註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-8 14:54 硐表 月頭d人出糧
返回頂部
珍珠宮
原文章由 funbabyhk 於 07-10-8 15:14 硐表 等好耐都唔彈個畫面出來
伯爵府
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-8 15:33 硐表 我係月尾出架 , 做咩又
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-8 15:36 硐表 comecome話排左40分鐘嗎,我咪出呢個 公仔囉
別墅
原文章由 雪文 於 07-10-8 12:39 硐表 irenec,數碼糸統係咩來加 ?
原文章由 come爸嘩 於 07-10-8 15:41 硐表 又唔係月頭都排成40mins, 真係好過份.
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-10-8 15:34 硐表 FUN: 我星期六打過比你, 不過飛左去留言, 想話你聽7折貨睇唔, 睇中左條牛仔褲$389.
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-8 12:50 硐表 第1輪:自行派位 15分 唔得被OUT 第2輪:統一派位 所有學童機會圴等 中第1志願 我選熱門學校所以15分係第1輪係無機會的 我要等到第2輪統一派位,而統一派位係唔計分的人人平等只係睇彩數ONLY ...
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-8 14:54 硐表 only 3次exam, 1月/3月/6月, 全部谷哂下學期
原文章由 funbabyhk 於 07-10-8 15:48 硐表 係? 幾多點鐘?(3:00-4:00pm 陪仔仔上堂) 我冇收到留言添 你有冇抄低 style number? 我可代買 81折 你將資料 pm 給我啦.
原文章由 novemberwm 於 07-10-8 15:51 硐表 好詳細wo.. 謝謝你 love 以下是 irene 跟我的對話: irene : bk死咗 novemberwm : 唔好咁傷心 , 節哀順變......
原文章由 irenec11 於 07-10-8 15:53 硐表 jerry媽,我問咗老師,改左11月exam,你上網再check吓, http://www.skhykh.edu.hk/b5.htm
原文章由 novemberwm 於 07-10-8 15:54 硐表 其實係中銀的counter 少, 人又mimimomo… 我星期六係 lamtin 就排左成1小時多, 仲要係話俾佢聽, 我本簿打唔到 only
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-8 16:07 硐表 係 但係13號家長會果日, 學校都係講1月先EXAM喎..
原文章由 irenec11 於 07-10-8 16:13 硐表 我問咗其他家長,佢地都話係11月,你試吓問班主任
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-8 16:19 硐表 係?等我又問下先, 唔通果日我發緊夢, 將11月睇成1月??
原文章由 come爸嘩 於 07-10-8 16:07 硐表 你仲耐!! 而家間間銀行都係咁, 成日都叫人自助銀行, 我入票要收據架嘛!!!!
原文章由 novemberwm 於 07-10-8 15:51 硐表 以下是 irene 跟我的對話: irene : bk死咗 novemberwm : 唔好咁傷心 , 節哀順變......