註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-11-14 16:57 硐表 真係好多腸
返回頂部
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-14 17:02 硐表 點解我又睇唔到新留言的呢 ?:-x :-x 真係煩............
子爵府
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-11-14 17:04 硐表 今朝係咁, 而家好似正常返架啦喎~~~
原文章由 hoganmama 於 07-11-14 17:09 硐表 又一日la, happy
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-14 17:12 硐表 唔睇啦, 準備收工.
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-14 16:54 硐表 妳之前都有好多野我都睇唔到呀,.
原文章由 come爸嘩 於 07-11-14 17:12 硐表 係呀.:D :D :D 剛剛個主任覆左我, 話如果參加比賽的同學唔係缺席多於3次, 就必定有得出賽. 要付6xx:(
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-14 17:12 硐表 返左3個月沒 ? 呢處開心好多喎.
原文章由 come爸嘩 於 07-11-14 17:16 硐表 我代答, hoganma好似10月16日先返新工架咋喎!!!:D
大宅
原文章由 雪文 於 07-11-14 17:15 硐表 咁俾啦, 亞媽...........
原文章由 hoganmama 於 07-11-14 17:16 硐表 only 1 mth 我已經肥左好多
原文章由 雪文 於 07-11-14 17:16 硐表 C6連今晚都要OT. 唉.........搞到我失晒預算.