關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8953
1241#
發表於 07-11-14 16:33 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 07-11-14 16:20 硐表
HI...
各位我終於可以入黎同大家say hi及溫書啦
我部腦正在搶修中

妳部腦又...........
o甘又可以上黎的 ? 借機呀 ?

Rank: 5Rank: 5


2967
1242#
發表於 07-11-14 16:33 |只看該作者
我都要,thanks.
原文章由 come爸嘩 於 07-11-14 16:00 硐表

如果你有, 唔該比埋我.
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8953
1243#
發表於 07-11-14 16:35 |只看該作者


[ 本文章最後由 龍舌蘭 於 07-11-14 16:37 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2967
1244#
發表於 07-11-14 16:35 |只看該作者
yan,收到你gei意見. 請你 & phoebe delete post,thanks.

[ 本文章最後由 cyclmama 於 07-11-14 16:41 編輯 ]
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1245#
發表於 07-11-14 16:36 |只看該作者
lan lan,我百冇
請幫忙delete post. thanks.
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8953
1246#
發表於 07-11-14 16:36 |只看該作者
雪雪女要做班長啦?

Rank: 6Rank: 6


8953
1247#
發表於 07-11-14 16:38 |只看該作者
嘩, come, 妳今年飲左幾多次 ??

Rank: 6Rank: 6


8953
1248#
發表於 07-11-14 16:40 |只看該作者
老闆走左, 明天都不回來嘍~~~

Rank: 6Rank: 6


8953
1249#
發表於 07-11-14 16:42 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-14 16:16 硐表
我屋企C6今天突然俾公司call 返去OT.  搞到我又要叫同學仔媽咪接.  佢到而家仲未返

算啦, $$$$$$$$$$$$$$$$$$ 年尾

Rank: 6Rank: 6


8953
1250#
發表於 07-11-14 16:42 |只看該作者
點解冇晒人的?

Rank: 8Rank: 8


17382
1251#
發表於 07-11-14 16:44 |只看該作者
公司部機囉 日日都死機,鏟左佢一了百了


原文章由 龍舌蘭 於 07-11-14 16:32 硐表

做咩要鏟 ??

Rank: 8Rank: 8


17382
1252#
發表於 07-11-14 16:47 |只看該作者
E+排緊隊,未整到我果部,應該聽日啦


原文章由 龍舌蘭 於 07-11-14 16:33 硐表

妳部腦又...........
o甘又可以上黎的 ? 借機呀 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1253#
發表於 07-11-14 16:49 |只看該作者
唔係呀, 係佢好"恨"做, 由K2恨到而家: :
恨到出晒面個鍾.

要K3下學期先會有班長呢個位, 為咗昇小學實習.


原文章由 龍舌蘭 於 07-11-14 16:36 硐表
雪雪女要做班長啦?

Rank: 6Rank: 6


8953
1254#
發表於 07-11-14 16:49 |只看該作者
介紹個幾好的網址, 搵工作紙... 雖然唔係全部可以睇, (會員) 非會員個d 都唔錯了.
http://english-zone.com/index.php
言明. 我d雞腸, 麻麻地咋...

Rank: 5Rank: 5


3212
1255#
發表於 07-11-14 16:51 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-14 16:33 硐表

妳部腦又...........
o甘又可以上黎的 ? 借機呀 ?


我而家唯有用住dayoff 同事部機渣........

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1256#
發表於 07-11-14 16:52 |只看該作者
講咗咩呀, 睇唔到:cry:

原文章由 龍舌蘭 於 07-11-14 16:35 硐表

Rank: 6Rank: 6


8953
1257#
發表於 07-11-14 16:54 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-14 16:52 硐表
講咗咩呀, 睇唔到:cry:

妳之前都有好多野我都睇唔到呀,.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1258#
發表於 07-11-14 16:57 |只看該作者
真係好多腸
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-14 16:49 硐表
介紹個幾好的網址, 搵工作紙... 雖然唔係全部可以睇, (會員) 非會員個d 都唔錯了.
http://english-zone.com/index.php
言明. 我d雞腸, 麻麻地咋...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1259#
發表於 07-11-14 17:01 |只看該作者
龍媽: 淨係10-11月就飲3次, 12月果次淨觀禮.

Rank: 6Rank: 6


8953
1260#
發表於 07-11-14 17:02 |只看該作者
點解我又睇唔到新留言的呢 ?:-x :-x
我要回應先可以睇到新留言....
真係煩............
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖