關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2967
1281#
發表於 07-11-14 17:20 |只看該作者
亞女都俾哂tips你,咁買la
原文章由 hoganmama 於 07-11-14 17:18 硐表
咁俾啦, 你買小件衫lor  
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1282#
發表於 07-11-14 17:20 |只看該作者
仲要過夜:cry: :cry: :cry:呢份工真辛苦


原文章由 雪文 於 07-11-14 17:14 硐表
又講salt wet 嘢

今日打電話俾Hin_bb,佢又返咗深圳做嘢.  真係辛苦, 今晚仲要過夜

Rank: 6Rank: 6


8953
1283#
發表於 07-11-14 17:21 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-14 17:18 硐表

我女尋日已經"house"住, 好想我"剔"參加啦!!!
$6xx

俾著我個女, 佢會自已剔左, 等我簽名...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1284#
發表於 07-11-14 17:21 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-14 17:18 硐表
時間過得好快,放工即閃,我攰到c,亞仔唔知係咪禽晚冷襯,c6打嚟話佢咳得好緊要.都係我累咗佢 ,一陣返去同佢see doctor

唔好 啦, 而家d天氣咁樣, 大人細路都好容易病!:(

Rank: 6Rank: 6


8953
1285#
發表於 07-11-14 17:21 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-14 17:20 硐表
咁你都記得   

唔好行差X錯呀....

Rank: 5Rank: 5


2967
1286#
發表於 07-11-14 17:22 |只看該作者
一年我都會間中1,2次overnight trip.睇在allowance份上,是但
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-14 17:20 硐表
仲要過夜:cry: :cry: :cry:呢份工真辛苦
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8953
1287#
發表於 07-11-14 17:23 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-14 17:20 硐表
仲要過夜:cry: :cry: :cry:呢份工真辛苦

佢公司轉新電腦系統... 要學新野... :evil: 個日佢講要4日. 明天才回HK.

Rank: 8Rank: 8


17382
1288#
發表於 07-11-14 17:23 |只看該作者
你c6咁早放工返左屋企???
可能係啦冷襯,快快睇e生啦:cry:

原文章由 cyclmama 於 07-11-14 17:18 硐表
時間過得好快,放工即閃,我攰到c,亞仔唔知係咪禽晚冷襯,c6打嚟話佢咳得好緊要.都係我累咗佢 ,一陣返去同佢see doctor

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1289#
發表於 07-11-14 17:23 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-14 17:21 硐表

俾著我個女, 佢會自已剔左, 等我簽名...

支票係我度, 亞女知道自己"剔"都係無用

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1290#
發表於 07-11-14 17:24 |只看該作者
唔係, 約咗funfun. 好彩funfun話佢趕住返屋企.

不過佢突然話OT, 搞到我同人講4點接仔, 而家要6點接. 唔好意思嘛.

同埋我一下子唔知煮咩送好

原文章由 come爸嘩 於 07-11-14 17:19 硐表

本來你打算今晚去街的嗎????

Rank: 6Rank: 6


8953
1291#
發表於 07-11-14 17:24 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-14 17:21 硐表

唔好 啦, 而家d天氣咁樣, 大人細路都好容易病!:(

係呀,唔好下下賴自已...

Rank: 8Rank: 8


17382
1292#
發表於 07-11-14 17:24 |只看該作者
要比啦

原文章由 come爸嘩 於 07-11-14 17:18 硐表

我女尋日已經"house"住, 好想我"剔"參加啦!!!
$6xx

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1293#
發表於 07-11-14 17:24 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-14 17:20 硐表
咁你都記得   

唔知有無記錯????

Rank: 6Rank: 6


8953
1294#
發表於 07-11-14 17:24 |只看該作者
真係走啦~~~

Rank: 8Rank: 8


17382
1295#
發表於 07-11-14 17:25 |只看該作者
可能mark低左


原文章由 hoganmama 於 07-11-14 17:20 硐表
咁你都記得   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1296#
發表於 07-11-14 17:25 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-14 17:22 硐表
一年我都會間中1,2次overnight trip.睇在allowance份上,是但

不如叫你老公帶左亞仔去睇醫生先啦!!!!:(

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1297#
發表於 07-11-14 17:26 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-14 17:24 硐表
真係走啦~~~

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1298#
發表於 07-11-14 17:26 |只看該作者
me too.  88............


原文章由 龍舌蘭 於 07-11-14 17:24 硐表
真係走啦~~~

Rank: 5Rank: 5


2967
1299#
發表於 07-11-14 17:26 |只看該作者
佢lee 排冇嘢做:cry:
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-14 17:23 硐表
你c6咁早放工返左屋企???
可能係啦冷襯,快快睇e生啦:cry:
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


1150
1300#
發表於 07-11-14 17:27 |只看該作者
咁又一日...都唔知忙左D咩..心情有小小失落
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖