- 在線時間
- 410 小時
- 最後登錄
- 16-9-14
- 國民生產力
- 129
- 附加生產力
- 1110
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-9-5
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1402
- 主題
- 15
- 精華
- 0
- 積分
- 2641
- UID
- 56316
 
|
Re: 95區家長大都會
MIHOLO
見到你咁樣講,我都覺得感同身受:做父母嘅為咗啲仔女真係心力交瘁,有時我都會諗:到底'好學校'='好深的學習'or'開心的學習'呢?每件事情總有兩面睇,催谷小朋友可能令其害怕上學,成績追得辛苦;但活動多的學校又怕到中學時追唔上,不過,我自己的觀點反而不是這些;孩子讀到書固然好,如呀女真的沒這天份那我只求讓她開開心心地上學去。我認為,一所學校能教出學生的品德才是最重要!
我只期望她不要學壞便心滿意足了 ~ 要求是否低了一點? 那你呢?何妨想想到底係'你想給他什麼'還是'他到底須要什麼'...?
希望幫到你去做決定啦!!!
MIHOLO 寫道:
YEELI & ALKYNG
我其實日日都有上網看到妳們, 只是我不知如何談話及重點是自己有好多事想 不知如何是好 須時間想一想自己要仔仔讀什麼類型學校 ? 我仍有時間改嗎 ? 又或像其他人說到p2才轉 ?
其實我真不想他轉來轉去因心理不好
近日看到將天發表令我覺得我真不太清楚學校而選了叩門學校.....唔我仍有時間改嗎 ? 腦仍想來想去 故我一直有看妳們談話而不說, 妳們真好知道自己方向及已明確如何做,及已為未來準備.... |
|