關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1281#
發表於 07-11-6 09:33 |只看該作者
morning!!!

katiekma 亞女真係要小心ar
原文章由 funbabyhk 於 07-11-6 09:15 硐表
love,
講左 d 咩過你聽??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1282#
發表於 07-11-6 09:34 |只看該作者
dont cry, we all support you, add oil
原文章由 cyclmama 於 07-11-6 09:22 硐表
禽晚返到屋企,見到c6,我第一句同佢gei說話:
聽日記得俾$,我夠期要入bank.

禽晚同姑拉傾咗1hr.佢開頭叫我原諒佢細佬.當我同佢講lee一年嚟gei事,佢終於覺得佢細佬係一個好有問題gei人.佢話會同幾姐弟傾吓,再同62, ...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1283#
發表於 07-11-6 09:48 |只看該作者
cy,  你仍覺得佢背叛你?  咁你真係要同佢傾傾,之後找方法去解決問題.....
原文章由 cyclmama 於 07-11-6 09:22 硐表
禽晚返到屋企,見到c6,我第一句同佢gei說話:
聽日記得俾$,我夠期要入bank.

禽晚同姑拉傾咗1hr.佢開頭叫我原諒佢細佬.當我同佢講lee一年嚟gei事,佢終於覺得佢細佬係一個好有問題gei人.佢話會同幾姐弟傾吓,再同62, ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1284#
發表於 07-11-6 09:52 |只看該作者
點解我整唔倒新的在前??????
做少少野, 轉頭傾....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1285#
發表於 07-11-6 09:54 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-6 09:19 硐表
come,
昨天去左邊樹?  湊囡定行街

尋日我叔仔結婚, 上左大陸飲呀!!!!

Rank: 5Rank: 5


2967
1286#
發表於 07-11-6 10:00 |只看該作者
fun,禽日我地上咗msn,我講咗好多嘢,你未知.
真係有第三者,個女pk打俾我,,其實個女pk我見過,之前冇同你地講,係因為我諗住真係可以原諒c6,同佢重新開始.但係俾我發現佢地仲有一齊,今次我諗得好清楚,我唔可以再原諒佢.
e+我唔搬,係因為我冇$.當我還哂bank loan,我就會搬,我真係唔想對住佢.
原文章由 funbabyhk 於 07-11-6 09:48 硐表
cy,  你仍覺得佢背叛你?  咁你真係要同佢傾傾,之後找方法去解決問題.....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1287#
發表於 07-11-6 10:04 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-6 10:00 硐表
fun,禽日我地上咗msn,我講咗好多嘢,你未知.
真係有第三者,個女pk打俾我,,其實個女pk我見過,之前冇同你地講,係因為我諗住真係可以原諒c6,同佢重新開始.但係俾我發現佢地仲有一齊,今次我諗得好清楚,我唔可以再原諒佢.
...

CY: :cry: :cry: :cry: :cry:

Rank: 5Rank: 5


2967
1288#
發表於 07-11-6 10:04 |只看該作者
我仲發現有第四者,我唔可以再心軟.雖然e+我仲愛c6,但係佢已經變咗.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1289#
發表於 07-11-6 10:08 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-6 10:04 硐表
我仲發現有第四者,我唔可以再心軟.雖然e+我仲愛c6,但係佢已經變咗.

咁你打算點做??? 對仔女呢????:cry:

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1290#
發表於 07-11-6 10:08 |只看該作者
oic.  係咪即晚來回?  幾點鐘返到屋企?
原文章由 come爸嘩 於 07-11-6 09:54 硐表

尋日我叔仔結婚, 上左大陸飲呀!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1291#
發表於 07-11-6 10:18 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-6 10:08 硐表
oic.  係咪即晚來回?  幾點鐘返到屋企?

我尋日一早湊亞女(佢點返學)去藍田MTR, 我媽同我湊女返學, 我就BY MTR去到九龍塘又一城食早餐, 9點約左我老公表哥2公婆搭直通巴上去, 我老公前一日自己上左去先, 幫手打點下(行行企企), 我奶奶叫佢如果有假就上去, 咁佢LEE排公司清閒D咪早一日去囉. 咁我地約10:50AM到家門, 佢地(新人同部份親戚)已經落左酒樓, 佢地係興食下午一輛, 晚上又一輪, 咁係酒樓影下相, 做迎賓....在家又拜神各樣各樣....4:00PM就走啦, 返到藍田湊女6:00PM, 再去左美心打邊爐~~~一般啦, 唔係好好食, 又唔難食囉!

Rank: 5Rank: 5


2967
1292#
發表於 07-11-6 10:18 |只看該作者
對仔女一定要跟我,我唔可以俾佢跟住個咁gei爸爸.bank loan攪掂後,我會儲$,再搬走.

姑拉話會同全家商量,睇吓點樣幫我.佢地點都唔會睇住對小朋友捱苦
原文章由 come爸嘩 於 07-11-6 10:08 硐表

咁你打算點做??? 對仔女呢????:cry:

Rank: 5Rank: 5


2065
1293#
發表於 07-11-6 10:24 |只看該作者
第4者 , 咁又真系好過份,ANYWAY, SUPPORT U, ADD OIL。

原文章由 cyclmama 於 07-11-6 10:04 硐表
我仲發現有第四者,我唔可以再心軟.雖然e+我仲愛c6,但係佢已經變咗.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1294#
發表於 07-11-6 10:24 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-6 10:18 硐表
對仔女一定要跟我,我唔可以俾佢跟住個咁gei爸爸.bank loan攪掂後,我會儲$,再搬走.

咁你個C6知唔知你想走???? 佢平時對對仔女點架?

Rank: 8Rank: 8


17382
1295#
發表於 07-11-6 10:28 |只看該作者
唔係呱 你真係叫你亞囡小心佢啦,我覺得呢d係有問題自己都控制唔到果種


原文章由 katiekma 於 07-11-6 09:02 硐表
Good Morning,

亞女話佢己經"曳"到出晒名,老師己經比2個女仔夾住佢黎坐, 其中1個系我個女 ,我要叫亞女小心的先得la。

Rank: 8Rank: 8


17382
1296#
發表於 07-11-6 10:29 |只看該作者
一陣講,因為岩岩先返到公司無耐 要做左野先

原文章由 funbabyhk 於 07-11-6 09:15 硐表
love,
講左 d 咩過你聽??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1297#
發表於 07-11-6 10:30 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-6 10:28 硐表
唔係呱 你真係叫你亞囡小心佢啦,我覺得呢d係有問題自己都控制唔到果種

而家有D小朋友真係 !!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1298#
發表於 07-11-6 10:34 |只看該作者
LOVE: 你女女好勇!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1299#
發表於 07-11-6 10:36 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 07-11-6 10:24 硐表
第4者 , 咁又真系好過份,ANYWAY, SUPPORT U, ADD OIL。

點解剛剛我REPLY左2次, 都睇唔返D POST架!!!!

Rank: 5Rank: 5


2967
1300#
發表於 07-11-6 10:40 |只看該作者
我講過要走,但冇走,因為佢知我冇$.佢對仔女唔算差.不過佢咁對我,我真係好痛........

可能佢都好想我快d搬,我唔知.......
原文章由 come爸嘩 於 07-11-6 10:24 硐表

咁你個C6知唔知你想走???? 佢平時對對仔女點架?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖