註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
別墅
原文章由 come爸嘩 於 07-10-8 10:52 硐表 我9月同佢火拚左成個月, 之後先可以即時CUT CONTRACT架!!!
返回頂部
珍珠宮
原文章由 irenec11 於 07-10-8 11:04 硐表 我將contract已經完咗啦,不過唔知點解佢冇寄信俾我
原文章由 雪文 於 07-10-8 11:18 硐表 各位又有廣告拍啦, go go go http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1157560&extra=page%3D1
原文章由 come爸嘩 於 07-10-8 11:32 硐表 咁你而家用邊間呀???? 我上個星期同pccw簽左24m約. 8m/$228月 雪文: 我唔參加啦! 今晚要去飲, 真係唔係好想, 我唔帶亞女去啦, 叫我老公湊佢返屋企先, 明天要一早起身, 又要考試, 比佢早d瞓先得, 我估我今晚 ...
原文章由 irenec11 於 07-10-8 11:33 硐表 我對寳貝排牙唔得整齊,不過都試吓
原文章由 irenec11 於 07-10-8 11:37 硐表 超攪笑,我c6自己同和記簽咗張新contract,真係俾佢:tongue: ,
大宅
原文章由 雪文 於 07-10-8 11:41 硐表 我仔都唔整齊, 係唔係拍牙齒廣告呢
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-10-8 11:45 硐表 和記d service超唔掂, 我以後都唔會再用佢地!!!! lee 幾日bk慢成咁, 唔想上黎呀!!!!!!!!!!!!!!
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-8 11:46 硐表 no la, 開左學啦, 費時個心又散哂啦
原文章由 come爸嘩 於 07-10-8 12:13 硐表 hoganma仲有一個星期就脫逃苦海啦!
原文章由 come爸嘩 於 07-10-8 12:02 硐表 我女lee3日評估放12:30pm, 星期五又運動會, 真係好啦!!!
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-8 12:27 硐表 係WOR成朝唔見佢 BUSY
原文章由 irenec11 於 07-10-8 12:19 硐表 亞女話老師選咗佢代表學校參加游泳比賽,佢話唔想,但我話唔好,老師選你梗係覺得你叻啦,其實我係諗住第時中學’how’門會好d,死啦,我係咪好衰
原文章由 novemberwm 於 07-10-8 12:32 硐表 love -- 你個女女之前咪係路x會幼稚園就讀, 咁佢有冇返過個個教會, 你有冇宗教分(小一派位時?)