關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2422
1241#
發表於 07-6-12 18:45 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

halaha:

please check pm.


miholo:

你呢幾日都無上來wor, 你係唔係仲忙緊叩門d事呀, 快d上來同我地聯絡下啦.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


1150
1242#
發表於 07-6-12 19:55 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

今日收到個消息話tko區既小學校長會大执位,仲話我個女間小學都會換校長,唔知真唔真?
有無家長收到料呀??
如果真係,甘即係代表咩呀?係咪唔好呀?
點算呀,呀女學都未返又話會換校長 :cry:

Rank: 4


988
1243#
發表於 07-6-12 20:34 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yy02

我無聽到???????
係邊收到架????校長大執位,唔同小學係唔同既機構,點調呀
        
我仔個間唔會掛,我都好鐘意嗰個校長既理念架

Rank: 4


988
1244#
發表於 07-6-12 20:48 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

係喎你地幾時知道小一結果.

MIHOLO
你呢幾日好忙???????


Rank: 5Rank: 5


2422
1245#
發表於 07-6-12 21:11 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

學校話7月3日上午九點鐘就會貼告示出來.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


280
1246#
發表於 07-6-12 21:23 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI & ALKYNG

我其實日日都有上網看到妳們,   只是我不知如何談話及重點是自己有好多事想   不知如何是好   須時間想一想自己要仔仔讀什麼類型學校 ? 我仍有時間改嗎 ? 又或像其他人說到p2才轉 ?
其實我真不想他轉來轉去因心理不好  
近日看到將天發表令我覺得我真不太清楚學校而選了叩門學校.....唔我仍有時間改嗎 ? 腦仍想來想去   故我一直有看妳們談話而不說, 妳們真好知道自己方向及已明確如何做,及已為未來準備....

Rank: 3Rank: 3


280
1247#
發表於 07-6-12 21:28 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli & alkyng

我老公今天說田家x宣佈請了聖保綠學校之校長為新任校長.   
我想是否應改變我叩門對象,   又近我家又強此校長
應該此校想加強

Rank: 4


988
1248#
發表於 07-6-12 21:29 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO

你之前唔係己經想好咗,點解又會想改呢??你有咩問題想唔通
不如你張你既想法講出嚟,睇大家幫唔幫到你分擔.

Rank: 5Rank: 5


2422
1249#
發表於 07-6-12 21:30 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

miholo:

你怕將天太多功課或者太深, 唔適合仔仔呀?

其實將軍澳d小學都好平均的, 只係有某部份特別多人揀, 而且我相信小朋友0既適應力都好強, 只係大人太了解所以擔心姐 .
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
1250#
發表於 07-6-12 21:32 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO

嘩,聖保X學校之校長為新任校長,咁真係好利害
咁我仔仔D同學仔媽咪就唔洗唔開心囉,佢地之前好後悔選
田小,宜家咪幾好.   

Rank: 3Rank: 3


280
1251#
發表於 07-6-12 21:40 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

給各位95區家長

田家炳小學 辦迎新晚會
(明報) 06月 12日 星期二 05:05AM
【明報專訊】仁愛堂田家炳小學協助由幼稚園生升讀小學的適應問題,日前舉辦「迎新晚會」,吸引約300名準小一生及家長參與,前校長涉嫌非禮的事件,未有影響學校入讀情

Rank: 3Rank: 3


280
1252#
發表於 07-6-12 22:00 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

就是囉 !   需然仔仔未必考到將天及馮晴但感覺選錯叩門時機, 因自己一直想仔仔讀一所有普通話及英文之學校即兩文三語之學校.....當然最好近自己家, 因仔仔很早已說不想乘車 都是自己8掛曾問了x 田家x 及循道x理都不合仔仔, 故選了第三是聖安x......故妳們應覺奇怪為何我一直找學校呢 ?
因我老公其實一直希望近家之學校, 他一直問近家有這多學校但就.......   及我朋友也說不好選田x放在前.
當然現看到新聞簡直發光啦    

Rank: 3Rank: 3


221
1253#
發表於 07-6-12 22:29 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

近幾年,將田係進步神速,口碑大躍進.......我舊年都選它為第二志願。其實蘇校長既教學理念係值得一贊架,將田有今日既成績都算係佢既功勞。
奈何...E+佢有官非纏身亦只好退位;法律之前人人平等,有待判決吧!!!仁愛堂辦學宗旨唔差,只是未有保良xx.........等經驗咁豐富o者。e+係適當時後轉換新校長,我個人覺得值得考慮架!!!
之前我諗住同亞仔轉校,都係諗住轉去將田架!!!

MIHOLO 寫道:
yeeli & alkyng

我老公今天說田家x宣佈請了聖保綠學校之校長為新任校長.   
我想是否應改變我叩門對象,   又近我家又強此校長
應該此校想加強

Rank: 5Rank: 5


2422
1254#
發表於 07-6-12 22:36 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

miholo:

其實好多小學依家都係兩文三語wor, 將天就會二年級開始普通話教中文的.

另外聖安德x小學我都去過參觀, 佢地校舍都幾大, 而且佢地係推行語境教學的. 每個星期都會定左一日為普通話日, 即全日學生都要講普通話, 另外就定一日為英文日(唔知切唔切合你的兩文三語), 而我之前都想過, 入唔到自己最想入的小學, 就會揀呢間的, 話晒佢都係天主教辦學.

http://www.sacps.edu.hk/
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


221
1255#
發表於 07-6-12 22:46 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hi alkyng
天主教辦學係有一定信心既保証,這是眾所皆知!!!眼見油天咁出位,其他學校也不甘示弱拼命爭一口氣喇!!!!就連d家長都搏緊命架    

alkyng 寫道:
miholo:

其實好多小學依家都係兩文三語wor, 將天就會二年級開始普通話教中文的.

另外聖安德x小學我都去過參觀, 佢地校舍都幾大, 而且佢地係推行語境教學的. 每個星期都會定左一日為普通話日, 即全日學生都要講普通話, 另外就定一日為英文日(唔知切唔切合你的兩文三語), 而我之前都想過, 入唔到自己最想入的小學, 就會揀呢間的, 話晒佢都係天主教辦學.

http://www.sacps.edu.hk/

Rank: 5Rank: 5


2422
1256#
發表於 07-6-12 22:50 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

q太郎媽咪:

之前我去過聖安德x小學0既小一講座, 佢地真係請左油天校長來講的 , 當時油天校長仲贊聖安德x校長好tim, 仲見佢地搭晒膊頭好friend咁, 所以即時佢地學校有d信心 .
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


221
1257#
發表於 07-6-12 22:57 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

我有朋友既仔仔係聖安德x小學讀小二,功課都算多架,但係少過將天囉!!!!我果時無揀聖安德x小學係因為唔近屋企,見亞仔三年幼稚園都要搭車就比佢休息o下喇  
妳有無發覺將天係一間比較低調既學校呀???

alkyng 寫道:
q太郎媽咪:

之前我去過聖安德x小學0既小一講座, 佢地真係請左油天校長來講的 , 當時油天校長仲贊聖安德x校長好tim, 仲見佢地搭晒膊頭好friend咁, 所以即時佢地學校有d信心 .

Rank: 5Rank: 5


2641
1258#
發表於 07-6-12 23:00 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO
見到你咁樣講,我都覺得感同身受:做父母嘅為咗啲仔女真係心力交瘁,有時我都會諗:到底'好學校'='好深的學習'or'開心的學習'呢?每件事情總有兩面睇,催谷小朋友可能令其害怕上學,成績追得辛苦;但活動多的學校又怕到中學時追唔上,不過,我自己的觀點反而不是這些;孩子讀到書固然好,如呀女真的沒這天份那我只求讓她開開心心地上學去。我認為,一所學校能教出學生的品德才是最重要!
我只期望她不要學壞便心滿意足了 ~ 要求是否低了一點? 那你呢?何妨想想到底係'你想給他什麼'還是'他到底須要什麼'...?  
希望幫到你去做決定啦!!!
MIHOLO 寫道:
YEELI & ALKYNG

我其實日日都有上網看到妳們,   只是我不知如何談話及重點是自己有好多事想   不知如何是好   須時間想一想自己要仔仔讀什麼類型學校 ? 我仍有時間改嗎 ? 又或像其他人說到p2才轉 ?
其實我真不想他轉來轉去因心理不好  
近日看到將天發表令我覺得我真不太清楚學校而選了叩門學校.....唔我仍有時間改嗎 ? 腦仍想來想去   故我一直有看妳們談話而不說, 妳們真好知道自己方向及已明確如何做,及已為未來準備....

Rank: 3Rank: 3


280
1259#
發表於 07-6-12 23:09 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

ALKYNG

thks妳老友記,   我只知他是用兩文三語才放在第三位, 但妳剛才說的就真是不知道了, 唉! 我想知一件事妳自己查詢有open day 嗎 ? 或幼稚園提供 ? 因我的幼稚園只有兩次提供給我們家長知1)馮x 2) 信x會 3) 黃x樹 . 沒有其他故我自己查到宣基在展覽時剛聽到家長去我立即問才有.以我所知普通話是有教但是上另一課程不是以他作中文教. 英文就間一樣 可能我貪心

Rank: 5Rank: 5


2422
1260#
發表於 07-6-12 23:55 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Q太郎媽咪:

我同老公都覺得將天低調呀, 而我老公就鍾意佢地好得來又低調, 踏實d
~只要有夢想,凡事可成真~
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖