關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3218
1281#
發表於 07-6-22 22:17 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

2fungs, kitty佢已經學到計乘數. 但未學到除數.

以前以為9同8乘數好難,姪仔個校長教由9開始唸,初時我都抓頭,原來有道理 :

9, 18, 27, 36... (個位-1, 十位+1)
8, 16, 24, 32... (個位-2, 十位+1)

同珠心算條式一樣,減一進十,減二進十...

kittymummy,
kitty 好似有學珠心算? 學到咩乘除未呀?

Rank: 5Rank: 5


3218
1282#
發表於 07-6-22 22:21 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

agnes, 你講得對....依家kitty問番我點解會錯, 我都吾知點答佢...

agneshwh 寫道:
kittymummy,
如果冇記錯,應該係: Yes, I do like ------------
                              No, I do not like -----------------
不過,放低書包咁耐,不太 sure。

Rank: 5Rank: 5


1178
1283#
發表於 07-6-22 22:38 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

kittymummy,
你決定唔去YWCA o拿?
今晚唔見你?

Rank: 5Rank: 5


1178
1284#
發表於 07-6-22 22:41 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

kittymummy,
kitty 學o左幾耐珠心算呀? 會唔會繼續學落去呀?
thomas k2~k3已經忘記晒,當時剛剛學到要計x數就冇學lu。

Rank: 5Rank: 5


1178
1285#
發表於 07-6-22 22:43 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

agneshwh,
thomas 都只係做o左 2 pages...
佢話好深呀...

Rank: 5Rank: 5


3218
1286#
發表於 07-6-23 09:59 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

2fungs, 去呀! 我打算星期一先交$.

2fungs 寫道:
kittymummy,
你決定唔去YWCA o拿?
今晚唔見你?

Rank: 5Rank: 5


3218
1287#
發表於 07-6-23 10:09 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

2fungs, kitty學左10月. 佢會繼續學落去, 個course大約仲有一年多,依家學緊6級心算. 好鬼深, 3分鐘要計10條連環+/-數, 每題仲要係水蛇春咁長. 不過佢就好有興趣, 多左份自信心.


2fungs 寫道:
kittymummy,
kitty 學o左幾耐珠心算呀? 會唔會繼續學落去呀?
thomas k2~k3已經忘記晒,當時剛剛學到要計x數就冇學lu。

Rank: 5Rank: 5


1178
1288#
發表於 07-6-23 11:15 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

kittymummy,
kitty 响where 學珠心算呀?
你覺得對 kitty d maths 有冇幫助?
因thomas forgot 晒,所以一d幫助都冇,最衰係因為我冇同佢溫習同練習,k.2 有一段時間是好好,過咗暑假就....
而家10以內加數都要數手指。

Rank: 5Rank: 5


3218
1289#
發表於 07-6-23 16:54 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

kitty 在荃灣天平學珠算. 佢在學校d +/-數就完全無問題.
(佢話太easy)無錯過, 錯都係量度(eg: cm)果d. 學校亞sir仲教佢地數手指, kitty返嚟同我講, 話係好stupid的方法. 佢仲話如果計數要用手指, over 10咁點算, 無咁多隻手指.(好鬼串). 依家佢計果d 雙位連環+/- 仲快過我. 好驚!

Rank: 5Rank: 5


1178
1290#
發表於 07-6-23 23:34 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

kitty 應該好有興趣學,學你話頭,有多d 信心。
maths 文字體得唔得?

我都想同thomas 溫返d 珠心算...諗諗下都係唔好, 最多比多點excerise 佢做, 暑假要溫返d p.1 打好個低, 妨且我帶住咁多小朋友,  走出走入上course 好唔方便, 爸爸365日都冇休息, 困死晒... 如果唔係, 我都比thomas 學多d 野.

有時自已好似單親咁...冇family day...有咩自已頂晒, 每晚吃完飯都係自已湊住兩細路,細bb工人湊...

(o向度慨嘆下...) :cry:

Rank: 5Rank: 5


3218
1291#
發表於 07-6-23 23:47 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

maths 文字體就一時時拉,都係吾多去睇題目. 我有reminder佢, 不過呢d 我都幫佢吾到, 唯有睇佢自己拉. 帶kitty上course時我其實都好辛苦, 要等時間, 好似等運到咁.
你老公365日都無休息? 好辛苦, 吾駛休息吓?
所以我覺得你好勁, 一個女人仔又要番工, 又要睇住幾個細路,好彩有工人幫吓你. 不過你d仔見你咁辛苦, 第日一定好孝順你. 先苦後甜麻, 依家後生辛苦d, 老左享兒孫福.

Rank: 5Rank: 5


1178
1292#
發表於 07-6-23 23:59 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

帶小朋友上course 真係好費時間, 成 hour 唔知去邊, 中心地方細又唔方便比家長坐.

我而家比以前冇記性, o向office 又多野做, 老闆又似熟買熟, 咩野都係我做, 講野唔分輕重, 成日鬧... 我都擔心就心頂唔住...
總之努力la, 供完樓好d ...

大家咁話, 先苦後甜, 不過唔會指意d 細路, 自已都要save 返d money, d 細路第日搵食都好hard

Rank: 5Rank: 5


3218
1293#
發表於 07-6-24 00:10 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

吾好話你, 我講開份工都好心煩. 遲d又要轉工, 老闆(係經理)要走, 我又要跟住走. 去到kln bay都無所謂, 遲d仲要返大陸多d. 不過呢份工好就好在係office吾駛點開ot. 可以番屋企睇e-mail.  又怕吾會做得長,又怕好多嘢做, 第日年薪仲少左幾萬$. 少d $都無問題, 我怕又要開ot.我諗起都好煩.

Rank: 5Rank: 5


1178
1294#
發表於 07-6-24 00:17 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

係老闆拉你一齊走?
而家d工好多唔洗返 sat, 新工有冇?

Rank: 5Rank: 5


3218
1295#
發表於 07-6-24 00:22 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

係老闆拉我一齊走,已經吾係第一次.我依家都係返5days,
第日新工都係.新工係一間USA好鬼大的上市公司,咁先驚.老闆個老闆全部都係老外,怕佢地覺得我學歷吾夠.

Rank: 5Rank: 5


1178
1296#
發表於 07-6-24 00:44 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

老闆帶得你去, 就一定已經o向d大老闆面前推薦你,做開1頭半個月, 有表現睇就得, 而且老外老闆應該比較重人權, 尊重職員, 唔似我個老板, 香港好就認係香港人, 大陸好就認係大陸人, 不知所謂, 鬧開有穩, 拉埋我個仔黎話。 :tongue:

Rank: 5Rank: 5


3218
1297#
發表於 07-6-24 01:23 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

吾係掛, 連你個仔都話. 嘜佢咁無品 ! 所以我好吾鍾意打香港人& singapore佬工. D 波佬好衰, 好睇吾起我地香港人. 香港老闆就點到你死. 總之依家打工好慘拉.....

Rank: 5Rank: 5


1178
1298#
發表於 07-6-24 11:48 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

kittymummy, agneshwh,

22/6 冇POST 到,有咩功課做呀?  

Rank: 4


506
1299#
發表於 07-6-24 13:13 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

2fungs,
中文: 改正全本作業(一), (二)
數學: A(1) 改正,全作業改正,補充改正

Alki 話抄唔晒,唔知仲有D嘜?

Rank: 4


506
1300#
發表於 07-6-24 13:20 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

2fung, kittymummy,

其實,比起大家,我份工都叫好少少,唔駛比上面D亞head鬧。但要比D其他人鬧得仲勁,而嗰D人多數鬧完就走,唔駛日日對住佢。但比上司鬧就慘D,比佢鬧完,仲要日日對住佢!

冇辨法啦!唯有努力工作,揾夠退休! (發夢
)
‹ 上一主題|下一主題