關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


298
1241#
發表於 08-3-19 10:38 |只看該作者
各位好,

我呀b 仔將會到kcs 讀兩歲下午班....我地住寶林附近的....請問讀上午同下午班係課程上有咩分別架? 我bb 平時要午睡, 大約2時至5時左右, 我可以點算呢.......

同埋英文方面, 洗唔洗同佢係外面補一補?

另一方面, 國際班幼稚園係唔係同本地班好唔同架? 幾時要報名架?

我很怕打電話去學校問, 怕講國語.....

Rank: 4


605
1242#
發表於 08-3-27 14:04 |只看該作者
joeytcy,

唔該哂你提供醫師既資料!

睇左海南島既相,你住果度係邊度黎架?唔似酒店喎!見悠悠都玩得幾開心。

有冇影樓果 d 相呀?

cankan

Rank: 4


605
1243#
發表於 08-3-27 14:06 |只看該作者
頂級美人:

校務處係講廣東話架,你可以打去問下!

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
1244#
發表於 08-3-28 22:34 |只看該作者
悠媽,
我都睇左d相喇, 雖然好似無乜野玩, 但都算係渡過左一個好輕鬆自在既假期啊, 仲有就係...最緊要悠悠玩得開心, 見到佢張張相都笑得咁燦爛, 可知佢係so happy!

Rank: 4


605
1245#
發表於 08-3-29 20:33 |只看該作者
十月 媽咪:

你個韓國之旅如何

cankan

原文章由 十月媽咪 於 08-3-28 22:34 發表
悠媽,
我都睇左d相喇, 雖然好似無乜野玩, 但都算係渡過左一個好輕鬆自在既假期啊, 仲有就係...最緊要悠悠玩得開心, 見到佢張張相都笑得咁燦爛, 可知佢係so happy! ...

Rank: 5Rank: 5


4411
1246#
發表於 08-3-30 08:17 |只看該作者
cankan,
我個韓國之旅都玩得好開心呀, 五日都陽光普照, 朝朝瞓醒見到太陽伯伯, 人都醒神d, 心情都靚d!

美中不足既係, 返到香港第二日, 我諗住拎d咭出唻, 將d相過番落電腦, 點不知...唉...原來我佬整唔見左其中一張記憶咭呀, 入面有阿女玩水上樂園, 滑雪等等既相片&短片...當時真係好傷心, 我響傷心之餘, 都不忘屈番老公請我去多個旅行補數呀! (彌補我心靈上既創傷)

而家只係得番兩日半既相咋...真係好傷心既呢! 不過不幸中之大幸, 就係阿女響團入面識左一個男孩子, 佢兩個玩足咁多日, 佢地仲勁多合照添, 而呢個男仔, 又係我地十月會其中一個小朋友既同學仔, 我已經拜託左佢媽咪, 開課之後, 幫我問呢個媽咪copy隻碟畀我, 好等我都叫做有番少少相留念啊!

原文章由 CanKan 於 08-3-29 20:33 發表
十月 媽咪:

你個韓國之旅如何

cankan

Rank: 4


850
1247#
發表於 08-4-1 21:42 |只看該作者
原文章由 十月媽咪 於 08-3-30 08:17 發表
cankan,
我個韓國之旅都玩得好開心呀, 五日都陽光普照, 朝朝瞓醒見到太陽伯伯, 人都醒神d, 心情都靚d!

美中不足既係, 返到香港第二日, 我諗住拎d咭出唻, 將d相過番落電腦, 點不知...唉...原來我佬整唔見左其中一張 ...



hihi

影樓D相要4月10號先有得囉呀...

海南島之旅美中不足係第3日落雨(原本想係酒店泳池遊水)...結果我地去左市中心行街..不過行街回酒店後悠悠佢好想落水(已經無落啦..但係都已經成5點幾)..佢話唔怕凍喎...最後被佢游左一陣...我地係住係仙人掌酒店....


另十月媽你去韓國邊到呀....不如SEND...D..相黎睇下...

[ 本文章最後由 joeytcy 於 08-4-1 21:44 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


4411
1248#
發表於 08-4-2 14:52 |只看該作者
cankan & 悠媽,
請移玉步去後花園收花丫! (即係CHECK PM呀!)


原文章由 joeytcy 於 08-4-1 21:42 發表



hihi

影樓D相要4月10號先有得囉呀...

海南島之旅美中不足係第3日落雨(原本想係酒店泳池遊水)...結果我地去左市中心行街..不過行街回酒店後悠悠佢好想落水(已經無落啦..但係都已經成5點幾)..佢話唔怕凍喎...最後 ...

Rank: 4


605
1249#
發表於 08-4-4 00:04 |只看該作者
十月媽咪:

我去左後花園,見倒個花棚,但係搵唔倒條匙開門呀! 你條link開唔倒呀!不如試吓再send多次黎啦!

你個團有個啱玩既小朋友幾好喎!起碼 anson 唔駛禁悶,有啱玩既伴個旅行已經成功左一大半啦!

cankan

Rank: 4


605
1250#
發表於 08-4-4 00:09 |只看該作者
joeytcy,

我之前同亞女一齊睇海南島 d 相,佢睇得好開心呀,不過我都未同佢睇哂,只係睇左幾張咋!等我有時間再同佢睇過。

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
1251#
發表於 08-4-4 07:55 |只看該作者
cankan,
唔係啩? 後花園朵花竟然開唔到?????

得得得, 等我再搵過朵花畀你地!

原文章由 CanKan 於 08-4-4 00:04 發表
十月媽咪:

我去左後花園,見倒個花棚,但係搵唔倒條匙開門呀! 你條link開唔倒呀!不如試吓再send多次黎啦!

你個團有個啱玩既小朋友幾好喎!起碼 anson 唔駛禁悶,有啱玩既伴個旅行已經成功左一大半啦!

cankan ...

Rank: 4


850
1252#
發表於 08-4-7 20:00 |只看該作者
原文章由 十月媽咪 於 08-4-4 07:55 發表
cankan,
唔係啩? 後花園朵花竟然開唔到?????

得得得, 等我再搵過朵花畀你地!


睇左D相啦.....冰室入面係咪好凍架......你地飲緊個杯咩黎架...真係有野係入面架....

Rank: 4


605
1253#
發表於 08-4-7 20:53 |只看該作者
十月媽咪:

睇左 d 相啦!anson 好開心喎!我想問你地去果個係咩野樂園黎架?戶外玩機動遊戲果個呀?住得好唔好呀?食得好唔好呀?見倒你 d 相,我都好想去旅行呀!

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
1254#
發表於 08-4-8 08:16 |只看該作者
joeytcy,
冰室入面係凍架, 但就可以接受囉, 我記得當時係著左一件衛衣, 一件抓毛, 一件外套; 而阿女就著左底衫, 冷衫, 衛衣, 抓毛, 羽絨, 冷帽, 冷手襪! 阿女入到去, 玩左十分鐘左右, 已經嗌凍架喇, 但問佢出唔出去住呢? 佢又唔滯喎, 佢話要玩多陣呀! 後尾見佢凍到鼻仔都開始細, 咁我驚佢冷親嘛, 就叫老公抱佢出番唻囉!

其實呢個"景點"呢, 其中一個環節係畀各團友玩冰雕呢家野既, 個負責人會畀一大舊冰我地, 教我地點鑿一隻啤酒杯出唻, 鑿好之後, 佢就會幫我地沖乾淨隻冰杯, 然後倒d橙汁落隻冰杯度, 根住就可以飲架喇, 係真係飲得架, 橙汁唻架! 雖然鑿果陣鑿到手隻軟, 但都幾好玩啊! 鑿得最靚果三個團友, 會分別得到冠亞季軍的! 而我...當然無獎啦, 阿女身上個獎牌, 係我地趁未頒獎之前, 借d意拎唻扮晒野影張相咋, 哈哈!

原文章由 joeytcy 於 08-4-7 20:00 發表


睇左D相啦.....冰室入面係咪好凍架......你地飲緊個杯咩黎架...真係有野係入面架....

Rank: 5Rank: 5


4411
1255#
發表於 08-4-8 08:24 |只看該作者
cankan,
果個係繽紛夢幻樂園呀, 十年前我都有去過呢個樂園 (又係三月), 十年前再去, 覺得靚左好多, 多野玩左, 最重要係十年前去天昏地暗, 十年後再去陽光普照, 所以今次既感覺非常好啊!

住宿方面, 我地係住兩晚鳳凰城渡假村, 兩晚inter-continental, 住得好好呀, 前者我地間房望正個滑雪場的 (可惜相機張咭掉左, 咪可以畀你地睇下), 後者出名係五星級啦, 所以兩間都住得好舒服! 同埋因為五日四夜只係轉一次酒店, 無咁頻撲啊!

食方面...日日都係火鍋, 鐵板燒之類, 都係韓國團基本既野食囉! 阿女就最鍾意個石頭飯, 因為有佢至愛既雞旦啊! 仲有果d幼幼既麵, 佢一口氣可以食到三碗仔!

我地下個月母親節前後, 會去星馬呀, 今次會同埋我阿爸阿媽&瑤瑤 (anson表姐)去, 都係跟番東瀛遊 (有老人家, 唔想自由行), 有冇興趣join埋一齊呀? 我今次揀呢個團, 會住一晚聖淘沙島既酒店的, 行程內會包埋魚吻足, 看粉紅小海豚, 光之頌星光水火海上show, 海底世界等等, 基本上係三日兩夜會響馬來西亞玩, 兩日一夜會響星加坡玩, 有興趣既話, 齊齊報團玩轉丫!

原文章由 CanKan 於 08-4-7 20:53 發表
十月媽咪:

睇左 d 相啦!anson 好開心喎!我想問你地去果個係咩野樂園黎架?戶外玩機動遊戲果個呀?住得好唔好呀?食得好唔好呀?見倒你 d 相,我都好想去旅行呀!

cankan ...

Rank: 4


850
1256#
發表於 08-4-8 19:06 |只看該作者
原文章由 十月媽咪 於 08-4-8 08:24 發表
cankan,
果個係繽紛夢幻樂園呀, 十年前我都有去過呢個樂園 (又係三月), 十年前再去, 覺得靚左好多, 多野玩左, 最重要係十年前去天昏地暗, 十年後再去陽光普照, 所以今次既感覺非常好啊!

住宿方面, 我地係住兩晚鳳凰 ...




又去旅行....個女實開心到暈啦....
另你個張CARD...會唔會擺左係庫袋到洗左呀...又無搵下D挾GER暗袋..拉練位....又或者你女女有無帶手袋仔...擺左係佢到呀...又或者攝左係本護照到....

Rank: 5Rank: 5


4411
1257#
發表於 08-4-8 19:47 |只看該作者
joeytcy,
真係所有地方都搵過晒架喇, 同埋跌左既機會率係非常之高, 因為D咭係放埋一齊的啊, 但其中一張唔見左, 唉...

係呀, 又去旅行, 阿女未坐飛機, 但個心都飛走左一半喇!

原文章由 joeytcy 於 08-4-8 19:06 發表




又去旅行....個女實開心到暈啦....
另你個張CARD...會唔會擺左係庫袋到洗左呀...又無搵下D挾GER暗袋..拉練位....又或者你女女有無帶手袋仔...擺左係佢到呀...又或者攝左係本護照到.... ...

Rank: 4


605
1258#
發表於 08-4-9 14:04 |只看該作者
十月媽咪:

嘩!你好犀利!一係唔飛、一飛就密密飛,真係羨慕死人!唔知我今年有冇機會飛番轉?

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
1259#
發表於 08-4-9 14:23 |只看該作者
CANKAN,
係呀, 補番阿女三歲前完全無飛過既數丫嘛! (講笑咋, 哈哈) 不過就諗住...暑假前後都係搵小學既高峰期, 暑假前再唔去多轉, 今年內都唔駛旨意咯, 起碼都要等到出年...仲要係阿女考到間好學校, 我諗我至會再有心機去呀, 所以咪趁住未考學校, 盡情玩多轉囉!

原文章由 CanKan 於 08-4-9 14:04 發表
十月媽咪:

嘩!你好犀利!一係唔飛、一飛就密密飛,真係羨慕死人!唔知我今年有冇機會飛番轉?

cankan

Rank: 4


605
1260#
發表於 08-4-10 14:43 |只看該作者
十月媽咪:

講開搵學校,而家唔同左區,要重新搜集過 d 資料,唉!睇番都好似冇麥時間添!

今日去太空館,你有冇跟埋去呀?

CANKAN
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖