- 在線時間
- 118 小時
- 最後登錄
- 17-7-4
- 國民生產力
- 43
- 附加生產力
- 84
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-10-5
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 2111
- 主題
- 18
- 精華
- 0
- 積分
- 2238
- UID
- 59660
 
|
Re: 有無14網區的媽咪入來分享下
早晨啊, 咁多位
尋晚返左阿女幼稚園聽講座有關升小一入學, 因為我選左瑪利曼來聽, 好驚啊. 有個家長返來學校講俾我地聽佢女入小一果陣既情形,
佢係唔使返工既, 咁佢女細個無學任何英文course, 又無咩睇書, 初初小一果陣, 返去學校上堂, 因為老師上堂用全英文, 佢話阿女好似響度發夢, 返來屋企話唔知老師上堂講咩喎, 跟住仲話係無考試, but就一個星期有一科測驗, 個個week都係唔同科, 所以夠時間溫書, 個阿媽講, 初初頭一個月晚晚都要同阿女備課架, 仲要查字典, 寫晒d notes叫阿女背生字, 教佢點讀, 直情係阿媽響度讀緊書咁啊. but過左3, 4個月之後, 佢話女已經習慣左, 又ok喎, 我都好驚會幫唔到個女啊. 我要返工, 收工又要睇住細女, 邊有咁多時間同佢溫書啊, 我老公又唔理. 都唔知到時點死. 所以都有小小動搖, 想轉太.
sindy,
你女初初讀小一果陣, 你有無咁辛苦架, 你果陣唔使返工, 係唔係又係同女溫書架.
|
|