- 在線時間
- 635 小時
- 最後登錄
- 15-4-26
- 國民生產力
- 195
- 附加生產力
- 765
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-3-23
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 3451
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 4411
- UID
- 8202
 
|
erikalo,
我都同意悠悠媽既講法, 入學差不多兩年了, 佢地既普通話聽講能力亦累積左一定既程度, 不過你話係咪學左兩年, 就可以好流利咁用普通話溝通呢? 那便要看小朋友本身了!
好似悠悠咁, 唔怕羞, 見到咩人都肯發表意見既, 當然會學得快, 學得好! 但好似我女咁, 較怕羞慢熱既, 唔係佢學得唔好, 而係你想佢響你面前實踐下, 佢都未必會睬你, 佢既原因係: 我地都識聽識講廣東話, 佢無需要同我地講普通話! 但學校老師話: 佢係可以聽得明&講得到! 不過要諗, 可能始終唔係母語, 表達出唻果陣, 要諗一諗至講得出!
認讀中文字方面, 我暫時都覺得唔錯, 起碼一本故事書入面, 都有好多隻字識讀 (當然亦有好多字唔識讀啦!), 但基本上我係滿意佢地既中文水準的!
原文章由 erikalo 於 08-5-6 22:19 發表 
06 家長
你地好, 我係來緊9月入學既家長, 我最近有d 擔心仔仔入蘇浙, 因為有人講好有人講唔好.. 不過我都十分明白.. 總有好多意見既..
不過我真係想知一樣野... 你地既小朋友已經入學了差不多2年啦.. 佢地既中文程 ... |
|