關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II
樓主: Leiyuemun
go

基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


19346
1261#
發表於 05-11-29 15:30 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

好呀,我地又可以傾個飽   
kitty 寫道:
唔洗客氣...鐘意就好 la...
搵日再出去食 lunch 呀![quote]
HIN_bb 寫道:
好岩食呀 多謝你呀,你真了解我,好味呀
[quote]
kitty 寫道:
星期尾會涼呀....thx!~

你想食咩丫 ?
岩唔岩呀?
[/quote][/quote]

Rank: 6Rank: 6


7553
1262#
發表於 05-11-29 15:38 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

我覺得而家的溫度岩架 la..

太熱太涷都好辛苦!
著校服又要著得慢..冬季女仔校服好麻煩 !
有時仲要穿埋袜褲添 !
我真係驚冬天 !
你仔仔係咪唔洗著校服架 ?
我女以前返果一間幼兒園是日日都是運動衫..
唔洗穿裙,好方便 !
你仔仔有冇送聖誕卡比女同學呀?
我女果班有好多男仔,有個男仔差不多日日都比電話我女..
仲話好鐘意佢..
而我女講電話時又陰d 陰d 咁...好好笑 !
睇見佢個樣好 sweet 架..
而家我就覺得好得意..
但幾年後係咁我就好擔心 !

你有冇去藍田果個商場行呀?
d boot 好平喎 !
我家有對雙子公主

Rank: 6Rank: 6


7553
1263#
發表於 05-11-29 15:40 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

又夠鐘接女 la ~

你仔仔學校洗唔洗整聖誕飾物呀?
我家有對雙子公主

Rank: 8Rank: 8


19346
1264#
發表於 05-11-29 15:43 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

要著校服呀!係運動服同你囡囡一樣
有呀! 有男有女
係呀,佢地而家唔識玩下就好好笑,但係大個就會膽心!
有去過,而家D野都幾平!
kitty 寫道:
我覺得而家的溫度岩架 la..

太熱太涷都好辛苦!
著校服又要著得慢..冬季女仔校服好麻煩 !
有時仲要穿埋袜褲添 !
我真係驚冬天 !
你仔仔係咪唔洗著校服架 ?
我女以前返果一間幼兒園是日日都是運動衫..
唔洗穿裙,好方便 !
你仔仔有冇送聖誕卡比女同學呀?
我女果班有好多男仔,有個男仔差不多日日都比電話我女..
仲話好鐘意佢..
而我女講電話時又陰d 陰d 咁...好好笑 !
睇見佢個樣好 sweet 架..
而家我就覺得好得意..
但幾年後係咁我就好擔心 !

你有冇去藍田果個商場行呀?
d boot 好平喎 !

Rank: 8Rank: 8


19346
1265#
發表於 05-11-29 15:45 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

佢地學校都有佈置呀,有聖誕樹
年年都有影相呀
bye bye!
kitty 寫道:
又夠鐘接女 la ~

你仔仔學校洗唔洗整聖誕飾物呀?

Rank: 5Rank: 5


3883
1266#
發表於 05-11-29 16:25 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

  

我唔知係唔係呢二日講嘢多, 又唔夠睡, 我把聲而家好沙.

12月10號我仔女間幼稚園又有圣誕party, 我又唔係短週, 想調假老細又會ge ge ge, 都可能調唔到 :cry:

sorry呀, 我好忙無咩時間上來温書, 只有個句講個句, 唔好話我九唔搭八呀.

Rank: 8Rank: 8


19346
1267#
發表於 05-11-29 16:34 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

minnie

你仔女好返未呀?
我都唔記得仔仔學校幾時聖誕節party,等我返去睇下通知先!
小心身體呀,星期尾又涷返呀!
Minnieluo 寫道:
  

我唔知係唔係呢二日講嘢多, 又唔夠睡, 我把聲而家好沙.

12月10號我仔女間幼稚園又有圣誕party, 我又唔係短週, 想調假老細又會ge ge ge, 都可能調唔到 :cry:

sorry呀, 我好忙無咩時間上來温書, 只有個句講個句, 唔好話我九唔搭八呀.

Rank: 5Rank: 5


3418
1268#
發表於 05-11-30 07:57 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

[size=large] Good Morning AR
   

Rank: 5Rank: 5


3418
1269#
發表於 05-11-30 07:58 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

係wow, Minnie~ 妳對寶貝好番未ar, 呢個星期尾又凍啦, 小心
   

Rank: 8Rank: 8


19346
1270#
發表於 05-11-30 08:06 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

winwin

早晨!今日咁早既?
winwin323 寫道:
[size=large] Good Morning AR

Rank: 6Rank: 6


7553
1271#
發表於 05-11-30 08:23 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

早晨~
大家都咁早呀~

minnie,
你地學有10咁快就開聖誕 party 呀?
家長都可以去玩架 ?
唔知我地今年學校有冇呢 ?

winwin,
你女女小學有冇架 ?
我家有對雙子公主

Rank: 8Rank: 8


19346
1272#
發表於 05-11-30 08:32 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

kitty

早晨!你地學校仲未通知幾時開呀?
我想問你之前去整頭髮,係咪整負離子呀?
我又唔記得睇通告仔仔學校幾時PARTY :
kitty 寫道:
早晨~
大家都咁早呀~

minnie,
你地學有10咁快就開聖誕 party 呀?
家長都可以去玩架 ?
唔知我地今年學校有冇呢 ?

winwin,
你女女小學有冇架 ?

Rank: 6Rank: 6


7553
1273#
發表於 05-11-30 08:43 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

hin_bb,
係呀..我早幾日是整負離子呀~
我地學校都唔係叫 party..
上年都只是放早小小,可穿便服..
而有d 老師會自己買d 禮物返學校抽獎比學生,等d 學生開心呀 !(上年我女就好好彩抽中隻杯)
野食我記得大家可以帶一些來 share...
當然就冇幼稚園咁 happy 啦...
幼稚園又有聖誕老人,又有大餐 !
我個仔以前讀果間中學老師好豪,叫到會去學校請學生食 !

你仔仔學校洗唔洗家長整d 野帶返去呀?
以前我女幼稚園要家長一人整d 帶去..
老師會分邊個家長整咩..
有d 就買現成飲品,薯片..
有d 就整魚蛋腸仔雞翼三文治...
我就第一年買薯片 (老師知我湊兩個好唔得閒,所以只叫我買薯片)
第二年就整三文治,第三,四年都是整雞翼 !
諗起都開心呀 !
我家有對雙子公主

Rank: 5Rank: 5


3418
1274#
發表於 05-11-30 08:45 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

HIN_bb 寫道:
winwin

早晨!今日咁早既?

今日大小姐話要7點3返學校聽故事, 所以咁早
   

Rank: 5Rank: 5


3418
1275#
發表於 05-11-30 08:47 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

kitty 寫道:
早晨~
大家都咁早呀~
winwin,
你女女小學有冇架 ?

有gar~ 學校攪一次, 家教會又一次, 主日學又一次, 一年3個x'mas party, 好似ball場名媛
   

Rank: 5Rank: 5


3418
1276#
發表於 05-11-30 08:49 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

HIN_bb 寫道:
kitty

早晨!你地學校仲未通知幾時開呀?
我想問你之前去整頭髮,係咪整負離子呀?
我又唔記得睇通告仔仔學校幾時PARTY :

係law ~ 我等緊妳覆gar, 我要返囡囡幼稚園同d老師聯誼ar ma

唔該幫手快d睇睇通告 , thanks~
   

Rank: 8Rank: 8


19346
1277#
發表於 05-11-30 08:50 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

仔仔學校唔駛家長帶野返去食,係學校整埋呀!
我咁多個節日,最鍾意就係聖誕節!
你地呢?
kitty 寫道:
hin_bb,
係呀..我早幾日是整負離子呀~
我地學校都唔係叫 party..
上年都只是放早小小,可穿便服..
而有d 老師會自己買d 禮物返學校抽獎比學生,等d 學生開心呀 !(上年我女就好好彩抽中隻杯)
野食我記得大家可以帶一些來 share...
當然就冇幼稚園咁 happy 啦...
幼稚園又有聖誕老人,又有大餐 !
我個仔以前讀果間中學老師好豪,叫到會去學校請學生食 !

你仔仔學校洗唔洗家長整d 野帶返去呀?
以前我女幼稚園要家長一人整d 帶去..
老師會分邊個家長整咩..
有d 就買現成飲品,薯片..
有d 就整魚蛋腸仔雞翼三文治...
我就第一年買薯片 (老師知我湊兩個好唔得閒,所以只叫我買薯片)
第二年就整三文治,第三,四年都是整雞翼 !
諗起都開心呀 !

Rank: 8Rank: 8


19346
1278#
發表於 05-11-30 08:51 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

嘩!咁佢今日幾點起身呀 :  
winwin323 寫道:
[quote]
HIN_bb 寫道:
winwin

早晨!今日咁早既?

今日大小姐話要7點3返學校聽故事, 所以咁早 [/quote]

Rank: 5Rank: 5


3418
1279#
發表於 05-11-30 08:51 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

kitty,
而家妳個頭咪好輕好靚law, 整完負離子真係好打理d, 洗完頭吹吹佢就掂
   

Rank: 8Rank: 8


19346
1280#
發表於 05-11-30 08:51 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

咁你囡囡咪可以著好多靚衫
winwin323 寫道:
[quote]
kitty 寫道:
早晨~
大家都咁早呀~
winwin,
你女女小學有冇架 ?

有gar~ 學校攪一次, 家教會又一次, 主日學又一次, 一年3個x'mas party, 好似ball場名媛 [/quote]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖