註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 hoganmama 於 07-11-14 17:18 硐表 咁俾啦, 你買小件衫lor
返回頂部
伯爵府
原文章由 雪文 於 07-11-14 17:14 硐表 又講salt wet 嘢 今日打電話俾Hin_bb,佢又返咗深圳做嘢. 真係辛苦, 今晚仲要過夜
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-11-14 17:18 硐表 我女尋日已經"house"住, 好想我"剔"參加啦!!! $6xx
珍珠宮
原文章由 cyclmama 於 07-11-14 17:18 硐表 時間過得好快,放工即閃,我攰到c,亞仔唔知係咪禽晚冷襯,c6打嚟話佢咳得好緊要.都係我累咗佢 ,一陣返去同佢see doctor
原文章由 hoganmama 於 07-11-14 17:20 硐表 咁你都記得
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-14 17:20 硐表 仲要過夜:cry: :cry: :cry:呢份工真辛苦
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-14 17:21 硐表 俾著我個女, 佢會自已剔左, 等我簽名...
原文章由 come爸嘩 於 07-11-14 17:19 硐表 本來你打算今晚去街的嗎????
原文章由 come爸嘩 於 07-11-14 17:21 硐表 唔好 啦, 而家d天氣咁樣, 大人細路都好容易病!:(
原文章由 cyclmama 於 07-11-14 17:22 硐表 一年我都會間中1,2次overnight trip.睇在allowance份上,是但
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-14 17:24 硐表 真係走啦~~~
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-14 17:23 硐表 你c6咁早放工返左屋企??? 可能係啦冷襯,快快睇e生啦:cry: