關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - Part 61
樓主: lky2008
go

油塘小學加油站 - Part 61 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1281#
發表於 08-5-26 17:32 |只看該作者
TKO 橫風橫雨, but 我冇遮

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1282#
發表於 08-5-27 08:44 |只看該作者
我尋晚放工都好大雨, 去匯景出血, 買左1件衫, 1件短袖薄外套, 之後食飽飯走時, 又去左啟田美琪睇鞋, 初頭係同我媽睇, 點知最終變左我同女女買波鞋, 我地每人買左一對CONVERSE, 我對$299-50, 亞女對219-50.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1283#
發表於 08-5-27 08:50 |只看該作者
MORNING!!!

多: 星期六我唔上啦!!!

Rank: 8Rank: 8


17269
1284#
發表於 08-5-27 08:52 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-27 08:44 發表
我尋晚放工都好大雨, 去匯景出血, 買左1件衫, 1件短袖薄外套, 之後食飽飯走時, 又去左啟田美琪睇鞋, 初頭係同我媽睇, 點知最終變左我同女女買波鞋, 我地每人買左一對CONVERSE, 我對$299-50, 亞女對219-50. ...

早晨!

come come

我琴日都係德福買左2件雪紡top呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1285#
發表於 08-5-27 08:54 |只看該作者
june 28 cc club house bbq
6:30-10
cc   (1大2小)
COME (1大小)


or

june 29  2:00-5:30
cc   (1大2小)
COME (1大1小)

Rank: 8Rank: 8


17269
1286#
發表於 08-5-27 08:59 |只看該作者
我睇BK睇到眼花花 ,都費事鬧喇!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1287#
發表於 08-5-27 09:01 |只看該作者
Good morning

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1288#
發表於 08-5-27 09:01 |只看該作者
Good morning

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1289#
發表於 08-5-27 09:03 |只看該作者
ky, 你個雪櫃攪掂未???

Rank: 8Rank: 8


17269
1290#
發表於 08-5-27 09:04 |只看該作者
猛press 'Refresh'先睇到D posts,我都係copy左先出post囉!

琴日整雪櫃,個C傅話唔大問題,叫我睇多2日,再有事再 佢地喎!希望OK啦!

琴日出糧俾隻衰野,我係咁同佢講她邊D唔啱,佢竟然聽聽吓頭暈喎!面青哂,差D瞓左係地,我咪冇再UM佢!平時又唔見佢頭暈,丙佢就頭暈。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1291#
發表於 08-5-27 09:06 |只看該作者
KY: 放假去掃貨咁HAPPY呀!!!!

Rank: 8Rank: 8


17269
1292#
發表於 08-5-27 09:11 |只看該作者
come come:

你琴日都去左掃貨喎!
我琴日3點個C傅先整雪櫃,咪去左Telford行一陣,去左Nice Claup買左2件雪紡(30% off)。個款我好like,但覺得好鬆身咁(free size).

BBQ,我唔join啦!熱辣辣,我好怕BBQ。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1293#
發表於 08-5-27 09:13 |只看該作者
ky, 你個雪櫃攪掂未???

Rank: 6Rank: 6


8125
1294#
發表於 08-5-27 09:17 |只看該作者
bbq, actually, 28/6 & 29/6 都得既, 不過學ky講, 29/6怕唔怕熱呀?? 咁不如28/6晚上啦~

Rank: 6Rank: 6


8125
1295#
發表於 08-5-27 09:18 |只看該作者
bbq, actually, 28/6 & 29/6 都得既, 不過學ky講, 29/6怕唔怕熱呀?? 咁不如28/6晚上啦~

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1296#
發表於 08-5-27 09:18 |只看該作者
KY: 雪紡衫好"蝦"人著, 不過你瘦應該穿得好睇, 買左幾$$呀??????

Rank: 8Rank: 8


17269
1297#
發表於 08-5-27 09:19 |只看該作者
美人:

我個雪櫃而家行得番,但都唔係好凍囉!C傅叫我睇多2日。

Rank: 8Rank: 8


17269
1298#
發表於 08-5-27 09:21 |只看該作者
come come:

我都覺得雪紡衫著得好fat ,但幾colourful 同買隻料都舒服既。見佢有7折,先買咋!折左$500 2pcs.

Rank: 6Rank: 6


8125
1299#
發表於 08-5-27 09:21 |只看該作者
美人

你個msn結果研究成點呀??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1300#
發表於 08-5-27 09:26 |只看該作者
KY: 要成250/件都幾貴喎! 我買2件衫共320.00
‹ 上一主題|下一主題