關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1178
1241#
發表於 07-6-18 22:57 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

KITTYMUMMY,

有冇收到 YWCA CALL 呀? 有冇改變主意呀?
我到22/6家長會先至交費用。
        
以上係thomas 打既

Rank: 1


18
1242#
發表於 07-6-19 15:59 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

I have a recommendation if you want to enrol some Puntoghua courses for the kids in the summer.  I've enrolled one for my son which is Chinese writing for P.1-2 using Putonghua.  Three lessons (1 hour) in each week and 15 lessons in total.  The fees are around $1,000.  It has other Putonghua courses for kids and adults and the classrooms are in Mongkok and Wanchai.  You could visit the following link for details:
http://www.mandarin.edu.hk/

Rank: 5Rank: 5


3218
1243#
發表於 07-6-19 18:24 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

2fungs, 我又想比kitty去學校隔離果間, 佢貴左少少. 7月$1000, 8月$2000, 但係真係近好多......咁點好呢?

Rank: 5Rank: 5


1178
1244#
發表於 07-6-19 21:35 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

kittymummy,
你係未講浸信會o個間?
我去過,但唔會考慮,怕怕...

Rank: 5Rank: 5


3218
1245#
發表於 07-6-20 09:21 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

係呀!浸信會o個間, 點解你會怕怕呢?  

Rank: 5Rank: 5


1178
1246#
發表於 07-6-20 13:24 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

kittymummy,
上個月諗住搵放學托管,就上去interview,見到有個肥仔,佢有過度活躍症...呢行為嚇親我... 真係噔佢mami 辛苦...
我知每度地方都會有一d 問題小朋友,大家都唔想,亦唔應該有"祈"視的眼光,但你都知啦...thomas d 脾氣大唔好,比個肥仔挑引下,好易出事。 而且,當日淨係見到一個姑娘,佢係咁話唔好意思,平時有多幾個人,當日就因為幾個同事有事,唔响度,所以比較忙,最後請個肥仔入另一間房隔離....

我見d 小朋友好隨便咁响大堂地下玩砌lego,好似唔係咁好...
而我覺得ywca 就有幾張 枱仔櫈仔 比d 小朋友坐,感覺企理d,舒服d。

不如你試下比kitty 去參觀一下,睇下佢意見點...

Rank: 5Rank: 5


3218
1247#
發表於 07-6-20 14:17 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

2fungs, 都係吾諗拉, 我去番ywca. 我對佢地信心大d. 我應該6/25交$. 知吾知仲要拎d嘜?

Rank: 5Rank: 5


1178
1248#
發表於 07-6-20 14:41 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

kittymummy,
到時講個名就可以交錢。冇講要帶咩。

kittymummy, agneshwh,
知唔知普通話口試點呀?
thomas 話老師除咗叫佢讀生字,另外比4句佢,有2包讀錯呀...同佢溫過都唔記得...
今日paper 我諗仲大鑊,佢由5課之前都冇溫過...

eng oral 有 21分

Rank: 5Rank: 5


3218
1249#
發表於 07-6-20 14:57 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

2fungs,
Kitty 話佢普通話口試講得吾錯喎!(佢自己話)  
今日普通話paper咩? 都無堂. 不過有都係咁話拉, 我都吾識教佢. 溫吾溫分別都吾大. eng oral thomas 咁快知? 我kitty都未test, 應該係今日拉......

Rank: 5Rank: 5


1178
1250#
發表於 07-6-20 15:15 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

我之前同thomas 講話次次eng oral 都有no. 1 開始,唔公平,應該有時 last 開始,有時中間開始...點知,佢mon 返屋企就話 : 為你所願啦! 今次oral 由後面開始,搞到叫咗幾個就到我!  

    

Rank: 5Rank: 5


3218
1251#
發表於 07-6-20 15:57 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

今日真係有普通話筆試. kitty話都ok喎 ! 真係吾知堅吾堅拉!
我但求pass就得拉, 因為上學期failed左(D). 仍然未到佢eng oral.... 吾知幾時呢?

Rank: 4


506
1252#
發表於 07-6-20 18:34 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?


Alki !話Eng oral Monday 已考,23分。佢話明明見到幅picture係pink,但老師話係purple!

2fung / kittymummy,
知唔知點解明天唔駛返學?為甚麼收唔到通告?

Rank: 5Rank: 5


1178
1253#
發表於 07-6-20 18:35 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

普通話原來考 listening~
考正thomas 未溫嗰d....
:cry:

Rank: 5Rank: 5


1178
1254#
發表於 07-6-20 18:39 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

agneshwh,
考師係未執著咗d 呢?
pink 同 purple 有時都幾難分...不過諗諗下可能未必扣呢個分,只是提下alki 啫啩。
alki 好叻,有成23分咁多!

唔駛返學,做評估嘛! 有通告,好大張嗰張,你可以去學校資訊度睇返。 我而家都怕咗個仔,成日唔比通告我,於是我成日走去開校網來睇。

Rank: 4


506
1255#
發表於 07-6-20 18:58 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

我諗佢真係比老師喺嗰度扣分,因為老師淨係話佢嗰度唔啱!
嘜有通告咩?好似真係冇見過。今日返到屋企見度佢個書包差D嚇死!派晒D exercise 同 簿返嚟,成個書包好似垃圾崗咁。不過,我估唔到佢居然攞得起,因為真係好重!

Rank: 5Rank: 5


1178
1256#
發表於 07-6-20 19:16 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

thomas 日日都揹住個垃圾筒返學啦!!
d 書簿工作紙全部溶溶爛爛,係咁塞入個書包度,
我諗住如果見到有甲由c 骸,整隻比佢嘆下,等佢第日乾淨企理d,我諗應該work。

Rank: 5Rank: 5


1178
1257#
發表於 07-6-20 19:19 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

講咗colour 都扣2分???
我諗 : 連中文oral 取滿分都好難,會唔會eng oral 扣咗少少發音分? d、t、k 、s... etc


Rank: 5Rank: 5


3218
1258#
發表於 07-6-20 21:25 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

係呀!今日有考 listening, 但kitty話聽吾切, 好彩老師都播多次. 不過我諗 listening都無得溫.....

2fungs 寫道:
普通話原來考 listening~
考正thomas 未溫嗰d....
:cry:

Rank: 5Rank: 5


3218
1259#
發表於 07-6-20 21:27 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

agnes, 你地講邊到係pink ? 係吾係textbook p.35 ?

[quote]
agneshwh 寫道:

Alki !話Eng oral Monday 已考,23分。佢話明明見到幅picture係pink,但老師話係purple!

Rank: 4


506
1260#
發表於 07-6-20 22:08 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

Kittymummy,
係 describe picture 嗰 part。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖