註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 15:39 發表 我果時真係無錢所以申請公屋的 e+就一定 申請唔到啦over晒
返回頂部
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 15:42 發表 我當年排左8年
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 15:40 發表 前日食晒一包芝士圈, 而家有少少喉嚨痛添.....:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
原文章由 hoganmama 於 08-1-24 15:41 發表 佢之前請工人, 加埋一家三口同62, 99住, 個個size都唔小, 而且個女再大d 無地方訓la, 所以佢寧願quit左份工, 炒左個工人, 捱2年, 有層公屋點都好過供樓lor
原文章由 hoganmama 於 08-1-24 15:44 發表 3人家庭好似入息都係1萬多d d, 點申請ar, 1個唔做野都申請唔到la
原文章由 hoganmama 於 08-1-24 15:44 發表 點解咁耐gei
男爵府
珍珠宮
原文章由 雪文 於 08-1-24 15:53 發表 我仔成績大部分派返來啦, 我都幾滿意. 無諗到佢中文會係最差的一課
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 03:46 PM 發表 why佢咁快既 市區樓都可以咁快
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 15:46 發表 why佢咁快既 市區樓都可以咁快
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 15:44 發表 小心一喉嚨痛d感冒菌又借d易發
原文章由 多利是 於 08-1-24 15:53 發表 hoganmama 今時今日, 香港地, 唔係住公屋, 搵2萬1個月, 真係唔知點過活 love 排8年 ?? 叫我是但1個8年唔做野, = 全部餓c啦 ...
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 15:56 發表 咁就好啦, 我女果d.........
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 15:59 發表 係呀真係攪左8年,果時我地未有公屋所以要租人地方住,個個月幾千交租,跟本儲唔到錢的
原文章由 多利是 於 08-1-24 15:57 發表 應該因為佢地有兩個老人家, 會優先~ 早兩年, 我老公轉左份像徵式報稅既工, 咁我老豆阿媽又回流, 都有去了解過申請方案, but 都係無可能申請到 ...
原文章由 雪文 於 08-1-24 16:00 發表 你都未發成績, 我都諗唔到加.