關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


280
1281#
發表於 07-6-13 23:35 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI & ALKYNG & HAYAMAMA

多謝各位關心 ! 我自己其實是喜歡將天及馮晴的他們都是品行好,校風又好之學校, 只是 怕小朋友跟不上便不喜歡上學.     我已不想了! 決定等此兩間選拔如可以當然是報讀, 否則便讀聖安德X.

近日不知仔仔為何喜歡讀英文 居然說想學公文英    重叫我同老師講   我便順便同他講你自己先問問老師先及了解下,    他同我說已問了所以才叫我同老師報名   此仔仔每次都是想做便做.
ALKYNG我曾聽妳說很辛苦的, 是嗎 ? 我怕沒時間故未應允仔仔呀!

Rank: 5Rank: 5


2422
1282#
發表於 07-6-13 23:48 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

miholo:

公文英唔可以用辛苦來形容, 只係有無時間問題, 因為佢地每日都要重覆聽cd5次再自己讀一次, 大概用上半個鐘時間, 加上長讀落去, 要升級的話, 就一定要響指定時間內串番正確個生字, 否則就唔能升班.

yeeli:

原來我無記錯, 咁整明我d記性還可以

hayamama :

將天星期三下午都係課外活動架.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2641
1283#
發表於 07-6-14 11:02 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng
我呢啲咪就叫'孤陋寡聞'囉!

你地已經開始搵暑期活動啦?死啦,我到而家都仲未敢幫個女安排活動,因為連學校都未知入到邊間,自己又未決定搬去邊到住,真係好頭痛

Rank: 5Rank: 5


2422
1284#
發表於 07-6-14 11:55 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hayamama:

咁你又唔好咁話自己, tko咁多小學, 我都唔係間間咁清楚 .

我已經幫個女報左暑期班架喇, 我今年揀左"青年空間", 佢地開好多課程, 而且價錢亦好合理, 所以都報左六七樣野呀, 全部都係玩架, 等佢開開心心過埋呢個暑假後, 就要收拾心情迎接小學新生活 .
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2641
1285#
發表於 07-6-14 12:32 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng
"青年空間"? 咩嚟架?可以介紹吓嗎?近唔近我地先?
alkyng 寫道:

我已經幫個女報左暑期班架喇, 我今年揀左"青年空間", 佢地開好多課程, 而且價錢亦好合理, 所以都報左六七樣野呀, 全部都係玩架, 等佢開開心心過埋呢個暑假後, 就要收拾心情迎接小學新生活 .

Rank: 5Rank: 5


2422
1286#
發表於 07-6-14 13:02 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hayamama:

響茵怡花園入面有一間呀, 你可以去睇下d課程仲有無位呀.http://www.u21.org.hk/u21_2006/
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
1287#
發表於 07-6-14 13:42 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO

你仔仔咁叻,要讀公文英,咁佢都好乖喎,   
咁你都唔洗擔心仔仔,有時佢地係得,可能係我地自己
低估晒佢地咋.
  

Rank: 4


988
1288#
發表於 07-6-14 13:45 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hayamama

其實工聯會都有好多小朋友既暑期班報,都幾平架.
http://www.hkftustsc.org/stsc12.htm

維景ywca都有好多小朋友暑期班.http://www.ywca.org.hk/map/map.asp?dis=1

Rank: 3Rank: 3


365
1289#
發表於 07-6-14 17:31 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

all 媽媽...

大家好...好耐無見^^

alkyng..啱啱追幾版見到你女女係將天面試完, 有好消息未呀? 希望你成功啦

但聽完Q太朗媽媽講完將天功課多成咁...又多測驗同考試 真係有d擔心...我同仔仔都好大壓力

知唔知幾時有開放日呀..好想入去睇下

Rank: 5Rank: 5


1150
1290#
發表於 07-6-14 20:35 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

我平時星期六都多係青年空間同個女報活動玩的

Rank: 5Rank: 5


2641
1291#
發表於 07-6-14 22:06 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli,
我地有報工聯會既暑期班,但都只敢報住一項先;因為之前害怕要搬出市區所以唔敢參加太多,驚到時真係要refund...
等我都去'青年空間'望吓先!

Rank: 5Rank: 5


2422
1292#
發表於 07-6-14 23:36 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

tracyfo :

真係好奈無見...唔想追得咁辛苦就多d上來啦 .

我個女響上個星期六面試, 要等到7月3日響將天貼通告公怖結果.

初時我聽到q太郎媽咪講都有少少驚, 不過依家平伏番lu , 希望到時可以平常心面對, 比多d鼓勵個女, 或會佢做得到的   

我估要到九月開學, d小學就會開始攪開放日, 佢地都要比下屆揀學校的媽咪了解下, 如果你收唔到通告有開放日, 你可以逐間打去問架, 佢地會話比你知架, 我舊年都係咁.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
1293#
發表於 07-6-15 13:09 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli

今朝去左上普通話班喇, 感覺教得幾好wor, 第一堂已經好明白d普通話音點併出來的.

講樣底死野比你知丫, 今朝送阿女返學時的對話,

我: 媽咪送完你返學我就要去返普通話班
女: 你去邊到返呀?

我: 都係響將軍澳姐
女: 點解你要去學普通話呀

我: 因為媽咪都唔係幾叻, 加上你返小一都要學普通話, 咁到時我都知點教你.
女: 車...我都識架啦, 駛乜你教呀.

我: 你駛唔駛咁樣同媽咪講野呀
女: 響到傻笑....

我真係比佢激cccccccc呀 :evil:
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
1294#
發表於 07-6-15 14:15 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

工聯會都幾好喎,我都好想去上堂學野,不過真係無時間,
我仔返學返得三小時,其實拼音,我都學過,不過就係台灣
朋友教我,但係都可以溝通到,
你女女咁搞笑, 你同佢講返,{咁好啦,你咁叻女,媽咪
有邊到唔識就請教返你,你要比心機學再教返媽咪喎,
指意晒你架.}   

不過小朋友學言語比我地真係快好多,以前我仔仔bb一,
二歲個時,成日聽到佛會既尊師講日文,佢真係識聽,
用日文叫佢攞個波過嚟,食d咩野,佢都真係知.
都識講少少單字,(打咩)(多磨)(他啤LO) 比佢笑c

Rank: 5Rank: 5


2422
1295#
發表於 07-6-15 14:33 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

咁你個仔仲叻wor, 不過小朋友真係記野會好d架, 我個女有學琴的, 不過我成日都無辦法好似佢咁, 控制兩隻手彈唔同0既音 .

我今日返普通話呢個時間係9:45至11:15, 所以如果係呢d時間的話, 一定岩你, 今日去到課室, 我初時仲以為自己會響最細個d(我估有好多四五十歲人學), 點知全班成日20人, 但佔最多都係後生仔女咋, 好似我咁都係得三四個, 四五十個d都係得一兩個咋.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
1296#
發表於 07-6-15 14:43 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

講多樣笑野比你知丫, 頭先我響房讀普通話d音 b p m f, 點知細女走來, 按住我本書, 同我講唔好ball 婆 ball, 唔要ball ball 婆, 之後仲搶左本書唔比我讀 :evil: , 平時我同細女讀abc, 佢都唔肯坐定定讀, 從來都唔肯讀書, 依家連阿媽要讀都唔比, 睇來我呢個細女下年入幼稚園, 我真係有排教呀 :cry: , 而我讀普通話呢條路真係難行呀, 大女就覺得我唔駛讀, 細女就唔比我讀    
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


1874
1297#
發表於 07-6-15 14:51 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

真係給你笑死.     

我仲有事搵你呀, 你作咩咁快走咗去呀?    

Rank: 4


988
1298#
發表於 07-6-15 14:57 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

原來咁多年輕人咁上進架, 我仔返下午班,如果課程要去到七月咁就唔得,我要等到仔仔九月返小學咁就有得報讀

你細女幾歲??點解佢會唔比你讀,佢係咪想同你玩呢?
你要教兩個女真係要好多心血,如果讀書坐唔定,咁第日你會比邊間幼稚園佢?佢鐘唔鐘意睇圖書,
比多D佢睇同講故事比佢聽?咁細女平時玩D咩架??

Rank: 5Rank: 5


2422
1299#
發表於 07-6-15 16:10 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

我細女5月時已經兩歲, 到依家都仲未識認abc呀, 平時食飯就鍾意睇vcd, 一日落兩次公園, 其餘時間就玩玩具, 拎支筆亂寫字, 唱歌跳舞, 跟我地口水尾講野, 但我一拎本書出來同佢一齊讀abc, 佢即刻話唔要, 走人
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
1300#
發表於 07-6-15 21:22 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

讀abc就要走人    可能重細,慢慢嚟,佢係咪比較活潑
好動,咁都好架,佢一定唔怕羞,第日可以代校表演   
不過講開落公園,我就好少比仔仔落公園,其實都想比佢活動多D,但放係温習既時間太長,只可以一星期比佢玩一次重係一陣咋,一星期一次跆拳,其他都係靜既野
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖