- 在線時間
- 21 小時
- 最後登錄
- 21-9-15
- 國民生產力
- 75
- 附加生產力
- 2
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-9-22
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 19269
- 主題
- 19
- 精華
- 0
- 積分
- 19346
- UID
- 31158
 
|
Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II
仔仔學校唔駛家長帶野返去食,係學校整埋呀!
我咁多個節日,最鍾意就係聖誕節!
你地呢?
kitty 寫道:
hin_bb,
係呀..我早幾日是整負離子呀~
我地學校都唔係叫 party..
上年都只是放早小小,可穿便服..
而有d 老師會自己買d 禮物返學校抽獎比學生,等d 學生開心呀 !(上年我女就好好彩抽中隻杯)
野食我記得大家可以帶一些來 share...
當然就冇幼稚園咁 happy 啦...
幼稚園又有聖誕老人,又有大餐 !
我個仔以前讀果間中學老師好豪,叫到會去學校請學生食 !
你仔仔學校洗唔洗家長整d 野帶返去呀?
以前我女幼稚園要家長一人整d 帶去..
老師會分邊個家長整咩..
有d 就買現成飲品,薯片..
有d 就整魚蛋腸仔雞翼三文治...
我就第一年買薯片 (老師知我湊兩個好唔得閒,所以只叫我買薯片)
第二年就整三文治,第三,四年都是整雞翼 !
諗起都開心呀 ! |
|