的對話:
irene : bk死咗
novemberwm : 唔好咁傷心 , 節哀順變......
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖