關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1281#
發表於 07-10-8 12:39 |只看該作者
irenec,數碼糸統係咩來加 ?



原文章由 irenec11 於 07-10-8 11:58 硐表
我打去問咗啦,係政府數碼系統廣告,牙齒整齊意思係驚小朋友笑起時有’loan”,所以冇甩牙就ok

Rank: 5Rank: 5


3212
1282#
發表於 07-10-8 12:44 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-8 12:35 硐表
係路x會幼稚園就讀的,我有同佢返過下教會~~~極度間中ONLY,我無宗教分的,只係抽獎時中第1志願


唔該你先啦 !
因為上個星期係街都撞返個舊同事, 佢係個間教會都幫手教主日學, 有講開, 話可以帶仔仔去個個教會返下….. 我都唔知好唔好, 咁你即係15份就中第一志願嗎 ?

Rank: 5Rank: 5


3212
1283#
發表於 07-10-8 12:44 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-8 12:35 硐表
係路x會幼稚園就讀的,我有同佢返過下教會~~~極度間中ONLY,我無宗教分的,只係抽獎時中第1志願


唔該你先啦 !!
因為上個星期係街都撞返個舊同事, 佢係個間教會都幫手教主日學, 有講開, 話可以帶仔仔去個個教會返下….. 我都唔知好唔好, 咁你即係15份就中第一志願嗎 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1284#
發表於 07-10-8 12:47 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-8 12:27 硐表
係WOR成朝唔見佢 BUSY

我估佢係頂唔住bk咁慢, 所以唔上黎呀.

Rank: 8Rank: 8


17382
1285#
發表於 07-10-8 12:50 |只看該作者
第1輪:自行派位   15分       唔得被OUT
第2輪:統一派位   所有學童機會圴等  中第1志願


我選熱門學校所以15分係第1輪係無機會的 我要等到第2輪統一派位,而統一派位係唔計分的人人平等只係睇彩數ONLY


原文章由 novemberwm 於 07-10-8 12:44 硐表
  

唔該你先啦 !
因為上個星期係街都撞返個舊同事, 佢係個間教會都幫手教主日學, 有講開, 話可以帶仔仔去個個教會返下….. 我都唔知好唔好, 咁你即係15份就中第一志願嗎 ? ...

Rank: 5Rank: 5


4210
1286#
發表於 07-10-8 14:02 |只看該作者
今年亞仔間學校改左1月先exam, 無左測驗

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-8 12:29 硐表
我囡就29,30,31先評估

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1287#
發表於 07-10-8 14:20 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-8 14:02 硐表
今年亞仔間學校改左1月先exam, 無左測驗

剛剛去中銀入票, 排左足足40mins………….

Rank: 8Rank: 8


17382
1288#
發表於 07-10-8 14:50 |只看該作者
鬼咩,呢幾日係咁整咩野王國誌果d blog囉



原文章由 come爸嘩 於 07-10-8 12:47 硐表

我估佢係頂唔住bk咁慢, 所以唔上黎呀.   

Rank: 8Rank: 8


17382
1289#
發表於 07-10-8 14:52 |只看該作者
即係2次考試only,我地都係正常2測2考

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-8 14:02 硐表
今年亞仔間學校改左1月先exam, 無左測驗

Rank: 5Rank: 5


4210
1290#
發表於 07-10-8 14:52 |只看該作者
終於入到bk啦

Rank: 8Rank: 8


17382
1291#
發表於 07-10-8 14:54 |只看該作者
月頭d人出糧

原文章由 come爸嘩 於 07-10-8 14:20 硐表

剛剛去中銀入票, 排左足足40mins………….  

Rank: 5Rank: 5


4210
1292#
發表於 07-10-8 14:54 |只看該作者
only 3次exam, 1月/3月/6月, 全部谷哂下學期

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-8 14:52 硐表
即係2次考試only,我地都係正常2測2考

Rank: 8Rank: 8


17382
1293#
發表於 07-10-8 14:55 |只看該作者
係啦,e+又正常返

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-8 14:52 硐表
終於入到bk啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1294#
發表於 07-10-8 14:58 |只看該作者
咁攪法遲早無晒人上黎!!!!:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-8 14:52 硐表
終於入到bk啦

Rank: 5Rank: 5


2977
1295#
發表於 07-10-8 15:01 |只看該作者
I feel boring today wor....

Rank: 8Rank: 8


17382
1296#
發表於 07-10-8 15:04 |只看該作者
下學期先黎料  

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-8 14:54 硐表
only 3次exam, 1月/3月/6月, 全部谷哂下學期

Rank: 8Rank: 8


17382
1297#
發表於 07-10-8 15:05 |只看該作者
咩事咁悶呀


原文章由 hermanpapa 於 07-10-8 15:01 硐表
I feel boring today wor....

Rank: 8Rank: 8


17382
1298#
發表於 07-10-8 15:14 |只看該作者
報告下先,星期六

09:00 同亞囡食早餐
09:30 送亞囡返學校興趣班
10:00 我返工,不過上唔到bk
01:00 我放工,立即去學校接亞囡
01:30 同亞囡食lunch
02:30 食完lunch再送亞囡學珠心算,我就返屋企汁屋
04:00 汁完屋去接亞囡,之後上去我妹妹屋企等補習老師
06:00 亞囡補習
07:30 補完,落樓下食dinner
08:30 我妹同佢囡去我屋企一齊睇卡通片
10:30 睇完卡通片,我妹同佢個囡返屋企
10:30-1:00(零晨)亞囡睇卡通片

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1299#
發表於 07-10-8 15:14 |只看該作者
等好耐都唔彈個畫面出來
原文章由 come爸嘩 於 07-10-8 14:58 硐表
咁攪法遲早無晒人上黎!!!!:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 8Rank: 8


17382
1300#
發表於 07-10-8 15:22 |只看該作者
星期日

08:30  亞囡起左身睇電視,我就訓到成10點先起身
10:00  約左妹妹一齊出去食早餐
11:00  去圖書館借書,之後上多一層玩(室內遊樂場)
12:30  返屋企放低d圖書之後出街
02:00-4:00 出左mk行
05:00  返油塘,其實mk都無咩野買的,又多人
08:00  食dinner

之後就好似平時咁囉沖涼準備
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖