關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


588
1281#
發表於 06-11-30 23:53 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

大家敢話喇, 呢期天氣轉, 真係要 takecare.     妳快 d 去搵周公喇 !

Rank: 2


41
1282#
發表於 06-12-1 02:23 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

hi Matthew_媽咪,
有個問題想請教你ga :
我想問下其實點解你o個陣會俾你囝囝出沙田讀聖心幼稚園既? 其實你應為對你叩門會有用嗎? 因我見你最後都係選回抽返馬鞍山既小學呀 唔好意思呀, 我咁多問題..

其實我個情形同你似似地, 而家好迷網, 我正要幫囝囝找學校o黎緊07讀k1, 而家係咁既, 我同佢報左錦泰崇真會美善幼稚園同沙田聖心幼稚園, 兩間都收左, 但我心大心細出唔知出唔出沙田讀好, 因我想將來都俾囝囝入馬循, 如果兩間都係一樣要抽生死籤既話有分別既話, 我想慳番d車錢好過麻, 但如果因為讀聖心而叩門會有幫助既, 我就會俾佢讀聖心ga la, 最重要係bk又有好多對聖心唔係幾好既傳聞, 而崇真會美善去in既時候d miss真你好有愛心ga, 我真係想將來好似你咁俾囝囝讀馬循(但只得15分), 想為bb選條好路, 真係好大壓力, 唉...所以好想問下你意見, 請指點下迷津, 謝謝

Rank: 4


554
1283#
發表於 06-12-1 07:58 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

ChunBBMa,

幼稚園推介.........馬鞍山靈糧幼稚園.
信我啦.............我講事實ja.

我仔讀完了.   當初....我都好迷網,  係個臨床心理學家推展的.

初時入學....你會覺得唔知應唔應該比個bb讀, 後來你會發覺個bb越讀越開心.   上到小一你就真是見到個成果架啦.     個d死讀書既, 係就係上小一第一個月好勁, 但係後継唔得.     我因為有2個仔, 所以我比較到個分別囉.
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


304
1284#
發表於 06-12-1 10:45 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

ChunBBMa 寫道:
hi Matthew_媽咪,
有個問題想請教你ga :
我想問下其實點解你o個陣會俾你囝囝出沙田讀聖心幼稚園既? 其實你應為對你叩門會有用嗎? 因我見你最後都係選回抽返馬鞍山既小學呀 唔好意思呀, 我咁多問題..

其實我個情形同你似似地, 而家好迷網, 我正要幫囝囝找學校o黎緊07讀k1, 而家係咁既, 我同佢報左錦泰崇真會美善幼稚園同沙田聖心幼稚園, 兩間都收左, 但我心大心細出唔知出唔出沙田讀好, 因我想將來都俾囝囝入馬循, 如果兩間都係一樣要抽生死籤既話有分別既話, 我想慳番d車錢好過麻, 但如果因為讀聖心而叩門會有幫助既, 我就會俾佢讀聖心ga la, 最重要係bk又有好多對聖心唔係幾好既傳聞, 而崇真會美善去in既時候d miss真你好有愛心ga, 我真係想將來好似你咁俾囝囝讀馬循(但只得15分), 想為bb選條好路, 真係好大壓力, 唉...所以好想問下你意見, 請指點下迷津, 謝謝


Hi ChunBBMa
其實讀邊間幼稚園都唔會影響到你到時入邊間小學, 除非係一條龍, 好似我個女幼稚園讀張煊昌, 就可以直接升到大圍個間張煊昌小學, 不過我覺得好遠, 所以冇讀到.
我都係好鍾意 "馬循", 所以係"自行收生" 同 "統一派位" 我都係選佢為第一志願, 係 "自行收生" 同 "統一派位"嘅 甲部我都抽唔中, 終於係乙部抽中咗, 所以我覺得如果係讀政府學校嘅, 都係要睇吓你嘅運氣, 同埋策略嘞.   
^_^

Rank: 4


554
1285#
發表於 06-12-1 13:42 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Hi ChunBBMa,

yoballma講得好arm, 無論讀邊1間既機會率係1樣.   因為教統局編的number是無人知點編, 所以機會大家都1樣.
放鬆d啦.....relax, 唔好禁緊張.  我怕你比咗壓力你bb ja.   
  我地支持你架.....  
露 絲 :-)

Rank: 2


41
1286#
發表於 06-12-1 14:42 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Hi 露絲, yoballma ,
實在萬分多謝你地既回覆同支持, 我會明白的, 不會俾壓力bb同自己, 同識得策劃一下, 希望bb有緣做你地bb既學第啦, 多謝晒

Rank: 4


588
1287#
發表於 06-12-2 13:04 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 5Rank: 5


1256
1288#
發表於 06-12-2 19:05 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,
可不可以PM間補習社名給我.
Thanks a lot!
ilovelinlin
Matthew_媽咪 寫道:
2000,

Matthew 依家間補習社都係人地介紹, 不過我覺得真係  :tongue:  :tongue: , 唔係成日有一個老師係課室, 真係俾答案 d 小朋友, 仲離譜到成頁英文係阿 sir 做, 因為我認得 d 字, Matthew 話阿 sir 唔知去左邊, 佢又唔識做, 到夠鐘放學見我係門口等, 就捉住阿仔隻手寫, 冇教佢, 晚晚我都要由頭再同佢做過, 補習社名我 pm 俾妳喇 ! 真係唔好去呢間呀, 初初我貪佢師資比較好, 點知.............

Rank: 3Rank: 3


304
1289#
發表於 06-12-4 14:26 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

各位媽咪

你地知唔知馬鞍山邊度有 "英文併音" 學呀? 邊間好呀?     因我想比個女去學吓. 對佢d英文有幫助.   
^_^

Rank: 4


554
1290#
發表於 06-12-4 18:34 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

你地有冇聽過<<唱快學英文>> 呀?

細仔以前在幼稚園學過都唔錯, 我遲D會搵返佢學.
yoballma 寫道:
各位媽咪

你地知唔知馬鞍山邊度有 "英文併音" 學呀? 邊間好呀?     因我想比個女去學吓. 對佢d英文有幫助.   
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


210
1291#
發表於 06-12-4 21:47 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

係唔係林mo德 (個字唔識打)
唱歌學英文

Rank: 3Rank: 3


304
1292#
發表於 06-12-5 10:16 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀


露絲 寫道:
你地有冇聽過<<唱快學英文>> 呀?

細仔以前在幼稚園學過都唔錯, 我遲D會搵返佢學. [quote]
yoballma 寫道:
各位媽咪

你地知唔知馬鞍山邊度有 "英文併音" 學呀? 邊間好呀?     因我想比個女去學吓. 對佢d英文有幫助.   
[/quote]

露絲
唱歌學英文會唔會只係幫到佢 oral 個方面呢 ?
我聽人講 phonex 可以幫助佢 寸生字 同埋讀.   
^_^

Rank: 4


554
1293#
發表於 06-12-5 11:33 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000, YOBALLMA,

YES, LAM MO TAK. (我都唔識打)   
我之前以為學前英文好勁, 點之學PHONICS, 仲1個個音教, 又貴又費時.    點之而家我同細仔默書都係用PHONICS, 佢自從學咗HONICS後, 學野上手及快咗, 比亞哥好D, 唔洗死記.   我比過1本本學PHONICS佢看/聽/讀....無用.

我有朋友個女, 學到而家自己睇音讀的.
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


304
1294#
發表於 06-12-5 13:04 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲 寫道:
2000, YOBALLMA,

YES, LAM MO TAK. (我都唔識打)   
我之前以為學前英文好勁, 點之學PHONICS, 仲1個個音教, 又貴又費時.    點之而家我同細仔默書都係用PHONICS, 佢自從學咗HONICS後, 學野上手及快咗, 比亞哥好D, 唔洗死記.   我比過1本本學PHONICS佢看/聽/讀....無用.

我有朋友個女, 學到而家自己睇音讀的.



HI 露絲
死啦, 點解我好似睇唔明你講 MUD 嘅, 咁即係 學 PHONICS 有冇用呀, 定係去你話個個 LAM MO TAK 學野呀, 學 D MUD 架? 係邊度架, 幾多錢一堂呀 ? 我變咗問題少婦 TIM.    
^_^

Rank: 4


554
1295#
發表於 06-12-5 13:22 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我家姐用過天泙既西人英語, 佢話ok. (將軍奧)
馬鞍山有一間, 唔知一唔一樣呢
想比大仔試, 不過我想很貴的....
我家姐1年級就比個仔學架啦.....而家佢仔仔4年級了.
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1296#
發表於 06-12-5 13:40 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000, yoballma,

慘啦....   唔通我d表達能力越來越差? 唔怪得之我仔仔都唔明我指示啦    

林 mo 德......幾好架, 不過唔好寄望佢會一堂教好多野.   我地都識架d野, 不過佢地教...個小朋友特別上心.    唔怪得之我個仔唔理我.

佢學誁音架.   例如:  ba be bi bo bu, ca ce ci co cu......
跟住倒轉學....ab eb ib ob ub, ac ec ic oc uc.....
再上就magic e.........   好似分10級(唔記得咗)
每堂1hr....$120/@  1個課程有8堂左右.

以前在靈糧學既.   而家個到冇得學.  要打電話問.  如果馬鞍山d小學有得學...可以join'買'.....(佢話)
yoballma 寫道:
[quote]
露絲 寫道:
2000, YOBALLMA,

YES, LAM MO TAK. (我都唔識打)   
我之前以為學前英文好勁, 點之學PHONICS, 仲1個個音教, 又貴又費時.    點之而家我同細仔默書都係用PHONICS, 佢自從學咗HONICS後, 學野上手及快咗, 比亞哥好D, 唔洗死記.   我比過1本本學PHONICS佢看/聽/讀....無用.

我有朋友個女, 學到而家自己睇音讀的.



HI 露絲
死啦, 點解我好似睇唔明你講 MUD 嘅, 咁即係 學 PHONICS 有冇用呀, 定係去你話個個 LAM MO TAK 學野呀, 學 D MUD 架? 係邊度架, 幾多錢一堂呀 ? 我變咗問題少婦 TIM.     [/quote]
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1297#
發表於 06-12-5 15:08 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


554
1298#
發表於 06-12-5 15:23 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

佢欠我張M5既證書未比, 等我打去問下順手問'買'.

方間好多都學1個個字的誁音, 但小朋友只會死記囉.   但學咗誁音, 就算D字走來走去唔同位, 都可以誁下.

而家想教哥哥....但佢吸收能力慢.   記得快, 但忘記仲快.
Matthew_媽咪 寫道:
露絲,

如果妳有時間可唔可以問下呀, 我都想同 Matthew 再學 phonics, 阿仔學左 phonics 兩年架喇, 不過我又唔覺得對佢有咩幫助, 唔知係老師問題定係阿仔唔吸收, 所以我同佢停左冇學喇, 如果大家都想學, 可以 join 埋一齊喎 .    

Matthew 媽咪

[quote]
露絲 寫道:
2000, yoballma,

慘啦....   唔通我d表達能力越來越差? 唔怪得之我仔仔都唔明我指示啦    

林 mo 德......幾好架, 不過唔好寄望佢會一堂教好多野.   我地都識架d野, 不過佢地教...個小朋友特別上心.    唔怪得之我個仔唔理我.

佢學誁音架.   例如:  ba be bi bo bu, ca ce ci co cu......
跟住倒轉學....ab eb ib ob ub, ac ec ic oc uc.....
再上就magic e.........   好似分10級(唔記得咗)
每堂1hr....$120/@  1個課程有8堂左右.

以前在靈糧學既.   而家個到冇得學.  要打電話問.  如果馬鞍山d小學有得學...可以join'買'.....(佢話)
[quote]
yoballma 寫道:
[quote]
露絲 寫道:
2000, YOBALLMA,

YES, LAM MO TAK. (我都唔識打)   
我之前以為學前英文好勁, 點之學PHONICS, 仲1個個音教, 又貴又費時.    點之而家我同細仔默書都係用PHONICS, 佢自從學咗HONICS後, 學野上手及快咗, 比亞哥好D, 唔洗死記.   我比過1本本學PHONICS佢看/聽/讀....無用.

我有朋友個女, 學到而家自己睇音讀的.



HI 露絲
死啦, 點解我好似睇唔明你講 MUD 嘅, 咁即係 學 PHONICS 有冇用呀, 定係去你話個個 LAM MO TAK 學野呀, 學 D MUD 架? 係邊度架, 幾多錢一堂呀 ? 我變咗問題少婦 TIM.     [/quote][/quote][/quote]
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1299#
發表於 06-12-5 17:36 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

問咗.   沙呂1月開班, 可以JOIN間學校讀LAM MO TAK.
$1440.......... $120/HR.
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1300#
發表於 06-12-5 18:24 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,

唔好意思, 仲想問下 ~ 係星期幾上堂 ? 時間係幾點 ? 可以係邊度報名呀 ? 一個老師對幾多個小朋友呀 ? 妳又會唔會同仔仔報名 ? 好多問題 tim, thanks !

Matthew 媽咪

露絲 寫道:
Matthew_媽咪,

問咗.   沙呂1月開班, 可以JOIN間學校讀LAM MO TAK.
$1440.......... $120/HR.
‹ 上一主題|下一主題