關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - Part 61
樓主: lky2008
go

油塘小學加油站 - Part 61 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1241#
發表於 08-5-26 15:35 |只看該作者
club house咪有lor, why要去商場?

我去燒過, 都係入club house
原文章由 ccbeauty 於 08-5-26 15:27 發表
come, 文具店老闆娘.


hoganma, if 去toliet, 要去商場ga.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1242#
發表於 08-5-26 15:37 |只看該作者
我有fd 住617呎同9xx呎

2個都幾好ar, 9xx呎個廳都幾大, 617呎toilet就無winsdow

原文章由 come爸嘩 於 08-5-26 15:28 發表
cc: 將中我未上過, d單位見唔見使架??????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1243#
發表於 08-5-26 15:39 |只看該作者
cc: 咁果度都幾好, 你燒幾點????


hoganma: 將中個外型都幾好, 你都可以考慮吓!!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1244#
發表於 08-5-26 15:42 |只看該作者
我都係鍾意將中gar, 不過都幾貴呢

我咪有個fd住美人果度, 佢買左都會x, 7月搬lu, 見到人地搬, 我又好想搬
原文章由 come爸嘩 於 08-5-26 15:39 發表
cc: 咁果度都幾好, 你燒幾點????


hoganma: 將中個外型都幾好, 你都可以考慮吓!!!!

[ 本文章最後由 hoganmama 於 08-5-26 15:43 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1245#
發表於 08-5-26 15:45 |只看該作者
我有個同事31/5 last day, 之前佢地又話星期六同佢farewell, 而家仲無聲無氣, 都唔知點攪!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1246#
發表於 08-5-26 15:47 |只看該作者
hoganma: 都會駅好似無cc度咁好囉, 長實樓~~個個都話麻麻, why你fd會搬??????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1247#
發表於 08-5-26 15:47 |只看該作者
妖, 明明reply左 又無左

我都唔like長實樓

佢想接埋佢parents一齊住, 2間打通

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1248#
發表於 08-5-26 15:49 |只看該作者
come and hoganma, 我係話next to 將中 (x明苑)

Rank: 6Rank: 6


8125
1249#
發表於 08-5-26 15:50 |只看該作者
bk都食左我個post呀

我原本同龍媽講, 我都唔like紅馬, 個校長超串, & 我聽得太多唔好既口啤呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1250#
發表於 08-5-26 15:51 |只看該作者
e? x明苑都有bbq場呀??????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1251#
發表於 08-5-26 15:52 |只看該作者
出1個post,c幾次, 好彩我有無限復活jet

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1252#
發表於 08-5-26 15:53 |只看該作者
拿, 佢冇la la 又話我灌水la.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1253#
發表於 08-5-26 15:55 |只看該作者
come, 有呀, 佢仲係即日book tim.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1254#
發表於 08-5-26 15:58 |只看該作者
妖, 明明reply左 又無左

我都唔like長實樓

佢想接埋佢parents一齊住, 2間打通

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1255#
發表於 08-5-26 15:59 |只看該作者
我今日都出post出到我忟!!!!

咁你地燒幾點至幾點????????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1256#
發表於 08-5-26 16:00 |只看該作者
hoganma: 嘩, 買2間, 你fd都好有米

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1257#
發表於 08-5-26 16:03 |只看該作者
今日係度計計吓, 我同女女報暑期班都報左成1366啦, 仲有1-2個係學校報果d未知幾$$呢!!!
1. 藍田YMCA
2. 官塘YMCA2個
3. 學校芭蕾舞

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1258#
發表於 08-5-26 16:03 |只看該作者
每次出post, 都話我灌水, 食咗我個post就真la

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1259#
發表於 08-5-26 16:04 |只看該作者
我都估唔到佢咁有, 2間加埋千7,8呎
原文章由 come爸嘩 於 08-5-26 16:00 發表
hoganma: 嘩, 買2間, 你fd都好有米

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1260#
發表於 08-5-26 16:07 |只看該作者
come, 夜晚6:30-9:30, but 我地10:00先走

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖