關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1241#
發表於 07-10-8 09:03 |只看該作者
morning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rank: 4


679
1242#
發表於 07-10-8 09:14 |只看該作者
Good morning, 早晨呀!!

zzzzzzzzzzzzzzzz

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1243#
發表於 07-10-8 09:23 |只看該作者
各位早晨 !

Smalle, thank you

原文章由 smalle 於 07-10-6 20:06 硐表
minnie, 我買咗2支base coat 啦, 你攞既call我啦, only $15
from SASA.
近日bk好慢

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1244#
發表於 07-10-8 09:27 |只看該作者
see-saw中文係咩 ??

原文章由 katiekma 於 07-10-5 18:28 硐表
see-saw, bun bun。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1245#
發表於 07-10-8 09:30 |只看該作者
banch 中文呢?


原文章由 come爸嘩 於 07-10-5 17:36 硐表
banch, butterfly, children.....

Rank: 4


679
1246#
發表於 07-10-8 09:35 |只看該作者
我估係搖搖板,唔知啱唔啱呢
原文章由 雪文 於 07-10-8 09:27 硐表
see-saw中文係咩 ??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1247#
發表於 07-10-8 09:36 |只看該作者
bk慢到丫!!!

See-saw~~~搖搖板
Banch ~~~長凳

我老爺奶奶尋日走左啦, 3,日買野買足2……..




原文章由 雪文 於 07-10-8 09:27 硐表
see-saw中文係咩 ??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1248#
發表於 07-10-8 09:39 |只看該作者
點解我查字典無呢二個詞加 ??

原文章由 come爸嘩 於 07-10-8 09:36 硐表
bk慢到丫!!!

See-saw~~~搖搖板
Banch ~~~長凳

我老爺奶奶尋日走左啦, 來3,日買野買足2日……..

Rank: 5Rank: 5


3212
1249#
發表於 07-10-8 09:48 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-5 16:18 硐表
大尾督都幾好……..
你仔仔識唔識踏附助轆單車架????????????


佢踏單車好勁的……….超百厭!!!:tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1250#
發表於 07-10-8 09:54 |只看該作者
我星期六放工去左還和記MODEM, 之後返左將軍澳同我老爺奶奶佢地去
SHOPPING/冒險樂園, 我女/塋塋趁機狂買玩具 , 真係~~~替香港多謝佢地!!
唔怪之得D大舖細舖咁好做….

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1251#
發表於 07-10-8 10:07 |只看該作者
come, soho你諗住幾錢走 ??  而家先 9.65:cry:

Rank: 4


679
1252#
發表於 07-10-8 10:12 |只看該作者
我都有個和記MODEM未還,佢地又唔寄信俾我,打去問又講得唔清楚
星期六我去咗圓方,全部都係名牌,冇muk特別
原文章由 come爸嘩 於 07-10-8 09:54 硐表
我星期六放工去左還和記MODEM, 之後返左將軍澳同我老爺奶奶佢地去
SHOPPING/冒險樂園, 我女/塋塋趁機狂買玩具 , 真係~~~替香港多謝佢地!!
唔怪之得D大舖細舖咁好做….   ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1253#
發表於 07-10-8 10:15 |只看該作者
我先得果一手咁大把, 連張股票我都未收倒, 或者擺下先啦
BK好慢好慢呀, 真係無心機再POST………………..

原文章由 雪文 於 07-10-8 10:07 硐表
come, soho你諗住幾錢走 ??  而家先 9.65:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1254#
發表於 07-10-8 10:19 |只看該作者
你要留意下, 佢地好奸, 封信我102日先收倒, 但佢地個日期印住24/9, 要你14日內交MODEM, 否則扣你500元費用架.


原文章由 irenec11 於 07-10-8 10:12 硐表
我都有個和記MODEM未還,佢地又唔寄信俾我,打去問又講得唔清楚
星期六我去咗圓方,全部都係名牌,冇muk特別

Rank: 8Rank: 8


17382
1255#
發表於 07-10-8 10:29 |只看該作者
morning

Rank: 4


679
1256#
發表於 07-10-8 10:36 |只看該作者
正奸商
原文章由 come爸嘩 於 07-10-8 10:19 硐表
你要留意下, 佢地好奸, 封信我10月2日先收倒, 但佢地個日期印住24/9, 要你14日內交MODEM, 否則扣你500元費用架.

Rank: 5Rank: 5


3212
1257#
發表於 07-10-8 10:44 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-8 10:29 硐表
morning



morning......all
SLOW BK.......

Rank: 5Rank: 5


4210
1258#
發表於 07-10-8 10:52 |只看該作者
morning

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1259#
發表於 07-10-8 10:52 |只看該作者
我9月同佢火拚左成個月, 之後先可以即時CUT CONTRACT架!!!

原文章由 irenec11 於 07-10-8 10:36 硐表
正奸商

Rank: 8Rank: 8


17382
1260#
發表於 07-10-8 11:00 |只看該作者
做野先
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖