- 在線時間
- 1598 小時
- 最後登錄
- 12-12-11
- 國民生產力
- 945
- 附加生產力
- 26
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-1-13
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 36259
- 主題
- 4
- 精華
- 0
- 積分
- 37230
- UID
- 69945
   
|
原文章由 funbabyhk 於 07-11-6 10:08 硐表 
oic. 係咪即晚來回? 幾點鐘返到屋企?
我尋日一早湊亞女(佢點返學)去藍田MTR, 我媽同我湊女返學, 我就BY MTR去到九龍塘又一城食早餐, 9點約左我老公表哥2公婆搭直通巴上去, 我老公前一日自己上左去先, 幫手打點下(行行企企), 我奶奶叫佢如果有假就上去, 咁佢LEE排公司清閒D咪早一日去囉. 咁我地約10:50AM到家門, 佢地(新人同部份親戚)已經落左酒樓, 佢地係興食下午一輛, 晚上又一輪, 咁係酒樓影下相, 做迎賓....在家又拜神各樣各樣....4:00PM就走啦, 返到藍田湊女6:00PM, 再去左美心打邊爐~~~一般啦, 唔係好好食, 又唔難食囉! |
|