關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


284
1241#
發表於 06-6-23 10:48 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Sindy 寫道:
我諗住穩陣搞左一間先,成績好既話,就轉校囉
轉校
   囡囡轉定囝囝??

Rank: 3Rank: 3


220
1242#
發表於 06-6-23 11:22 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

jj825fung,
我表妹係報上午校, 但係D職員應該係番全日架?
我想應該係過別職員態度差.(特別年資做得耐個班.)
我表妹話個女職員把聲似係中年女人.
先前有些媽咪話, 男生派位唔多好. 女生就派得
幾好. 唔知係唔係呢? 近幾年少左好多男生讀.

jj825fung,
咁明天你決定左去邊間interview? (係唔係兩間都撞正同一時間?)

Rank: 5Rank: 5


1757
1243#
發表於 06-6-23 11:30 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

tunafish,

明天我囡囡會去衛理考試,下星期二就去嘉諾撒考下午班。其實佢已經考咗聖士提反&柴灣聖米迦勒,但要等到7月先有消息,我想考多幾間,睇下邊間收先再考慮。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
1244#
發表於 06-6-23 14:55 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

仔呀,女可以直上,如女成績好突出,都可以轉架,搵到間啱自己丫麻
貞貞 寫道:
[quote]
Sindy 寫道:
我諗住穩陣搞左一間先,成績好既話,就轉校囉
轉校
   囡囡轉定囝囝??[/quote]

Rank: 3Rank: 3


284
1245#
發表於 06-6-23 15:01 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Sindy 寫道:
仔呀,女可以直上,如女成績好突出,都可以轉架,搵到間啱自己丫麻

oic.  thank you!  thank you!!    

即係如果仔仔入讀, 都要搵定其他出路.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
1246#
發表於 06-6-23 15:13 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

仔既話,小二唔插其他,中學都要搵..........
貞貞 寫道:
[quote]
Sindy 寫道:
仔呀,女可以直上,如女成績好突出,都可以轉架,搵到間啱自己丫麻

oic.  thank you!  thank you!!    

即係如果仔仔入讀, 都要搵定其他出路.[/quote]

Rank: 5Rank: 5


1245
1247#
發表於 06-6-23 17:05 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

         恭喜晒~~~恭喜晒~~~     
點解要去到沙田咁遠既 ????? 一定好熱鬧既啫 ...
but anna_gigi 你好似仲未講你囡囡派咗去邊間喎
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
1248#
發表於 06-6-24 11:39 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早晨啊, 咁多位

尋晚返左阿女幼稚園聽講座有關升小一入學, 因為我選左瑪利曼來聽, 好驚啊. 有個家長返來學校講俾我地聽佢女入小一果陣既情形,

佢係唔使返工既, 咁佢女細個無學任何英文course, 又無咩睇書, 初初小一果陣, 返去學校上堂, 因為老師上堂用全英文, 佢話阿女好似響度發夢, 返來屋企話唔知老師上堂講咩喎, 跟住仲話係無考試, but就一個星期有一科測驗, 個個week都係唔同科, 所以夠時間溫書, 個阿媽講, 初初頭一個月晚晚都要同阿女備課架, 仲要查字典, 寫晒d notes叫阿女背生字, 教佢點讀, 直情係阿媽響度讀緊書咁啊. but過左3, 4個月之後, 佢話女已經習慣左, 又ok喎, 我都好驚會幫唔到個女啊. 我要返工, 收工又要睇住細女, 邊有咁多時間同佢溫書啊, 我老公又唔理. 都唔知到時點死. 所以都有小小動搖, 想轉太.

sindy,

你女初初讀小一果陣, 你有無咁辛苦架, 你果陣唔使返工, 係唔係又係同女溫書架.

Rank: 5Rank: 5


2238
1249#
發表於 06-6-24 11:44 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk, anna_gigi,

早晨啊. 恭喜喎... 咁快又畢業啦, 出年到我地啦. 係囉, 點解去到咁遠既, 你女幼稚園唔係響北角咩...  

咁你要同佢影多d相啦. 有無謝師酒食啊?    

Rank: 5Rank: 5


2238
1250#
發表於 06-6-24 11:45 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

jj825fung

希望你女四間都考到啦.... 努力, 加油    

Rank: 5Rank: 5


2238
1251#
發表於 06-6-24 11:47 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

貞貞,

真係心急的媽咪    你張大頭相個bb係唔係你個仔來架? 好得意啊... very 可愛...    

Rank: 5Rank: 5


1245
1252#
發表於 06-6-24 11:54 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ellen_ellen,

        welcome 呀,我諗應該都會原本下午校既學生
都會全數過晒去卦,如果唔係 ... 讀緊嗰D學生未要再
搵過學校 ... 我估咋 ...
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
1253#
發表於 06-6-24 11:57 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

我女小一係讀聖心架..........係mm時(小二),我又唔覺得咁辛苦,係囡囡初頭因為轉左用英文常識,所以有好多生字都唔識,但過左唔夠半年,就慣左囉.......又初頭時,我女對講英文既人(老師)真係一舊雲咁,但我同老師講左咁情況....佢都會留意下我女係咪真明白,咁而家又無問題啦........始終......佢係emi學校,不嬲都無接觸開英文,係真係有適應期的........另外,如果自己無返咁上下學歷(好似我咁),真係要查下字典架.....你唔識=佢唔識(唔幫到佢識),點青出於藍丫,佢第時識晒呢d字,佢教佢女咪唔駛查字典囉............    

我好鐘意佢地既測驗模式,一星期一至兩科,大把時間預備,唔駛堆埋一堆唔知溫得邊樣好,我同女都係臨急抱佛腳既人,同埋佢地一次唔係測好多野架咋,除英文同數學外,都唔會測返之前既野......數學如果係可以分得開出黎既野,佢地多數都唔會測返既.........

我女係有返garmmer班的,因為我唔識教呀


ckckcktina 寫道:
sindy,

你女初初讀小一果陣, 你有無咁辛苦架, 你果陣唔使返工, 係唔係又係同女溫書架.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
1254#
發表於 06-6-24 12:00 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

佢無中學丫麻......
貞貞 寫道:
[quote]
Sindy 寫道:
仔呀,女可以直上,如女成績好突出,都可以轉架,搵到間啱自己丫麻

oic.  thank you!  thank you!!    

即係如果仔仔入讀, 都要搵定其他出路.[/quote]

Rank: 5Rank: 5


2238
1255#
發表於 06-6-24 12:00 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

未講完小一啊, 跟住有家長問如果全日佢地會點安排d時間上堂, 個阿媽講話上午有2個小息, 第一個長d, 可以食下野, 大概10:00咁上下, 有d高年班既姐姐會來帶佢地去操場玩, 同佢地傾計, 之後第二個小息就短d, 俾佢地去下廁所咁, 之後就放lunch, 響學校食, 有飯有菜... 下午就有3堂, 頭2堂教書, 第三堂俾佢地做功課, 所以佢地返屋企通常都無咩功課做. but就一定要同佢溫書囉... 仲有家長問會唔會負荷唔到, 眼訓咁... 因為幼稚園係半日, 小一就全日, 會好tired囉. 個媽咪講會架, 有時個女一返來就想訓, 佢就會俾佢訓個半鐘之後叫佢起身再去做功課. 跟住差唔多個交流會完結之前, 校長出來講左幾句, 話要考慮你地個小朋友本身, 佢可唔可以應付到返全日, 而且你自己又有無咁多時間陪小朋友讀書. 等等... 我諗緊我可能唔得. 所以想轉半日小學 & 中文小學囉.

以上所講既係瑪利曼小學, 因為有好多間唔同小學, 其他無聽到囉.. sindy, 聖心同跑馬地st. paul 邊間好d啊, 你可唔可以俾d意見我. thank you!     唔好意思, 仍日麻煩你添

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
1256#
發表於 06-6-24 12:08 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

聖心workload無咁重
ckckcktina 寫道:
未講完小一啊, 跟住有家長問如果全日佢地會點安排d時間上堂, 個阿媽講話上午有2個小息, 第一個長d, 可以食下野, 大概10:00咁上下, 有d高年班既姐姐會來帶佢地去操場玩, 同佢地傾計, 之後第二個小息就短d, 俾佢地去下廁所咁, 之後就放lunch, 響學校食, 有飯有菜... 下午就有3堂, 頭2堂教書, 第三堂俾佢地做功課, 所以佢地返屋企通常都無咩功課做. but就一定要同佢溫書囉... 仲有家長問會唔會負荷唔到, 眼訓咁... 因為幼稚園係半日, 小一就全日, 會好tired囉. 個媽咪講會架, 有時個女一返來就想訓, 佢就會俾佢訓個半鐘之後叫佢起身再去做功課. 跟住差唔多個交流會完結之前, 校長出來講左幾句, 話要考慮你地個小朋友本身, 佢可唔可以應付到返全日, 而且你自己又有無咁多時間陪小朋友讀書. 等等... 我諗緊我可能唔得. 所以想轉半日小學 & 中文小學囉.

以上所講既係瑪利曼小學, 因為有好多間唔同小學, 其他無聽到囉.. sindy, 聖心同跑馬地st. paul 邊間好d啊, 你可唔可以俾d意見我. thank you!     唔好意思, 仍日麻煩你添

Rank: 5Rank: 5


2238
1257#
發表於 06-6-24 12:45 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

收工囉... 星期一再見啦... 88咁多位....

sindy,
多謝你解答我啊, 因為我d英文都係麻麻地ja. 我驚驚啊...
but會唔會太早講呢, 都未開始選小一, 而且又未知係唔係抽到. 已經響度講咁多費話, 真係唔好意思. sorry...     

Rank: 1


28
1258#
發表於 06-6-26 01:51 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

請問太古小學好嗎? 小兒明年入 p1了, 原本覺得循道幾好, 但得半日, 想入一間全日制及不想太多功課, 所以想請問一下太古小學? 不知有沒有家長小孩正在讀呢? 升中又如何呢?  :  thank you very much!

原本有打算嘉諾撒學校, 因有一個細女2 歲, 可將來跟哥哥, 然後入嘉諾撒中學女校, 但又怕仔仔在p1-p6被太多女生圍著, 會不太平衡. 請問有沒有什麼意見呢?  thank you very much again! :

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
1259#
發表於 06-6-26 08:38 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

hehehe,我d激進既意見又黎啦.........唔好意思,覺得唔多對路...可以不理既........我講左會舒服d

唔駛驚.....亦都唔係太早講

不過我另有見解,我就係覺得我女英文麻麻地,所以先要佢接觸多d英文......我覺我教唔掂既話,咪搵人幫佢囉.....最緊要識搵人幫手既啫.......

ckckcktina 寫道:
sindy,
多謝你解答我啊, 因為我d英文都係麻麻地ja. 我驚驚啊...
but會唔會太早講呢, 都未開始選小一, 而且又未知係唔係抽到. 已經響度講咁多費話, 真係唔好意思. sorry...     

Rank: 5Rank: 5


2238
1260#
發表於 06-6-26 10:27 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

咁多位早晨啊.

sindy,

我收到你pm啦, 唔該晒你啊, thank you! thank you!    
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖