關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 38
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 38 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1241#
發表於 07-11-21 15:18 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-21 15:16 硐表
come,你d'飛'嚟咗探我,叫極都唔走

佢地而家要同你friend我都無計架喎....

(飲洋桃汁, 真係有d效)

Rank: 6Rank: 6


6601
1242#
發表於 07-11-21 15:18 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-21 15:11 硐表
我不嬲都好小講架 唔知點解星期五果日無啦啦講開先講ja 呢2,3日都無咩點講啦

love,

唔好狡辯啦!

Rank: 8Rank: 8


17382
1243#
發表於 07-11-21 15:19 |只看該作者
我應該無啦 唔好提了

原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 15:16 硐表

多囉~~~不過no m!!!:cry:
你地呢??????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1244#
發表於 07-11-21 15:19 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-21 15:15 硐表
係呀,跟住好快就新年 今年係2月7日年初一呀,即係仲有1個月多dd就過年啦

包租婆: 你地上海之旅決定成點呀????

Rank: 8Rank: 8


17382
1245#
發表於 07-11-21 15:20 |只看該作者
應該係2個月多d先岩


原文章由 iloveyoub4 於 07-11-21 15:15 硐表
係呀,跟住好快就新年 今年係2月7日年初一呀,即係仲有1個月多dd就過年啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1246#
發表於 07-11-21 15:21 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-21 15:17 硐表
講緊食食食呀 ???????????
呢排少運動, 肥左3kg.

龍媽: 你平時做乜野運動架???

Rank: 6Rank: 6


6601
1247#
發表於 07-11-21 15:21 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 15:14 硐表

好多野食喎! 你而家有無比$佢返學買小食架?

冇,正係俾佢帶snacks同水。
俾$佢買,實日日都買囉(好衰唔衰,似我鍾意買野)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1248#
發表於 07-11-21 15:21 |只看該作者
Why唔好提 有童年陰影
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-21 15:19 硐表
我應該無啦 唔好提了

Rank: 5Rank: 5


2967
1249#
發表於 07-11-21 15:21 |只看該作者
冇所謂LA,我就化唔化都係咁'靚'
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-21 15:16 硐表
你唔信可以問下雪文wor,雪文成日係油塘見到我架啦,我無化妝果時係咁上下ja
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1250#
發表於 07-11-21 15:21 |只看該作者
成7磅

原文章由 龍舌蘭 於 07-11-21 15:17 硐表
講緊食食食呀 ???????????
呢排少運動, 肥左3kg.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1251#
發表於 07-11-21 15:22 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 15:21 硐表

龍媽: 你平時做乜野運動架???

Rank: 8Rank: 8


17382
1252#
發表於 07-11-21 15:22 |只看該作者
真係無講呀~~~呢2日

原文章由 KY2004 於 07-11-21 15:18 硐表

love,

唔好狡辯啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1253#
發表於 07-11-21 15:22 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-11-21 15:21 硐表

冇,正係俾佢帶snacks同水。
俾$佢買,實日日都買囉(好衰唔衰,似我鍾意買野)

我有時比小食, 有時比5元佢自己去買.

Rank: 6Rank: 6


6601
1254#
發表於 07-11-21 15:23 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 15:16 硐表

多囉~~~不過no m!!!:cry:
你地呢??????

好多,好多,但冇$

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1255#
發表於 07-11-21 15:23 |只看該作者
我唔敢上磅ar
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-21 15:21 硐表
成7磅

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1256#
發表於 07-11-21 15:24 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-21 15:22 硐表
  

做乜 ??? 係咪我問錯問題????

Rank: 8Rank: 8


17382
1257#
發表於 07-11-21 15:24 |只看該作者


c6無講我又無問呀,應該都係架啦 事關佢個fd會攪好曬


原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 15:19 硐表

包租婆: 你地上海之旅決定成點呀????

Rank: 5Rank: 5


2967
1258#
發表於 07-11-21 15:24 |只看該作者
有好多嘢,but no $ la
原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 15:16 硐表

多囉~~~不過no m!!!:cry:
你地呢??????
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8953
1259#
發表於 07-11-21 15:25 |只看該作者
妳地想講.........呢樣麻....
呢排環保, 少左用膠袋, 所以少左運動.

係呀, 成7LB, 今日嚇得我呀.... D衫著唔落呀.

Rank: 8Rank: 8


17382
1260#
發表於 07-11-21 15:26 |只看該作者
唔係,不過c6多數唔會送野架所以我唔會諗有gift收囉

原文章由 hoganmama 於 07-11-21 15:21 硐表
Why唔好提 有童年陰影   
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖