關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 46
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 46 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1281#
發表於 08-1-24 16:15 |只看該作者
agree睇佢自己啦


原文章由 雪文 於 08-1-24 16:10 發表
下學期還要再努力, 明年有無得昇精英班, 就睇佢自己啦.

Rank: 5Rank: 5


2967
1282#
發表於 08-1-24 16:15 |只看該作者
你都好好la, 上次先送咗盒冬蟲草俾62
原文章由 雪文 於 08-1-24 16:13 發表
你係個好媳婦嘛
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1283#
發表於 08-1-24 16:16 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 16:11 發表
其實好多人問過我呢個問題why我咁後生(當年27歲only)就上左公屋咁利害 因為我19歲已經諗左好多後路了,總之咩都假要有個穩定既地方之後再做其他事先無咁多問題要考慮


...

我就好彩少少, 一直都唔駛煩住屋問題, 以前我老公同亞爺住九龍城, 比政府收返屋之後就賠償返間公屋比佢地, 之後我地結婚, 亞爺就自己話上大陸同我老爺奶奶住, 之後公屋要清拆, 咁我地又買左而家lee度兼有補償, 都幾好架!!!:D

Rank: 5Rank: 5


2967
1284#
發表於 08-1-24 16:16 |只看該作者
唔該+埋我
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 16:14 發表
你講緊果位應該係我囡先岩wor
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1285#
發表於 08-1-24 16:17 |只看該作者
有一年時間比你上訴的,只要你係果一年唔over佢地個上限就批架啦,我都係咁ja

原文章由 cyclmama 於 08-1-24 16:14 發表
你就正la, 我果時都試過ga, 等咗成2年幾, 我一轉工, 就over limite, but over 好少jar, 咁就俾佢cancel 咗個申請, 激c

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1286#
發表於 08-1-24 16:17 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-24 16:12 發表
但你哋學校咁深, 如果我仔去讀, 都話唔知會發生咩事囉.

係中文真係深囉, 其他應該用你地差唔多...講深, ky亞女果間....

Rank: 5Rank: 5


2967
1287#
發表於 08-1-24 16:17 |只看該作者
你就好la, sin mo c 我la.
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 16:16 發表

我就好彩少少, 一直都唔駛煩住屋問題, 以前我老公同亞爺住九龍城, 比政府收返屋之後就賠償返間公屋比佢地, 之後我地結婚, 亞爺就自己話上大陸同我老爺奶奶住, 之後公屋要清拆, 咁我地又買左而家lee度兼有補償, 都幾 ...
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1288#
發表於 08-1-24 16:18 |只看該作者
咁你點解要轉工.
申請公屋是要牺生的
我話BK朋友Ron牺牲最大 :
老公唔要加人工, 唔要雙糧
自己人工減半
生多件
再辞埋職

而家總于等到啦....雖然仲未上樓.


原文章由 cyclmama 於 08-1-24 16:14 發表
你就正la, 我果時都試過ga, 等咗成2年幾, 我一轉工, 就over limite, but over 好少jar, 咁就俾佢cancel 咗個申請, 激c

Rank: 5Rank: 5


2967
1289#
發表於 08-1-24 16:18 |只看該作者
but 我冇理由叫公司- salary ga ma.
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 16:17 發表
有一年時間比你上訴的,只要你係果一年唔over佢地個上限就批架啦,我都係咁ja
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


3104
1290#
發表於 08-1-24 16:19 |只看該作者
雪雪 :
老師同我講 :陳呂排第4得啦,因舊年他學校派不到第一志愿的,餘下的人全部入晒陳呂, 叫我不用擔心
嬋嬋搞掂條褲,我叫他比我,我返學時擺在我女書包,再交比小悅帶回家,不使你特登上來



原文章由 雪文 於 08-1-24 16:12 發表
但你哋學校咁深, 如果我仔去讀, 都話唔知會發生咩事囉.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1291#
發表於 08-1-24 16:19 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-24 16:13 發表
你係個好媳婦嘛

問心丫, 我覺得自己唔係架!!! 一餐飯都未煮過比老爺奶奶食....

Rank: 5Rank: 5


2967
1292#
發表於 08-1-24 16:20 |只看該作者
舊公司個老細好難頂, 做得唔開心:;pppp: :;pppp:
原文章由 雪文 於 08-1-24 16:18 發表
咁你點解要轉工.
申請公屋是要牺生的
我話BK朋友Ron牺牲最大 :
老公唔要加人工, 唔要雙糧
自己人工減半
生多件
再辞埋職

而家總于等到啦....雖然仲未上樓.


...
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1293#
發表於 08-1-24 16:20 |只看該作者
咪係, 唔駛煩

個時我老公同佢亞哥抽到欣怡花園, 不過無要到
原文章由 cyclmama 於 08-1-24 16:17 發表
你就好la, sin mo c 我la.

Rank: 8Rank: 8


17382
1294#
發表於 08-1-24 16:20 |只看該作者
我識我隻c野時佢都係住公屋的(同佢媽媽住),都可以照排架,只係到審查ok之後房屋署會幫你除名的

原文章由 多利是 於 08-1-24 16:14 發表
我識我老公時, 已經係公屋, 居屋都唔洗唸啦 :tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 6Rank: 6


8125
1295#
發表於 08-1-24 16:21 |只看該作者
我初結婚個時, 我老公間爛鬼公司有 housing loan, 用 hibor rate (銀行同業拆息); 正路, 係叫低息既, 但o個幾年, 唔知發咩癲, 有d日子上到3x利 :-x :-x :-x 真係心血小d都唔掂, 之後換屋又換屋, 捐晒手啦   唔敢亂來啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1296#
發表於 08-1-24 16:21 |只看該作者
Love真係好識為自己打算, 叻女

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 16:11 發表
其實好多人問過我呢個問題why我咁後生(當年27歲only)就上左公屋咁利害 因為我19歲已經諗左好多後路了,總之咩都假要有個穩定既地方之後再做其他事先無咁多問題要考慮


...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1297#
發表於 08-1-24 16:21 |只看該作者
真係好大牺生
原文章由 雪文 於 08-1-24 16:18 發表
咁你點解要轉工.
申請公屋是要牺生的
我話BK朋友Ron牺牲最大 :
老公唔要加人工, 唔要雙糧
自己人工減半
生多件
再辞埋職

而家總于等到啦....雖然仲未上樓.


...

Rank: 8Rank: 8


17382
1298#
發表於 08-1-24 16:22 |只看該作者
你就好啦咩都唔洗諗唔洗煩:D 我果時攪間公屋諗到我頭爆呀

原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 16:16 發表

我就好彩少少, 一直都唔駛煩住屋問題, 以前我老公同亞爺住九龍城, 比政府收返屋之後就賠償返間公屋比佢地, 之後我地結婚, 亞爺就自己話上大陸同我老爺奶奶住, 之後公屋要清拆, 咁我地又買左而家lee度兼有補償, 都幾 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1299#
發表於 08-1-24 16:24 |只看該作者
yanma,唔該晒.

星期六你幾點見家長呀 ?  我見8點半-8點9.   

原文章由 yan02 於 08-1-24 16:19 發表
雪雪 :
老師同我講 :陳呂排第4得啦,因舊年他學校派不到第一志愿的,餘下的人全部入晒陳呂, 叫我不用擔心
嬋嬋搞掂條褲,我叫他比我,我返學時擺在我女書包,再交比小悅帶回家,不使你特登上來



...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1300#
發表於 08-1-24 16:24 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-24 16:21 發表
Love真係好識為自己打算, 叻女

認同呀, 當年我19歲仲成日掛住玩玩玩, 成日扮"並"唔返工.....搵個$$"括沙"都無架!!!!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖