關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 46
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 46 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1241#
發表於 08-1-24 15:44 |只看該作者
3人家庭好似入息都係1萬多d d, 點申請ar, 1個唔做野都申請唔到la
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 15:39 發表
我果時真係無錢所以申請公屋的 e+就一定 申請唔到啦over晒

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1242#
發表於 08-1-24 15:44 |只看該作者
點解咁耐gei
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 15:42 發表
我當年排左8年

Rank: 8Rank: 8


17382
1243#
發表於 08-1-24 15:44 |只看該作者
小心一喉嚨痛d感冒菌又借d易發

原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 15:40 發表
前日食晒一包芝士圈, 而家有少少喉嚨痛添.....:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Rank: 8Rank: 8


17382
1244#
發表於 08-1-24 15:46 |只看該作者
why佢咁快既 市區樓都可以咁快

原文章由 hoganmama 於 08-1-24 15:41 發表
佢之前請工人, 加埋一家三口同62, 99住, 個個size都唔小, 而且個女再大d 無地方訓la, 所以佢寧願quit左份工, 炒左個工人, 捱2年, 有層公屋點都好過供樓lor

Rank: 8Rank: 8


17382
1245#
發表於 08-1-24 15:48 |只看該作者
係呀3人家庭係1萬多d,點申請ar....un....我地當時年紀小搵唔到錢囉,我果時份工幾千,佢果時唔係長期做野的

原文章由 hoganmama 於 08-1-24 15:44 發表
3人家庭好似入息都係1萬多d d, 點申請ar, 1個唔做野都申請唔到la

Rank: 8Rank: 8


17382
1246#
發表於 08-1-24 15:53 |只看該作者
我識c6時我地都係十零廿歲,我同佢一齊左唔記得幾耐之後我就叫佢自己去排公屋先,一路排一路等我,又幾年之後同c6結左婚(有左亞囡)再加名上去房屋署申請3人房,後來over左個上限又要等多一年再審查,最後ok左,所以前前後後攪左咁耐

原文章由 hoganmama 於 08-1-24 15:44 發表
點解咁耐gei

Rank: 6Rank: 6


8125
1247#
發表於 08-1-24 15:53 |只看該作者
hoganmama

今時今日, 香港地, 唔係住公屋, 搵2萬1個月, 真係唔知點過活

love

排8年 ?? 叫我是但1個8年唔做野, = 全部餓c啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1248#
發表於 08-1-24 15:53 |只看該作者
我仔成績大部分派返來啦, 我都幾滿意.
無諗到佢中文會係最差的一課

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1249#
發表於 08-1-24 15:54 |只看該作者
KY: 我開左盒野來睇, 佢有打旦器同碎肉機, 唔怪之得咁重啦......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1250#
發表於 08-1-24 15:56 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-24 15:53 發表
我仔成績大部分派返來啦, 我都幾滿意.
無諗到佢中文會係最差的一課

咁就好啦, 我女果d.........

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1251#
發表於 08-1-24 15:57 |只看該作者
咁咪好lor
原文章由 雪文 於 08-1-24 15:53 發表
我仔成績大部分派返來啦, 我都幾滿意.
無諗到佢中文會係最差的一課

Rank: 6Rank: 6


8125
1252#
發表於 08-1-24 15:57 |只看該作者
應該因為佢地有兩個老人家, 會優先~  早兩年, 我老公轉左份像徵式報稅既工, 咁我老豆阿媽又回流, 都有去了解過申請方案, but 都係無可能申請到

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 03:46 PM 發表
why佢咁快既 市區樓都可以咁快


[ 本文章最後由 多利是 於 08-1-24 15:58 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1253#
發表於 08-1-24 15:58 |只看該作者
佢未申請到gar, 我估2年咋, 我見自由廣場個邊d人講gei
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 15:46 發表
why佢咁快既 市區樓都可以咁快

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1254#
發表於 08-1-24 15:58 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 15:44 發表
小心一喉嚨痛d感冒菌又借d易發

我而家都驚緊, 想放工去食龜靈膏.:cry:

Rank: 8Rank: 8


17382
1255#
發表於 08-1-24 15:59 |只看該作者
係呀真係攪左8年,果時我地未有公屋所以要租人地方住,個個月幾千交租,跟本儲唔到錢的


原文章由 多利是 於 08-1-24 15:53 發表
hoganmama

今時今日, 香港地, 唔係住公屋, 搵2萬1個月, 真係唔知點過活

love

排8年 ?? 叫我是但1個8年唔做野, = 全部餓c啦 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1256#
發表於 08-1-24 16:00 |只看該作者
你都未發成績, 我都諗唔到加.  

原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 15:56 發表

咁就好啦, 我女果d.........

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1257#
發表於 08-1-24 16:00 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 15:59 發表
係呀真係攪左8年,果時我地未有公屋所以要租人地方住,個個月幾千交租,跟本儲唔到錢的

而家儲倒咪得囉.....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1258#
發表於 08-1-24 16:00 |只看該作者
佢唔係同6299申請gar, 6299有層樓ma, 申請唔到
原文章由 多利是 於 08-1-24 15:57 發表
應該因為佢地有兩個老人家, 會優先~  早兩年, 我老公轉左份像徵式報稅既工, 咁我老豆阿媽又回流, 都有去了解過申請方案, but 都係無可能申請到

...

Rank: 8Rank: 8


17382
1259#
發表於 08-1-24 16:00 |只看該作者
你仔得既 好野

原文章由 雪文 於 08-1-24 15:53 發表
我仔成績大部分派返來啦, 我都幾滿意.
無諗到佢中文會係最差的一課

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1260#
發表於 08-1-24 16:02 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-24 16:00 發表
你都未發成績, 我都諗唔到加.  

我女懶都出汁, 考試仲打機, 睇卡通架, 成績都唔慌好啦!!!!
‹ 上一主題|下一主題