- 在線時間
- 471 小時
- 最後登錄
- 19-5-17
- 國民生產力
- 361
- 附加生產力
- 1520
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-8-30
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1223
- 主題
- 23
- 精華
- 0
- 積分
- 3104
- UID
- 98055
 
|
鬼咩:tongue: 個時我剛結婚,不知人情世故,我媽又話我做人阿嫂,要做得好好睇睇,頂,搵笨,比著現在我彩他都傻,后來比我了解到我叔仔勁格衰,成日叫我老公買野,不比錢,買的都要幾千元,我就反感到嘔,現在我都識為自己想下啦,好像前天他地又來香港帶埋個仔來,本來我又想比罐奶粉他,后來想一想,他仲有錢過我,我仔都要飲,不比啦,
我叔仔在福建有2個地鋪及5層樓,市值200萬,仲有一張印花廠,.
他都沒買過一樣野比我仔,我都孤寒不比啦,我仲窮過他多多聲
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-23 11:05 硐表 
都真係幾重手吓 |
|