關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1241#
發表於 08-1-3 15:49 |只看該作者
TODAY

Rank: 5Rank: 5


4210
1242#
發表於 08-1-3 16:17 |只看該作者
AFTERNOON

尋晚攪到好夜, 睇埋62埋單先走, 所以我同亞仔今日都"病"假 , 老公就一早攞埋今日..

亞仔尋日好high, 人地去敬酒, 佢又去, 又做攝影師, 人地玩新人, 佢就笑到傻左咁濟..

Rank: 6Rank: 6


6601
1243#
發表於 08-1-3 16:19 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-3 16:17 發表
AFTERNOON

尋晚攪到好夜, 睇埋62埋單先走, 所以我同亞仔今日都"病"假 , 老公就一早攞埋今日..

亞仔尋日好high, 人地去敬酒, 佢又去, 又做攝影師, 人地玩新人, 佢就笑到傻左咁濟.. ...

啊仔都‘病’假呀?

Rank: 5Rank: 5


4210
1244#
發表於 08-1-3 16:27 |只看該作者
係呀, 個個都好倦

尋日女家百無, 一d都無為新娘準備, 連果套睡衣都無, 戒子仔都無隻, 好寒酸, 之後, 我忍唔住問99, 你比左幾多禮金女家?點解可以咁??唔問由自可, 一問火到黎埋, 比左成4萬女家

原文章由 KY2004 於 08-1-3 16:19 發表

啊仔都‘病’假呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1245#
發表於 08-1-3 16:33 |只看該作者
唔係嘛.

原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-3 16:27 發表
係呀, 個個都好倦

尋日女家百無, 一d都無為新娘準備, 連果套睡衣都無, 戒子仔都無隻, 好寒酸, 之後, 我忍唔住問99, 你比左幾多禮金女家?點解可以咁??唔問由自可, 一問火到黎埋, 比左成4萬女家 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1246#
發表於 08-1-3 16:38 |只看該作者
明天亞仔請假復診. 亞囡睇吓請全日定半日好.

Rank: 5Rank: 5


4210
1247#
發表於 08-1-3 16:39 |只看該作者
可能佢地覺得嫁女, 男家係應該全包 連我工人都睇得出, 女家係大陸人

原文章由 雪文 於 08-1-3 16:33 發表
唔係嘛.

Rank: 5Rank: 5


4210
1248#
發表於 08-1-3 16:41 |只看該作者
亞仔復診, 點解亞囡要請假??

原文章由 雪文 於 08-1-3 16:38 發表
明天亞仔請假復診. 亞囡睇吓請全日定半日好.

Rank: 6Rank: 6


6601
1249#
發表於 08-1-3 16:47 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-3 16:39 發表
可能佢地覺得嫁女, 男家係應該全包 連我工人都睇得出, 女家係大陸人

睇來cheap D喎!

Rank: 5Rank: 5


4210
1250#
發表於 08-1-3 17:03 |只看該作者
講真, 我好唔鐘意依個弟婦, 一黎佢係大陸人 (我認我對大陸大有偏見), 二黎佢地2個發展得太快, 識得2星期個女仔就搬入左我地大陸間大屋, 唔夠半年就有左, 要結婚, 到個bb出世(今年5月), 佢地先識左一年, 一切一切都覺得佢有機心, 之後再見埋女家d父母, 令我更唔鐘意佢

呻完

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1251#
發表於 08-1-3 17:07 |只看該作者
我呢排睇報紙or雜誌, D人認識一日就上床, 而家真係

原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-3 17:03 發表
講真, 我好唔鐘意依個弟婦, 一黎佢係大陸人 (我認我對大陸大有偏見), 二黎佢地2個發展得太快, 識得2星期個女仔就搬入左我地大陸間大屋, 唔夠半年就有左, 要結婚, 到個bb出世(今年5月), 佢地先識左一年, 一切一切都覺 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1252#
發表於 08-1-3 17:08 |只看該作者
佢二兄妹次次一齊加嘛,我無講清楚

原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-3 16:41 發表
亞仔復診, 點解亞囡要請假??

Rank: 5Rank: 5


1150
1253#
發表於 08-1-3 17:09 |只看該作者
我做女時,個friend話想她女契我..咁她滿月時我就買左金器比她就咁做左10幾年契媽。
我仔都有契媽...係我老公friend,他兩公婆決定唔生小朋友架,所以我一有左就講明無論仔定女都要契。但都冇做咩上契禮節,本來她話打對金碗及筷子比我仔,我就叫她唔使買金器無謂多洗錢,錫我仔我已經好開心。但阿仔契媽成個家族(2個家姐及1個阿哥)都好錫我仔。有個家姐直頭話讚助我仔0-5歲的衫。 真係慳返唔少。

原文章由 yan02 於 08-1-3 14:28 發表
我沒囉 ,我怕太多關係,如果朋友錫我仔女,就行埋的囉,契左很多麻煩.不單上你仔女的事,直頭是2家人的事,我怕怕



你哋D仔女有無契媽, 契爺加 ???
... [/quote]

Rank: 6Rank: 6


6601
1254#
發表於 08-1-3 17:09 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-3 17:07 發表
我呢排睇報紙or雜誌, D人認識一日就上床, 而家真係

我唔識comment。

Rank: 6Rank: 6


6601
1255#
發表於 08-1-3 17:10 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-3 17:08 發表
佢二兄妹次次一齊加嘛,我無講清楚

大家明白哂。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1256#
發表於 08-1-3 17:11 |只看該作者
今晚亞仔又要黙書, 睇見佢日日係到拖時間真係拖到眼火爆, 唔知幾時我又會來

Rank: 6Rank: 6


6601
1257#
發表於 08-1-3 17:11 |只看該作者
原文章由 phoebecyl 於 08-1-3 17:09 發表
我做女時,個friend話想她女契我..咁她滿月時我就買左金器比她就咁做左10幾年契媽。
我仔都有契媽...係我老公friend,他兩公婆決定唔生小朋友架,所以我一有左就講明無論仔定女都要契。但都冇做咩上契禮節,本來她話打對金碗及筷子比我仔,我就叫 ...

咁好ge?

Rank: 6Rank: 6


6601
1258#
發表於 08-1-3 17:13 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-3 17:11 發表
今晚亞仔又要黙書, 睇見佢日日係到拖時間真係拖到眼火爆, 唔知幾時我又會來

雪雪:

我明白你!我女又係成日拖,今日拖聽日,聽日拖後日,唔到last minute都唔做/讀,仲衰多一樣》》求其。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1259#
發表於 08-1-3 17:16 |只看該作者
好明顯呢個女人係有計劃地想落黎hk
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-3 17:03 發表
講真, 我好唔鐘意依個弟婦, 一黎佢係大陸人 (我認我對大陸大有偏見), 二黎佢地2個發展得太快, 識得2星期個女仔就搬入左我地大陸間大屋, 唔夠半年就有左, 要結婚, 到個bb出世(今年5月), 佢地先識左一年, 一切一切都覺 ...

Rank: 5Rank: 5


1150
1260#
發表於 08-1-3 17:20 |只看該作者
係呀...我仔擺滿月時契媽講到明叫我比1圍她d4大家族。好攪笑她阿哥阿嫂(又係唔生bb架)來飲時穿到好靚,就咁睇當晚他兩公婆重像是父母。他d4家人無論大小最少一個都比500-1000人情。 過時過節都買禮物比我仔。
原文章由 KY2004 於 08-1-3 17:11 發表

咁好ge?

[ 本文章最後由 phoebecyl 於 08-1-3 17:33 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖