關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3218
1261#
發表於 07-6-22 15:21 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

2 fungs & agnes,

Eng oral 其中一題好似係" Do you like milk ? "
你地點答?

Rank: 5Rank: 5


1178
1262#
發表於 07-6-22 15:30 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

Thomas : No. I don't.

Rank: 1


12
1263#
發表於 07-6-22 16:24 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

Kitty mummy,
係我過份擔心有憂鬱症?  
可能係佢間幼稚園

Rank: 5Rank: 5


3218
1264#
發表於 07-6-22 16:34 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

但係kitty答: yes, I like it. 點解當錯?  

Rank: 5Rank: 5


1178
1265#
發表於 07-6-22 16:47 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

THOMAS 話 :
老師教答 : YES, I DO.

Rank: 5Rank: 5


3218
1266#
發表於 07-6-22 16:51 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

小澄媽咪, 你的擔心係正常. 因為我之前都係咁. 我個女嘜都吾識咪仲大鑊. 我諗你個女間幼稚園係學緊over一年級嘅嘢.
係有5~6樣工課, 但係分量吾會太多. 我個kitty 大約1hour 可以完成. 只有中文係要背默書(間吾中), 都好easy.
don't worry lah....

Rank: 5Rank: 5


3218
1267#
發表於 07-6-22 16:56 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

你覺得當吾當錯呢? 平時有d鬼佬都係咁講.....

2fungs 寫道:
THOMAS 話 :
老師教答 : YES, I DO.

Rank: 4


506
1268#
發表於 07-6-22 18:18 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

Alki: Yes, I do.

Kittymummy 寫道:
2 fungs & agnes,

Eng oral 其中一題好似係" Do you like milk ? "
你地點答?

Rank: 5Rank: 5


1178
1269#
發表於 07-6-22 18:32 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

小澄媽咪:

有d 幼稚園真係好深,我見我同事個囝 k.3, 學的數學 同 eng 都係小一學的。 反而, 我個囝以前讀 "德貞", 都冇咁深的課程,主要都係活動學習,就算maths 到k3下學期先有1-10內加數,eng 淨係串幾個words,一d 壓力都冇。
但亞囝升到小一,又ok 喎,適應得唔錯。

我就覺得,k.3 暑假好重要,唔好比佢懶慣玩慣,每日比小小功課佢做下,到開學就易d 識應。  

因為我姪仔就係唔慣做功課同溫習,k.3暑假荒廢晒,點知p.1一開學就好難適應。

小朋友越大越難踢得郁佢,趁小朋友仲細,反叛心冇咁強就要續少續少 train 下佢,好快就慣。

Rank: 5Rank: 5


1178
1270#
發表於 07-6-22 18:37 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

kittymummy,
kitty 有冇將老師比既 model answer 寫响 oral paper 度呀?
可能老師覺得比咗 model answer 就要按她的才算正確。

Rank: 5Rank: 5


1178
1271#
發表於 07-6-22 18:43 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

agneshwh, kittymummy,

分享下先~
有冇諗住暑假同囡囡唸定 乘數表呀?
p.2 要教,要早d 溫定,多d 時間,少少咁溫冇咁大壓力,費事時p.2教時才溫就太短時間太急。

我姪仔p.1開學校長就叫d家長開始溫定,於是我叫thomas k.3暑假開始溫,約3-4日 至 1week 唸一個 數字,而成個p.1都冇同佢溫,但佢還有印象,我暑假再教佢唸好d。

p.2 下學期就要除數嘞!

Rank: 1


12
1272#
發表於 07-6-22 18:58 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

Hi  Kitty mummy,
咁 Kitty真係好快手 lu~ 我個女 1 hour都做唔到半頁呀 !
今日有2本工課 -- 中文有8個部首要寫有關於呢

Rank: 4


506
1273#
發表於 07-6-22 18:59 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

2fung,
Alki 話今日 Thomas 中文oral 全班最高分,老師仲叫佢講一次比全班聽。   

今日Alki 話英文有D 工作紙做,但佢做唔晒,剩番一頁幾冇做,我真係驚佢考試做唔晒!!

Rank: 4


506
1274#
發表於 07-6-22 19:04 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

kittymummy,
如果冇記錯,應該係: Yes, I do like ------------
                              No, I do not like -----------------
不過,放低書包咁耐,不太 sure。

Rank: 4


506
1275#
發表於 07-6-22 19:07 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

其實,之前alki 都有背咗乘 1,2,3,5,嘅!但平日都冇温,因為做功課都唔夠時間,但暑假都要佢背晒佢先!!

2fungs 寫道:
agneshwh, kittymummy,

分享下先~
有冇諗住暑假同囡囡唸定 乘數表呀?
p.2 要教,要早d 溫定,多d 時間,少少咁溫冇咁大壓力,費事時p.2教時才溫就太短時間太急。

我姪仔p.1開學校長就叫d家長開始溫定,於是我叫thomas k.3暑假開始溫,約3-4日 至 1week 唸一個 數字,而成個p.1都冇同佢溫,但佢還有印象,我暑假再教佢唸好d。

p.2 下學期就要除數嘞!

Rank: 5Rank: 5


1178
1276#
發表於 07-6-22 19:11 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

agneshwh,

thomas 中文oral 係第二次最高分,上學期有一次25分,老師叫佢响班內講多次,但講唔番test時的表現,老師一向話佢把口好叻,我都係咁話,叻在講嘢+食。
老師話,thomas 識揀多分攞的題目 "看圖講故事'同埋加咗d形容詞落去(小心栩栩/傾盆大雨),所以加到分。(要嚟拉下d 丁點平均分都好過冇

Rank: 5Rank: 5


1178
1277#
發表於 07-6-22 19:16 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

agnwshwh,
今日有咩功課? 校網仲未有post?!

以前以為9同8乘數好難,姪仔個校長教由9開始唸,初時我都抓頭,原來有道理 :

9, 18, 27, 36... (個位-1, 十位+1)
8, 16, 24, 32... (個位-2, 十位+1)

同珠心算條式一樣,減一進十,減二進十...

kittymummy,
kitty 好似有學珠心算? 學到咩乘除未呀?

Rank: 5Rank: 5


1178
1278#
發表於 07-6-22 19:21 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

angeshwh,
你咁 eng 工作紙係 homework or 堂上做??

Rank: 4


506
1279#
發表於 07-6-22 19:28 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

Eng 工作紙係上堂做嘅,Alki Page 3 好深,唔誠識做,D format 好似考試咁喎!
2fungs, 妳唔講我都唔知乘數表原來有'橋妙'嘅!

Rank: 4


506
1280#
發表於 07-6-22 19:30 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

我都想知!因alki 話抄唔晒,我都睇唔倒佢抄D嘜?

[quote]
2fungs 寫道:
agnwshwh,
今日有咩功課? 校網仲未有post?!

‹ 上一主題|下一主題