關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 46
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 46 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1261#
發表於 08-1-24 16:02 |只看該作者
我都係二年攞到市區樓.  不過可能我係大單位, 所以快d.

原文章由 hoganmama 於 08-1-24 15:58 發表
佢未申請到gar, 我估2年咋, 我見自由廣場個邊d人講gei

Rank: 8Rank: 8


17382
1262#
發表於 08-1-24 16:02 |只看該作者
係呀有老人家係會優先,但戶主好似要落番老人家名,唔知我有無記錯

原文章由 多利是 於 08-1-24 15:57 發表
應該因為佢地有兩個老人家, 會優先~  早兩年, 我老公轉左份像徵式報稅既工, 咁我老豆阿媽又回流, 都有去了解過申請方案, but 都係無可能申請到

...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1263#
發表於 08-1-24 16:03 |只看該作者
come,我仔都一樣加:;pppp:   而家打電話返去, 已經電視聲大大啦.

原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 16:02 發表

我女懶都出汁, 考試仲打機, 睇卡通架, 成績都唔慌好啦!!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1264#
發表於 08-1-24 16:03 |只看該作者
我諗要啦

原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 15:58 發表

我而家都驚緊, 想放工去食龜靈膏.:cry:

Rank: 8Rank: 8


17382
1265#
發表於 08-1-24 16:04 |只看該作者
住左公屋之後好好多啦:D :D

原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 16:00 發表

而家儲倒咪得囉.....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1266#
發表於 08-1-24 16:05 |只看該作者
我都好細個識我老公, 但我地從來都無諗過申請公屋, 都唔知有呢家野, 淨係一心諗住抽居屋, 但抽居屋又要註冊wor, 我地又唔想註冊去抽wor, 一直拖拖拖, 拖到真係想結婚時, 我地入息又過左個limit, 頂
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 15:53 發表
我識c6時我地都係十零廿歲,我同佢一齊左唔記得幾耐之後我就叫佢自己去排公屋先,一路排一路等我,又幾年之後同c6結左婚(有左亞囡)再加名上去房屋署申請3人房,後來over左個上限又要等多一年再審查,最後ok左,所以前前後後攪左咁耐

...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1267#
發表於 08-1-24 16:06 |只看該作者
今年過年我唔返惠州啦, 唔知C6點

Rank: 8Rank: 8


17382
1268#
發表於 08-1-24 16:07 |只看該作者
你地呢批係快我好多呀,因為我有fd住游麗,佢地都係3年多d攪惦,加上我果時又加名又over上限攪來攪去先咁耐呱
我地房屋署係耐d架因為租金比房協平


原文章由 雪文 於 08-1-24 16:02 發表
我都係二年攞到市區樓.  不過可能我係大單位, 所以快d.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1269#
發表於 08-1-24 16:07 |只看該作者
唔使, 不過由呢個理由申請的話, 以後不可以分戶.

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 16:02 發表
係呀有老人家係會優先,但戶主好似要落番老人家名,唔知我有無記錯

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1270#
發表於 08-1-24 16:08 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-24 16:03 發表
come,我仔都一樣加:;pppp:   而家打電話返去, 已經電視聲大大啦.

弊在我女成績一直唔都係好呢!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1271#
發表於 08-1-24 16:10 |只看該作者
下學期還要再努力, 明年有無得昇精英班, 就睇佢自己啦.

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 16:00 發表
你仔得既 好野

Rank: 5Rank: 5


2967
1272#
發表於 08-1-24 16:10 |只看該作者
我同你gei 亞女啱哂key, 不過就冇打機, because 我收埋咗.

雪, 亞仔好叻wor, 幫我錫佢la
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 16:02 發表

我女懶都出汁, 考試仲打機, 睇卡通架, 成績都唔慌好啦!!!!
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1273#
發表於 08-1-24 16:11 |只看該作者
其實好多人問過我呢個問題why我咁後生(當年27歲only)就上左公屋咁利害 因為我19歲已經諗左好多後路了,總之咩都假要有個穩定既地方之後再做其他事先無咁多問題要考慮


原文章由 hoganmama 於 08-1-24 16:05 發表
我都好細個識我老公, 但我地從來都無諗過申請公屋, 都唔知有呢家野, 淨係一心諗住抽居屋, 但抽居屋又要註冊wor, 我地又唔想註冊去抽wor, 一直拖拖拖, 拖到真係想結婚時, 我地入息又過左個limit, 頂  ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1274#
發表於 08-1-24 16:11 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-24 16:06 發表
今年過年我唔返惠州啦, 唔知C6點

點解你今年可以唔返???? 我一定要返啦!!! :D

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1275#
發表於 08-1-24 16:12 |只看該作者
但你哋學校咁深, 如果我仔去讀, 都話唔知會發生咩事囉.



原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 16:08 發表

弊在我女成績一直唔都係好呢!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1276#
發表於 08-1-24 16:13 |只看該作者
你係個好媳婦嘛

原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 16:11 發表

點解你今年可以唔返???? 我一定要返啦!!! :D

Rank: 8Rank: 8


17382
1277#
發表於 08-1-24 16:13 |只看該作者
原來係咁

原文章由 雪文 於 08-1-24 16:07 發表
唔使, 不過由呢個理由申請的話, 以後不可以分戶.

Rank: 5Rank: 5


2967
1278#
發表於 08-1-24 16:14 |只看該作者
你就正la, 我果時都試過ga, 等咗成2年幾, 我一轉工, 就over limite, but over 好少jar, 咁就俾佢cancel 咗個申請, 激c
原文章由 雪文 於 08-1-24 16:02 發表
我都係二年攞到市區樓.  不過可能我係大單位, 所以快d.
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1279#
發表於 08-1-24 16:14 |只看該作者
你講緊果位應該係我囡先岩wor


原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 16:08 發表

弊在我女成績一直唔都係好呢!!!

Rank: 6Rank: 6


8125
1280#
發表於 08-1-24 16:14 |只看該作者
我識我老公時, 已經係公屋, 居屋都唔洗唸啦 :tongue: :tongue: :tongue:

原文章由 hoganmama 於 08-1-24 04:05 PM 發表
我都好細個識我老公, 但我地從來都無諗過申請公屋, 都唔知有呢家野, 淨係一心諗住抽居屋, 但抽居屋又要註冊wor, 我地又唔想註冊去抽wor, 一直拖拖拖, 拖到真係想結婚時, 我地入息又過左個limit, 頂  ...

[ 本文章最後由 多利是 於 08-1-24 16:17 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題