- 在線時間
- 635 小時
- 最後登錄
- 15-4-26
- 國民生產力
- 195
- 附加生產力
- 765
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-3-23
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 3451
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 4411
- UID
- 8202
 
|
cankan,
果個係繽紛夢幻樂園呀, 十年前我都有去過呢個樂園 (又係三月), 十年前再去, 覺得靚左好多, 多野玩左, 最重要係十年前去天昏地暗, 十年後再去陽光普照, 所以今次既感覺非常好啊!
住宿方面, 我地係住兩晚鳳凰城渡假村, 兩晚inter-continental, 住得好好呀, 前者我地間房望正個滑雪場的 (可惜相機張咭掉左, 咪可以畀你地睇下), 後者出名係五星級啦, 所以兩間都住得好舒服! 同埋因為五日四夜只係轉一次酒店, 無咁頻撲啊!
食方面...日日都係火鍋, 鐵板燒之類, 都係韓國團基本既野食囉! 阿女就最鍾意個石頭飯, 因為有佢至愛既雞旦啊! 仲有果d幼幼既麵, 佢一口氣可以食到三碗仔!
我地下個月母親節前後, 會去星馬呀, 今次會同埋我阿爸阿媽&瑤瑤 (anson表姐)去, 都係跟番東瀛遊 (有老人家, 唔想自由行), 有冇興趣join埋一齊呀? 我今次揀呢個團, 會住一晚聖淘沙島既酒店的, 行程內會包埋魚吻足, 看粉紅小海豚, 光之頌星光水火海上show, 海底世界等等, 基本上係三日兩夜會響馬來西亞玩, 兩日一夜會響星加坡玩, 有興趣既話, 齊齊報團玩轉丫!
原文章由 CanKan 於 08-4-7 20:53 發表 
十月媽咪:
睇左 d 相啦!anson 好開心喎!我想問你地去果個係咩野樂園黎架?戶外玩機動遊戲果個呀?住得好唔好呀?食得好唔好呀?見倒你 d 相,我都好想去旅行呀!
cankan ... |
|