關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 4


679
1261#
發表於 07-10-8 11:04 |只看該作者
我將contract已經完咗啦,不過唔知點解佢冇寄信俾我
原文章由 come爸嘩 於 07-10-8 10:52 硐表
我9月同佢火拚左成個月, 之後先可以即時CUT CONTRACT架!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1262#
發表於 07-10-8 11:18 |只看該作者
各位又有廣告拍啦, go go go

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1157560&extra=page%3D1

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1263#
發表於 07-10-8 11:32 |只看該作者
原文章由 irenec11 於 07-10-8 11:04 硐表
我將contract已經完咗啦,不過唔知點解佢冇寄信俾我


咁你而家用邊間呀???? 我上個星期同pccw簽左24m.
8m/$228


雪文: 我唔參加啦!


今晚要去飲, 真係唔係好想, 我唔帶亞女去啦, 叫我老公湊佢返屋企先, 明天要一早起身, 又要考試, 比佢早d瞓先得, 我估我今晚要成11點幾12點先返到家!!!

Rank: 4


679
1264#
發表於 07-10-8 11:33 |只看該作者
我對寳貝排牙唔得整齊,不過都試吓
原文章由 雪文 於 07-10-8 11:18 硐表
各位又有廣告拍啦, go go go

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1157560&extra=page%3D1

Rank: 4


679
1265#
發表於 07-10-8 11:37 |只看該作者
超攪笑,我c6自己同和記簽咗張新contract,真係俾佢:tongue: ,
原文章由 come爸嘩 於 07-10-8 11:32 硐表


咁你而家用邊間呀???? 我上個星期同pccw簽左24m約.
8m/$228月
  
雪文: 我唔參加啦!


今晚要去飲, 真係唔係好想, 我唔帶亞女去啦, 叫我老公湊佢返屋企先, 明天要一早起身, 又要考試, 比佢早d瞓先得, 我估我今晚 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1266#
發表於 07-10-8 11:41 |只看該作者
我仔都唔整齊, 係唔係拍牙齒廣告呢

原文章由 irenec11 於 07-10-8 11:33 硐表
我對寳貝排牙唔得整齊,不過都試吓

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1267#
發表於 07-10-8 11:45 |只看該作者
和記d service超唔掂, 我以後都唔會再用佢地!!!!

lee 幾日bk慢成咁, 唔想上黎呀!!!!!!!!!!!!!!


原文章由 irenec11 於 07-10-8 11:37 硐表
超攪笑,我c6自己同和記簽咗張新contract,真係俾佢:tongue: ,

Rank: 5Rank: 5


4210
1268#
發表於 07-10-8 11:46 |只看該作者
no la, 開左學啦, 費時個心又散哂啦

原文章由 雪文 於 07-10-8 11:18 硐表
各位又有廣告拍啦, go go go

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1157560&extra=page%3D1

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1269#
發表於 07-10-8 11:52 |只看該作者
今日又係得返我同hk boss係公司, 超悶呀.:tongue: :tongue: :tongue:

原文章由 雪文 於 07-10-8 11:41 硐表
我仔都唔整齊, 係唔係拍牙齒廣告呢

Rank: 4


679
1270#
發表於 07-10-8 11:58 |只看該作者
我打去問咗啦,係政府數碼系統廣告,牙齒整齊意思係驚小朋友笑起時有’loan”,所以冇甩牙就ok
原文章由 雪文 於 07-10-8 11:41 硐表
我仔都唔整齊, 係唔係拍牙齒廣告呢

[ 本文章最後由 irenec11 於 07-10-8 12:06 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
1271#
發表於 07-10-8 12:02 |只看該作者
ME TOO 呀


原文章由 come爸嘩 於 07-10-8 11:45 硐表
和記d service超唔掂, 我以後都唔會再用佢地!!!!

lee 幾日bk慢成咁, 唔想上黎呀!!!!!!!!!!!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1272#
發表於 07-10-8 12:02 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-8 11:46 硐表
no la, 開左學啦, 費時個心又散哂啦

我女lee3日評估放12:30pm, 星期五又運動會, 真係好啦!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1273#
發表於 07-10-8 12:13 |只看該作者
hoganma仲有一個星期就脫逃苦海啦!

Rank: 4


679
1274#
發表於 07-10-8 12:19 |只看該作者
亞女話老師選咗佢代表學校參加游泳比賽,佢話唔想,但我話唔好,老師選你梗係覺得你叻啦,其實我係諗住第時中學’how’門會好d,死啦,我係咪好衰

Rank: 8Rank: 8


17382
1275#
發表於 07-10-8 12:27 |只看該作者
係WOR成朝唔見佢 BUSY


原文章由 come爸嘩 於 07-10-8 12:13 硐表
hoganma仲有一個星期就脫逃苦海啦!

Rank: 8Rank: 8


17382
1276#
發表於 07-10-8 12:29 |只看該作者
我囡就29,30,31先評估

原文章由 come爸嘩 於 07-10-8 12:02 硐表

我女lee3日評估放12:30pm, 星期五又運動會, 真係好啦!!!

Rank: 5Rank: 5


3212
1277#
發表於 07-10-8 12:32 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-8 12:27 硐表
係WOR成朝唔見佢 BUSY



love -- 你個女女之前咪係路x會幼稚園就讀, 咁佢有冇返過個個教會, 你有冇宗教分(小一派位時?)

Rank: 8Rank: 8


17382
1278#
發表於 07-10-8 12:33 |只看該作者
唔衰,都係幫佢一把姐,又要咁睇,老師選佢又梗係覺得佢OK啦

原文章由 irenec11 於 07-10-8 12:19 硐表
亞女話老師選咗佢代表學校參加游泳比賽,佢話唔想,但我話唔好,老師選你梗係覺得你叻啦,其實我係諗住第時中學’how’門會好d,死啦,我係咪好衰  

Rank: 8Rank: 8


17382
1279#
發表於 07-10-8 12:35 |只看該作者
係路x會幼稚園就讀的,我有同佢返過下教會~~~極度間中ONLY,我宗教分的,只係抽獎時中第1志願

原文章由 novemberwm 於 07-10-8 12:32 硐表



love -- 你個女女之前咪係路x會幼稚園就讀, 咁佢有冇返過個個教會, 你有冇宗教分(小一派位時?)

Rank: 8Rank: 8


17382
1280#
發表於 07-10-8 12:39 |只看該作者
雪文

我聽朝幾點 係邊等你
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖