註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 KY2004 於 07-11-21 15:23 硐表 好多,好多,但冇$
返回頂部
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 15:24 硐表 做乜 同 ??? 係咪我問錯問題????
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 07-11-21 15:23 硐表 我唔敢上磅ar
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-21 15:25 硐表 係呀, 成7LB, 今日嚇得我呀.... D衫著唔落呀.
原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 15:27 硐表 等我數一數先: 講左話想買n個月嘅黑色西褲啦, 平底鞋啦, 肚池手袋啦, 銀包啦......mm 應該暫時係咁多!!
原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 15:29 硐表 你係瘦底, 肥極有個譜啦!!!!
子爵府
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-21 15:27 硐表 答左汝啦 唔知估唔估中hogonma的心意.
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-21 15:28 硐表 我之前肥左成10磅時咪又係嚇鬼c
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-21 15:25 硐表 妳地想講.........呢樣麻.... 呢排環保, 少左用膠袋, 所以少左運動. 係呀, 成7LB, 今日嚇得我呀.... D衫著唔落呀.
原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 15:18 硐表 佢地而家要同你friend我都無計架喎.... (飲洋桃汁, 真係有d效)
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-21 15:29 硐表 雪雪呢排忙於msn呀 ? 成日都唔上黎...:evil:
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-21 15:32 硐表 點解少左用膠袋會少左運動 你老公應該支持環保唔用膠袋會好開心先岩wor,真係唔明
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-21 15:26 硐表 唔係,不過c6多數唔會送野架所以我唔會諗有gift收囉
大宅
原文章由 KY2004 於 07-11-21 15:27 硐表 你條問題確實