- 在線時間
- 1598 小時
- 最後登錄
- 12-12-11
- 國民生產力
- 945
- 附加生產力
- 26
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-1-13
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 36259
- 主題
- 4
- 精華
- 0
- 積分
- 37230
- UID
- 69945
   
|
唉! 要上黎呻呀~~~我放工去左匯景一間舖度修腳, 貴+唔掂, 收160.-(貴我之前去間果間$10, 如果佢係修得好, 都無所謂). 我1:30pm入到去, 可以2:10pm就走得, 原先係一個亞姐同我剪甲, 因我2隻腳指公都有倒甲, 其中一隻已經痛左幾日, 可能已經損左, 所以我先咁心急要lee 1,2日去剪. 咁個亞姐同我修都ok, 痛就一定架啦, 因我倒甲都幾年, 原因係果度大肚, 自己剪"衰"左d腳甲, 所以一直都有倒甲lee個問題, 好啦, 佢剪好2隻後, 同我講話因有事要走, 叫另外1個亞姐同我剪皮, 都ok, 之後有booking客入黎, 佢就叫一個(佢話)妹妹的女子繼續同我剪, 我2個腳都比佢剪損左, 我覺得lee個姐姐都亂黎架, 淨剪皮都可以2次剪損個客~~~最最最搵笨嘅, 係佢地唔包收腳底個厚皮, 仲夠膽死收人160, lee間我以後都唔會再幫親啦........  |
|