關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1241#
發表於 07-11-3 23:18 |只看該作者
唉! 要上黎呻呀~~~我放工去左匯景一間舖度修腳, 貴+唔掂, 收160.-(貴我之前去間果間$10, 如果佢係修得好, 都無所謂). 我1:30pm入到去, 可以2:10pm就走得, 原先係一個亞姐同我剪甲, 因我2隻腳指公都有倒甲, 其中一隻已經痛左幾日, 可能已經損左, 所以我先咁心急要lee 1,2日去剪. 咁個亞姐同我修都ok, 痛就一定架啦, 因我倒甲都幾年, 原因係果度大肚, 自己剪"衰"左d腳甲, 所以一直都有倒甲lee個問題, 好啦, 佢剪好2隻後, 同我講話因有事要走, 叫另外1個亞姐同我剪皮, 都ok, 之後有booking客入黎, 佢就叫一個(佢話)妹妹的女子繼續同我剪, 我2個腳都比佢剪損左, 我覺得lee個姐姐都亂黎架, 淨剪皮都可以2次剪損個客~~~最最最搵笨嘅, 係佢地唔包收腳底個厚皮, 仲夠膽死收人160, lee間我以後都唔會再幫親啦........

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1242#
發表於 07-11-3 23:23 |只看該作者
之後約左我媽, 女去仙xx食野, 飲珍珠奶茶, 再去買左一件衫同一件外套同髮夾比亞女, 返藍田小休一陣..... 咁女女話今晚想留係婆婆度, 我就同家姐去左行葵涌廣場同新都會, 每人買左2件衫 , 我仲買多條頸巾, 條頸巾幾貴吓, 要$158. 發覺而家d野真係貴左好多好多啦!!!! (今日真係大出血:cry: )

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1243#
發表於 07-11-3 23:27 |只看該作者
仲有仲有, 我地去左食雲南過橋米線~~~~唔會有下次囉, 個名係好響, 食落就覺得好普通, 又貴!!!

譚仔記好食好多, 又平過佢, 而家試過就死心啦!:tongue:

Rank: 5Rank: 5


2065
1244#
發表於 07-11-4 12:53 |只看該作者
等我再唸下。我整左個頭 la, 剪法+染色+highlight=$798 law 的 highlight 做左都吾覺嘅

我好 呀,我10:45揍亞去ballet, 學到 11:30學完, 跟完12:00 - 1:00 學數學,我咪叫c6去接放ballet &返數學,咁我咪可去整頭law, 點知11:50分ballet 打黎話未有人接 ,我而家整完頭上來話佢, 佢重話駛乜咁緊張, 亞妹响 reception 同其它小朋友都吾知幾開心, 乜人黎架

quote]原文章由 雪文 於 07-11-3 22:23 硐表
katiema,亞女咁想要個生日會, 細細哋都搞個, 屋企人加朋友都好呀.

[/quote]

[ 本文章最後由 katiekma 於 07-11-4 23:11 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1245#
發表於 07-11-4 20:41 |只看該作者
雪文: 唔記得左我明天請假, 要後天才可以同你地傾計啦.

Rank: 5Rank: 5


2967
1246#
發表於 07-11-5 09:22 |只看該作者
Good morning!

Rank: 5Rank: 5


2967
1247#
發表於 07-11-5 09:28 |只看該作者
星期六,表妹結婚勞碌咗一日,跟住又玩到差不多天光先返屋企,瞓得一陣又要起身教亞仔做功課,今日都仲好攰,好想即刻返屋企瞓覺.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1248#
發表於 07-11-5 10:19 |只看該作者
早晨

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1249#
發表於 07-11-5 10:58 |只看該作者
ok, 去邊呀 ?

come,你等陣有時間打電話俾我, 我教你上msn.

BK變PK, 真係無心機上.



原文章由 come爸嘩 於 07-11-4 20:41 硐表
雪文: 唔記得左我明天請假, 要後天才可以同你地傾計啦.

Rank: 5Rank: 5


4210
1250#
發表於 07-11-5 11:19 |只看該作者
唔怪得, 今朝only見到晴晴 & 你媽媽啦, 我仲以為你病左添

原文章由 come爸嘩 於 07-11-4 20:41 硐表
雪文: 唔記得左我明天請假, 要後天才可以同你地傾計啦.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1251#
發表於 07-11-5 11:22 |只看該作者
成朝多次 error.....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1252#
發表於 07-11-5 12:30 |只看該作者
BK = PK, give up give up

Rank: 5Rank: 5


3212
1253#
發表於 07-11-5 13:27 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-5 12:30 硐表
BK = PK, give up give up


成日都error......都唔知點上.....
大家可以add 我msn
[email protected]

Rank: 8Rank: 8


17382
1254#
發表於 07-11-5 15:25 |只看該作者

Rank: 8Rank: 8


17382
1255#
發表於 07-11-5 15:41 |只看該作者
KATIEMA


星期日我係學校金龍買左一件薄料運動衫成$65 都幾貴不過金龍D人又唔係好寸WOR,我比$時佢都有講多謝
我買左30碼比亞囡,係大小小,今日著都岩身 我見金龍有28碼你囡應該都岩著的

Rank: 8Rank: 8


17382
1256#
發表於 07-11-5 15:52 |只看該作者
星期六我發覺原來自己都算理智,件事係咁既;

我星期六放左工後就去學校湊亞囡,亞囡放1點咁我湊左佢之後就諗住返油塘食LUNCH,一路行行到去德田商場時我望到亞囡成隻”烏咀狗’”咁樣 我就問亞囡咩事,佢話係學校比人打 我就追問啦,佢話係操場排隊時見到有個男係一腳踢落一個女仔度 我囡就同個男仔講佢咁樣打人係唔岩的,點知個男仔就一野打左落我囡個咀度 我囡無哭,但又無同老師講

我聽左之後就立即返去學校搵主任講,我只係要求2樣野,第1-個男仔一定要同我囡SAY SORRY,第2-一定要比個男仔清楚知道佢咁樣係唔得既,開頭個主任都驚我發難渣,不過我都算理智無發火的了 主任話今日會同個男仔,佢班主任及佢家長講的了


PS:個男仔係1A班的:tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1257#
發表於 07-11-5 16:01 |只看該作者
Love,我係PK post咗n次都唔得, 無心機啦.

我哋全部去晒msn呀.

你囡可以講得出個男仔名呀, 佢好勇呀, 你要話佢听佢咁是啱的, 不過俾人打就要話俾老師听.

等你消息睇學校點處理.

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-5 15:52 硐表
星期六我發覺原來自己都算理智,件事係咁既;

我星期六放左工後就去學校湊亞囡,亞囡放1點咁我湊左佢之後就諗住返油塘食LUNCH,一路行行到去德田商場時我望到亞囡成隻”烏咀狗’”咁樣 我就問亞囡咩事,佢話係學校比人打  ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1258#
發表於 07-11-5 16:07 |只看該作者
下, 咁都得?! 真係離譜, 亞女無野麻

Rank: 8Rank: 8


17382
1259#
發表於 07-11-5 16:14 |只看該作者
咁我都整番msn啦

我囡講得出佢個名呀 佢走唔到啦
我同個主任都有同亞囡講佢咁正義 係岩,不過比人打一定要同老師講唔洗驚wor.我今晚會問下亞囡老師點處理


原文章由 雪文 於 07-11-5 16:01 硐表
Love,我係PK post咗n次都唔得, 無心機啦.

我哋全部去晒msn呀.

你囡可以講得出個男仔名呀, 佢好勇呀, 你要話佢听佢咁是啱的, 不過俾人打就要話俾老師听.

等你消息睇學校點處理.

...

Rank: 6Rank: 6


8953
1260#
發表於 07-11-5 16:23 |只看該作者
  hi~~
終於上到bk.


在家中也上不到, 日日睇都是10月30日的資料.

d人去晒邊呀...  走堂呀?????????????????
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖