關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1757
1261#
發表於 06-6-26 12:04 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

fionsckan,

我有個朋友嘅囡囡係太古讀,聽講話幾好,校舍又新又靚,而且好多課外活動都係唔洗錢架,但派位就一般啦,你可以上學校嘅網站睇下。

fionsckan 寫道:
請問太古小學好嗎? 小兒明年入 p1了, 原本覺得循道幾好, 但得半日, 想入一間全日制及不想太多功課, 所以想請問一下太古小學? 不知有沒有家長小孩正在讀呢? 升中又如何呢?  :  thank you very much!

原本有打算嘉諾撒學校, 因有一個細女2 歲, 可將來跟哥哥, 然後入嘉諾撒中學女校, 但又怕仔仔在p1-p6被太多女生圍著, 會不太平衡. 請問有沒有什麼意見呢?  thank you very much again! :

Rank: 5Rank: 5


1245
1262#
發表於 06-6-26 12:12 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早晨呀咁多位,

      今日開始我公司有同事放產假,我地呢兩個幾月都
唔可以放假,     我女學校嚟緊七,八月仲會安排
參選小學添架 ... *~* ... 無得去喔      
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 3Rank: 3


284
1263#
發表於 06-6-26 18:03 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina 寫道:
貞貞,

真係心急的媽咪    你張大頭相個bb係唔係你個仔來架? 好得意啊... very 可愛...    
我唔識, 所以要早d請教下d前輩嘛 :  :

張相唔係我仔, 我好鍾意, 個bb好靚, 所以決定棄己偷人哋個bb囉   

Rank: 1


28
1264#
發表於 06-6-26 23:11 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

any comment please?
fionsckan 寫道:
請問太古小學好嗎? 小兒明年入 p1了, 原本覺得循道幾好, 但得半日, 想入一間全日制及不想太多功課, 所以想請問一下太古小學? 不知有沒有家長小孩正在讀呢? 升中又如何呢?  :  thank you very much!

原本有打算嘉諾撒學校, 因有一個細女2 歲, 可將來跟哥哥, 然後入嘉諾撒中學女校, 但又怕仔仔在p1-p6被太多女生圍著, 會不太平衡. 請問有沒有什麼意見呢?  thank you very much again! :

Rank: 2


59
1265#
發表於 06-6-26 23:50 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk
多謝你解答我,我知道下午班

Rank: 5Rank: 5


2238
1266#
發表於 06-6-27 15:46 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

jj825fung

點啊, 你女考完衛理 & 嘉諾撒, 佢有咩feedback啊, 有無問阿女鐘意邊間多d啊? 如果咁多間都收佢, 咁你最想佢入邊間啊?        

Rank: 5Rank: 5


2238
1267#
發表於 06-6-27 16:07 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

fionsckan,

真係唔係好知太古好唔好啊, only知佢間學校好新囉. 因該都唔錯瓜, but新學校會唔會好似柴灣港大同學會小學咁亂呢? 例如. 老師既資質, 是否活動教學等等... 等其他媽咪reply你啦. tunafish都好似幾熟下架喎, 等佢答你啦.   

Rank: 5Rank: 5


2238
1268#
發表於 06-6-27 16:12 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

貞貞,

我仲以為係添...     係呀, 個b好得意啊, 真係人見人愛啊...      

Rank: 5Rank: 5


1757
1269#
發表於 06-6-27 16:14 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina,

今日係我老公帶阿女去考嘉諾撒,無機會問佢添,今晚返屋企會問下佢,阿女淨係講過話衛理D卷比較容易。而我老公同我都對衛理嘅印象不錯,但嘉諾撒又有中學,柴米又比較近,如果咁多問都收真係15/16唔知點算好 但我自己已打定輸數同阿女講未必可以轉校,可能要計續留返係舊校讀架 :cry:

ckckcktina 寫道:
jj825fung

點啊, 你女考完衛理 & 嘉諾撒, 佢有咩feedback啊, 有無問阿女鐘意邊間多d啊? 如果咁多間都收佢, 咁你最想佢入邊間啊?        

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
1270#
發表於 06-6-27 16:15 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

我淨知佢得十零個%係band1.............d細路都幾曳...高年班粗口爛舌咁.....我住係佢附近...........
ckckcktina 寫道:
fionsckan,

真係唔係好知太古好唔好啊, only知佢間學校好新囉. 因該都唔錯瓜, but新學校會唔會好似柴灣港大同學會小學咁亂呢? 例如. 老師既資質, 是否活動教學等等... 等其他媽咪reply你啦. tunafish都好似幾熟下架喎, 等佢答你啦.   

Rank: 5Rank: 5


2238
1271#
發表於 06-6-27 16:17 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

真係慘啦... 咁你努力啦, 仲要推幾耐啊, 你同事放前1後9啊? 咁埋有排放...  

你叫老師錄左佢, 跟住俾返你睇囉...      

anna_gigi,

你又去左邊啊... 唔見你既....  

Rank: 5Rank: 5


2238
1272#
發表於 06-6-27 16:20 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

jj825fung,

你咁快就撥你女冷水啊. 咁佢埋好失望囉....    

Rank: 5Rank: 5


2238
1273#
發表於 06-6-27 16:21 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

sindy,

哇, 聽你講完... 驚驚....   咁細個就粗口爛舌...  :tongue:

Rank: 5Rank: 5


1245
1274#
發表於 06-6-27 16:22 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ellen_ellen ,

       因係唔好意思呀,你所提及嗰兩間學校都唔係我心水...
聖米就聽講柴灣既好,跑台山嗰間就見仁見志 ...
至於 北官小下午校一至三年班就係活動敎學,BUT 我個人
就唔多欣賞佢地既品德 ...

       SORRY 加咗好多個人意見
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1757
1275#
發表於 06-6-27 16:43 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina,

我只係比定心理準備佢,咪以為一定可以轉校,自己知道自己事佢D成績唔係幾好,好彩今次考試比上次好,希望轉校成功啦。

ckckcktina 寫道:
jj825fung,

你咁快就撥你女冷水啊. 咁佢埋好失望囉....    

Rank: 4


668
1276#
發表於 06-6-27 17:23 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

dear all,

想請教大家覺得玫瑰崗小學如何,私小是否和津小一樣升中的模式?     

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
1277#
發表於 06-6-27 17:33 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

呢間係最後防線.....
doris880 寫道:
dear all,

想請教大家覺得玫瑰崗小學如何,私小是否和津小一樣升中的模式?     

Rank: 3Rank: 3


284
1278#
發表於 06-6-27 17:39 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina 寫道:
sindy,

哇, 聽你講完... 驚驚....   咁細個就粗口爛舌...  :tongue:
嘩~~  我朋友個仔讀緊, 又冇乜聽佢講過點, 不過可能我小朋友同佢差一截, 所以佢好少提起返學d事。

Rank: 3Rank: 3


220
1279#
發表於 06-6-27 18:34 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

其實好多男小學生都會講粗口架!好多都係貪玩,人講佢講,有次係巴士,有兩兄弟(著住嘉諾撒運動衣),係架巴士走來走去,重講粗口,北官都有學生講粗口, 不過都係男生黎!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
1280#
發表於 06-6-27 21:30 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

呢d只係我個人觀察,我咁講都預左係度讀緊既人會持反對意見...我只不過如話實說.....係街所見,太古就比較爛達達d,衣衫不整,男男女女(應該係五六年班)你追我逐咁,六年班(我估)已有band3中一生既影子...........

我係附近住.......所以日日都會有機會接觸佢地既學生,唔係一次半次撞到.......我住左都幾年.......你講既例子,都可能係一次半次,最多幾次......但我撞口撞面....日日都見太古既學生.....相比起北官/嘉諾撒/'互'江/康山........呢間太古既校風比我既印象最差


tunafish 寫道:
其實好多男小學生都會講粗口架!好多都係貪玩,人講佢講,有次係巴士,有兩兄弟(著住嘉諾撒運動衣),係架巴士走來走去,重講粗口,北官都有學生講粗口, 不過都係男生黎!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖