關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


554
1241#
發表於 06-11-24 23:44 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

我睇下點先啦.....分分鐘做完3個月唔做, 因為小朋友成績緊要d, 如果唔係老公無返成2個月工我都唔出來做temp啦, 我要返9:00-6:30, 唔可以早走, 費事比人話.

我大仔5年級要程分..緊要d囉...

如果可以的話, 我會返9:00-1:00, 回家揍仔.
Matthew_媽咪 寫道:
露絲,

唔 ~ ~ 間公司見妳甘幫得手, 到時可能高薪留住妳呀  :wink:

叫妳大仔教細仔做功課得唔得呀, 甘妳都可以輕鬆一 d 嘛 !
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


210
1242#
發表於 06-11-25 13:28 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
2000,

我聽朝 10:30 ~ 11:30am 都會係學校, 我帶定張工作紙呀, 如果妳真係搵唔到, 可以打電話俾我都得, OK.


matthew媽咪,
我今早去學校搵到她的工作紙了,真係唔該晒你

Rank: 4


554
1243#
發表於 06-11-25 23:43 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

唔見你同仔仔既?  你無去呀?
我坐5號table呀~~~
Matthew_媽咪 寫道:
B珠Mummy

聚餐我同 Matthew 係坐 2 號 table, 妳呢 ??
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1244#
發表於 06-11-26 21:34 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


210
1245#
發表於 06-11-27 17:52 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

請問今個星期中文有沒有釘黙書範圍?

Rank: 2


99
1246#
發表於 06-11-27 19:58 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,
應該無,因阿仔也是沒有!

Rank: 4


588
1247#
發表於 06-11-27 21:05 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,

今個禮拜應該冇中文 dict. 因為星期五放假嘛 !  

Rank: 3Rank: 3


210
1248#
發表於 06-11-27 22:13 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
2000,

今個禮拜應該冇中文 dict. 因為星期五放假嘛 !  


係喎,原來星期五係教師發展日,唔使返學
我都無留意到   

Rank: 3Rank: 3


304
1249#
發表於 06-11-28 10:57 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000 寫道:
[quote]
Matthew_媽咪 寫道:
2000,

今個禮拜應該冇中文 dict. 因為星期五放假嘛 !  


係喎,原來星期五係教師發展日,唔使返學
我都無留意到    [/quote]


嘩! 你地唔提我都唔知星期五放假, 點解每個月都有教師發展日嘅 ?
我昨日自己帶yo yo 返學, 咁啱撞到一個二年班嘅學生又係冇搭校車, 跟住我地就一齊搭 taxi 返學, 途中我同個媽咪傾開學校d課程都ok, 唔係好深, 功課唔多, 跟住個媽咪就話到考試時就好深, 好多都係考課外嘅野, 個媽咪叫我比多d課外書個女睇, 等佢識多d字, 到時考試先識解題喎.   
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
1250#
發表於 06-11-28 11:02 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew 媽咪
Matthew 好番未呀, 今朝唔見你地搭校車嘅.
YO YO 都有同我講話 Matthew 係學校好似唔舒服, 中文堂何老師比佢 sleep 咗一陣呀.如果唔舒服係屋企"透" 吓啦   
^_^

Rank: 4


588
1251#
發表於 06-11-28 13:26 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
1252#
發表於 06-11-28 13:30 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


210
1253#
發表於 06-11-28 16:27 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
2000,

今朝早會閱讀分享個陣, 抽番之前答中問題既小朋友, 妳阿女有份呀, 有一份小禮物送俾佢, 好叻呀     全校只係抽 4 個小朋友咋 !



阿女話好多同學都答中,不過剛好抽出阿女,係好彩咋

Rank: 2


99
1254#
發表於 06-11-28 17:38 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

1B 班媽咪:

請問下星期英文Free Dict 默啲乜,因只見卓禧手冊寫了Phonics WS (xx) (x)及animals names!
如有可否轉告知!多謝!
另天氣轉冷,你們的小朋友轉季沒有?

Rank: 3Rank: 3


210
1255#
發表於 06-11-28 18:14 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

free dict.是黙動物的名,即好似課文那些再加一d,要黙幾多個就唔知
phonics ws(3)(4)
不過就唔知係咩

Rank: 2


99
1256#
發表於 06-11-28 19:46 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Thank you! 2000.

Rank: 4


588
1257#
發表於 06-11-28 21:29 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


313
1258#
發表於 06-11-28 21:42 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪, 2000 & Mingo,

可能係默英文第6課'Toy Animals'的內容呀!
至於phonics ws(3)(4) 應該係英文工作紙(3)(4), 但唔知派咗未? 你地有無見過呢張紙呀?
Matthew_媽咪 寫道:
2000,

有冇話黙咩動物名呀, 阿仔完全冇寫 free dict D 野, 只係 mark 左 12 月 5 日 ........... 乜都冇寫

Matthew 媽咪

2000 寫道:
free dict.是黙動物的名,即好似課文那些再加一d,要黙幾多個就唔知
phonics ws(3)(4)
不過就唔知係咩
[/quote]

Rank: 4


588
1259#
發表於 06-11-28 21:57 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀


Rank: 3Rank: 3


210
1260#
發表於 06-11-29 22:40 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
B珠Mummy,

Thanks ! 我冇見過英文工作紙(3)(4), 可能未派掛 ?


今日派咗英文工作紙 la
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖