- 在線時間
- 1598 小時
- 最後登錄
- 12-12-11
- 國民生產力
- 945
- 附加生產力
- 26
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-1-13
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 36259
- 主題
- 4
- 精華
- 0
- 積分
- 37230
- UID
- 69945
   
|
其實$$我就預左約2-2.5仟元架啦, 不過而家買金真係好唔抵呀!!!
(我老公就話: 不如一人封返500元, 再買一個金結婚公仔裝飾喎, 我係金舖睇過, 平則800, 貴則仟2,3倒, 佢成個盒入住, 倒唔倒個公仔出黎, 佢地唔知有幾重架喎????? )
原文章由 yan02 於 07-10-23 11:13 硐表 
COME :
我建議你買金算啦,一來你比左他,有個紀念價值係度,二來好戴左出來,有人問起,他都會話阿嫂送的,人地會覺的呢個阿嫂大方,如果比錢,的人都數不會提,所以我真係寧愿將做人情的錢來買金,大陸的人睇金睇得很重呀, ... |
|