關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1261#
發表於 07-11-14 17:03 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-14 16:57 硐表
真係好多腸  

yes yes yes

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1262#
發表於 07-11-14 17:04 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-14 17:02 硐表
點解我又睇唔到新留言的呢 ?:-x :-x
真係煩............

今朝係咁, 而家好似正常返架啦喎~~~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1263#
發表於 07-11-14 17:09 |只看該作者
又一日la, happy

Rank: 6Rank: 6


8953
1264#
發表於 07-11-14 17:12 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-14 17:04 硐表

今朝係咁, 而家好似正常返架啦喎~~~

頭先又....


唔睇啦, 準備收工.

Rank: 6Rank: 6


8953
1265#
發表於 07-11-14 17:12 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-14 17:09 硐表
又一日la, happy

返左3個月沒 ? 呢處開心好多喎.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1266#
發表於 07-11-14 17:12 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-14 17:09 硐表
又一日la, happy


係呀.:D :D :D

剛剛個主任覆左我, 話如果參加比賽的同學唔係缺席多於3次, 就必定有得出賽. 要付6xx:(

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1267#
發表於 07-11-14 17:13 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-14 17:12 硐表
唔睇啦, 準備收工.

:time: :time: :time:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1268#
發表於 07-11-14 17:14 |只看該作者
又講salt wet 嘢

今日打電話俾Hin_bb,佢又返咗深圳做嘢.  真係辛苦, 今晚仲要過夜

原文章由 龍舌蘭 於 07-11-14 16:54 硐表

妳之前都有好多野我都睇唔到呀,.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1269#
發表於 07-11-14 17:15 |只看該作者
咁俾啦, 亞媽...........
原文章由 come爸嘩 於 07-11-14 17:12 硐表


係呀.:D :D :D

剛剛個主任覆左我, 話如果參加比賽的同學唔係缺席多於3次, 就必定有得出賽. 要付6xx:(

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1270#
發表於 07-11-14 17:16 |只看該作者
C6連今晚都要OT.  唉.........搞到我失晒預算.

原文章由 hoganmama 於 07-11-14 17:09 硐表
又一日la, happy

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1271#
發表於 07-11-14 17:16 |只看該作者
only 1 mth 我已經肥左好多
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-14 17:12 硐表

返左3個月沒 ? 呢處開心好多喎.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1272#
發表於 07-11-14 17:16 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-14 17:12 硐表

返左3個月沒 ? 呢處開心好多喎.

我代答, hoganma好似10月16日先返新工架咋喎!!!:D

Rank: 6Rank: 6


8953
1273#
發表於 07-11-14 17:17 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-14 17:16 硐表

我代答, hoganma好似10月16日先返新工架咋喎!!!:D

  我以為好耐啦........

Rank: 5Rank: 5


2967
1274#
發表於 07-11-14 17:18 |只看該作者
時間過得好快,放工即閃,我攰到c,亞仔唔知係咪禽晚冷襯,c6打嚟話佢咳得好緊要.都係我累咗佢 ,一陣返去同佢see doctor
原文章由 hoganmama 於 07-11-14 17:09 硐表
又一日la, happy
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1275#
發表於 07-11-14 17:18 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-14 17:15 硐表
咁俾啦, 亞媽...........

我女尋日已經"house"住, 好想我""參加啦!!!
$6xx

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1276#
發表於 07-11-14 17:18 |只看該作者
咁俾啦, 你買小件衫lor
原文章由 come爸嘩 於 07-11-14 17:12 硐表


係呀.:D :D :D

剛剛個主任覆左我, 話如果參加比賽的同學唔係缺席多於3次, 就必定有得出賽. 要付6xx:(

Rank: 6Rank: 6


8953
1277#
發表於 07-11-14 17:18 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-14 17:16 硐表
only 1 mth 我已經肥左好多  
加油... 又可以買新衫.:tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1278#
發表於 07-11-14 17:19 |只看該作者
CY,亞仔病唔關你事, 係都關個PK事

[ 本文章最後由 雪文 於 07-11-14 17:21 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1279#
發表於 07-11-14 17:19 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-14 17:16 硐表
C6連今晚都要OT.  唉.........搞到我失晒預算.

本來你打算今晚去街的嗎????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1280#
發表於 07-11-14 17:20 |只看該作者
咁你都記得
原文章由 come爸嘩 於 07-11-14 17:16 硐表

我代答, hoganma好似10月16日先返新工架咋喎!!!:D
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖