關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1301#
發表於 07-8-14 14:18 |只看該作者
我囡e+學緊:

鋼琴  2年
空手道 1年
珠心算 1年

之前既英文,圖畫,電腦,童軍全部無學啦因為幼稚園畢業所以停了,我會等亞囡上左小學睇佢學校有咩興趣班,而又能夠抽籤到比佢先學先再決定因為平d 況且我驚無時間 我個c6尋晚已經係度講話開左學就唔好學空手道(星期四晚上學的):evil:我話唔好咁快話唔學盡量啦安排到就唔好唔學

Rank: 5Rank: 5


3212
1302#
發表於 07-8-14 14:19 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-14 13:49 發表
唔係,我係將軍澳
我買果時係2004年   不過唔係最平(沙士果時唔好計)

我係15號起租的,我通常係13-14號已經收到的


Oh , Sorry, make a mistake ….
Oh , IC, Thanks!

Rank: 5Rank: 5


2065
1303#
發表於 07-8-14 14:23 |只看該作者
嘩!好貴, 我想學有 CERT 攞個的, 我想檢橋個的 。

原文章由 hoganmama 於 07-8-14 14:03 發表
she go to my home ar

Rank: 8Rank: 8


17382
1304#
發表於 07-8-14 14:26 |只看該作者
唔洗sorry,我打得衰

原文章由 novemberwm 於 07-8-14 14:19 發表


Oh , Sorry, make a mistake ….
Oh , IC, Thanks!

Rank: 8Rank: 8


17382
1305#
發表於 07-8-14 14:31 |只看該作者
係呀學校有檢橋英,但可能要抽籤but平
我會報呢個因為可以讀6年又有cert
另外學校果d數學班如公文奧數等等我都會報一個
再加一個童軍or紅十字軍咁就差不多啦:D :D
但只係我想姐唔知到時夠唔夠時間去做

以鋼琴為例,我囡如學到5年級一定有4級or以上實有張cert,第時搵中學都好dd

ps:我會唔會諗我遠左d啊


[quote]原文章由 katiekma 於 07-8-14 14:23 發表
嘩!好貴, 我想學有 CERT

[ 本文章最後由 iloveyoub4 於 07-8-14 14:35 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1306#
發表於 07-8-14 14:35 |只看該作者
Cambridge English Starter可以唔駛讀, paper再報考, 我諗住叫英文老師幫亞仔補埋
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-14 14:31 發表
係呀學校有檢橋英,但可能要抽籤but平
我會報呢個因為可以讀6年又有cert
另外學校果d數學班如公文奧數等等我都會報一個
再加一個童軍or紅十字軍咁就差不多啦:D :D
但只係 ...

Rank: 5Rank: 5


3212
1307#
發表於 07-8-14 14:37 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-14 13:44 發表
agree無咁多時間&我唔想變dun婆
呢1年我屋企條走廊成日都聽到有個女人大叫係度河東獅吼
.......果個女人就係我


笑到我流眼淚...咁滯.....
我以為你形容我添.....阿仔食飯個陣我都係咁........

Rank: 8Rank: 8


17382
1308#
發表於 07-8-14 14:40 |只看該作者
原來可以自行報考的
其實上門計你亞仔個英文老師真係唔貴,
我睇過屋企樓下小童群益會外國老師一對10都要$9xx

原文章由 hoganmama 於 07-8-14 14:35 發表
Cambridge English Starter可以唔駛讀, 做paper再報考, 我諗住叫英文老師幫亞仔補埋

Rank: 5Rank: 5


3212
1309#
發表於 07-8-14 14:43 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-14 14:31 發表
係呀學校有檢橋英,但可能要抽籤but平
我會報呢個因為可以讀6年又有cert
另外學校果d數學班如公文奧數等等我都會報一個
再加一個童軍or紅十字軍咁就差不多啦:D :D
但只係 ...



好有 planning ar...........  諗下就到啦...快了........

Rank: 8Rank: 8


17382
1310#
發表於 07-8-14 14:43 |只看該作者
咁又聽唔到,
我估應該個個亞媽都係咁的
我有花名架我囡改比我的;
老虎皇


原文章由 novemberwm 於 07-8-14 14:37 發表


笑到我流眼淚...咁滯.....
我以為你形容我添.....阿仔食飯個陣我都係咁........

Rank: 8Rank: 8


17382
1311#
發表於 07-8-14 14:45 |只看該作者
yes,planning only
都要亞大小姐合作先成到事:tongue: :tongue: :tongue:
我只係諗


原文章由 novemberwm 於 07-8-14 14:43 發表



好有 planning ar...........  諗下就到啦...快了........

Rank: 5Rank: 5


2065
1312#
發表於 07-8-14 14:45 |只看該作者
一定都吾長遠, 而家開始學, 的 CERT越多越好。

HOGANMAMA, 你個是外藉老師來架, 咁就吾貴 LAR

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-14 14:31 發表
係呀學校有檢橋英,但可能要抽籤but平
我會報呢個因為可以讀6年又有cert
另外學校果d數學班如公文奧數等等我都會報一個
再加一個童軍or紅十字軍咁就差不多啦:D :D
但只係 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1313#
發表於 07-8-14 14:48 |只看該作者
就算係本地老師都平,價錢真係ok的因為上門單對單

原文章由 katiekma 於 07-8-14 14:45 發表
一定都吾長遠, 而家開始學, 的 CERT越多越好。

HOGANMAMA, 你個是外藉老師來架, 咁就吾貴 LAR

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1314#
發表於 07-8-14 14:49 |只看該作者
唔係西人黎gar, 不過佢英文講得好好聽, native無咩分別, 佢全程同亞仔用英文, but亞仔就唔係太肯講lor
原文章由 katiekma 於 07-8-14 14:45 發表
一定都吾長遠, 而家開始學, 的 CERT越多越好。

HOGANMAMA, 你個是外藉老師來架, 咁就吾貴 LAR

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1315#
發表於 07-8-14 14:51 |只看該作者
我計過其實上門好好, 因為有咩事個日學唔到就唔駛比$ wor, 如果出去學, 返唔到, 個堂都要比
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-14 14:48 發表
就算係本地老師都平,價錢真係ok的因為上門單對單

Rank: 8Rank: 8


17382
1316#
發表於 07-8-14 14:52 |只看該作者
我都覺得唔長
越多越好
拿,話咁快就一年級,
跟住3年級又話評估,
到5年級又話準備中學啦,
真係要鎖定1、2樣野比佢長期學要有d專長先得


原文章由 katiekma 於 07-8-14 14:45 發表
一定都吾長遠, 而家開始學, 的 CERT越多越好。

HOGANMAMA, 你個是外藉老師來架, 咁就吾貴 LAR

Rank: 5Rank: 5


3212
1317#
發表於 07-8-14 14:52 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-14 14:43 發表
咁又聽唔到,
我估應該個個亞媽都係咁的
我有花名架我囡改比我的;
老虎皇



我隻佬都係咁同我囝講....老虎皇:tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 8Rank: 8


17382
1318#
發表於 07-8-14 14:54 |只看該作者
唔一定要西人,佢教得到就ok
我估比著係我囡都一樣
比d時間

原文章由 hoganmama 於 07-8-14 14:49 發表
唔係西人黎gar, 不過佢英文講得好好聽, 同native無咩分別, 佢全程同亞仔用英文, but亞仔就唔係太肯講lor

Rank: 8Rank: 8


17382
1319#
發表於 07-8-14 14:55 |只看該作者
係架唔返就無架啦:evil: :evil:

原文章由 hoganmama 於 07-8-14 14:51 發表
我計過其實上門好好, 因為有咩事個日學唔到就唔駛比$ wor, 如果出去學, 返唔到, 個堂都要比

Rank: 8Rank: 8


17382
1320#
發表於 07-8-14 14:58 |只看該作者
咁岩既

但我相反:evil:
係我囡同佢老豆講.......老虎皇:tongue: :tongue: :tongue:
佢2個仲唱雙黃tim呀


原文章由 novemberwm 於 07-8-14 14:52 發表



我隻佬都係咁同我囝講....老虎皇:tongue: :tongue: :tongue:
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖