- 在線時間
- 6 小時
- 最後登錄
- 08-4-1
- 國民生產力
- 6
- 附加生產力
- 1
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-9-25
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 547
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 554
- UID
- 58497

|
Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀
Matthew_媽咪,
佢欠我張M5既證書未比, 等我打去問下順手問'買'.
方間好多都學1個個字的誁音, 但小朋友只會死記囉. 但學咗誁音, 就算D字走來走去唔同位, 都可以誁下.
而家想教哥哥....但佢吸收能力慢. 記得快, 但忘記仲快.  Matthew_媽咪 寫道:
露絲,
如果妳有時間可唔可以問下呀, 我都想同 Matthew 再學 phonics, 阿仔學左 phonics 兩年架喇, 不過我又唔覺得對佢有咩幫助, 唔知係老師問題定係阿仔唔吸收, 所以我同佢停左冇學喇, 如果大家都想學, 可以 join 埋一齊喎 .
Matthew 媽咪
[quote]
露絲 寫道:
2000, yoballma,
慘啦.... 唔通我d表達能力越來越差? 唔怪得之我仔仔都唔明我指示啦
林 mo 德......幾好架, 不過唔好寄望佢會一堂教好多野. 我地都識架d野, 不過佢地教...個小朋友特別上心. 唔怪得之我個仔唔理我.
佢學誁音架. 例如: ba be bi bo bu, ca ce ci co cu......
跟住倒轉學....ab eb ib ob ub, ac ec ic oc uc.....
再上就magic e......... 好似分10級(唔記得咗)
每堂1hr....$120/@ 1個課程有8堂左右.
以前在靈糧學既. 而家個到冇得學. 要打電話問. 如果馬鞍山d小學有得學...可以join'買'.....(佢話)
[quote]
yoballma 寫道:
[quote]
露絲 寫道:
2000, YOBALLMA,
YES, LAM MO TAK. (我都唔識打)
我之前以為學前英文好勁, 點之學PHONICS, 仲1個個音教, 又貴又費時. 點之而家我同細仔默書都係用PHONICS, 佢自從學咗 HONICS後, 學野上手及快咗, 比亞哥好D, 唔洗死記. 我比過1本本學PHONICS佢看/聽/讀....無用.
我有朋友個女, 學到而家自己睇音讀的.
HI 露絲
死啦, 點解我好似睇唔明你講 MUD 嘅, 咁即係 學 PHONICS 有冇用呀, 定係去你話個個 LAM MO TAK 學野呀, 學 D MUD 架? 係邊度架, 幾多錢一堂呀 ? 我變咗問題少婦 TIM. [/quote][/quote][/quote] |
|