註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 novemberwm 於 07-8-14 11:00 發表 25/8/2007.... 簽ar........
返回頂部
原文章由 katiekma 於 07-8-14 11:17 發表 Hi Morning, 我地3個都吾同班, 好鬼失望
大宅
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-14 11:23 發表 morning 係啦,無曬d針tim 係呢,你地小朋友個名牌係咩公仔呀 我囡果個係大口仔呀 我覺得都幾得意學校都有d心思另小朋友好開心咁返學 因我問過細妹佢地p1時既 ...
原文章由 katiekma 於 07-8-14 11:31 發表 我都系大口仔
原文章由 funbabyhk 於 07-8-14 10:39 發表 稻香(德褔) 各位參加的自行加名下去 : 24/8晚打邊爐 ~~~ come funfun 雪文 love ky hoganma novemberwm yw katiekma
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-14 11:33 發表 我囡話好靚啊 9月1號你洗唔洗請假 我同hoganmama果日都咁岩放假wor
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-14 11:19 發表 我18號簽呀 係第3、4年啦
原文章由 yw 於 07-8-14 11:42 發表 早晨各位 funfun, 我要澄清我上次去果間係TST 新港~~稻香呀!!!
原文章由 novemberwm 於 07-8-14 11:44 發表 公起公起公起 !!! 最緊要搵個好租客, 你包唔包傢電..... ??
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-14 12:00 發表 :evil: :evil: 咁咪唔著數要扣足1日 你9月3號做咩事要請假 我無諗住請假因為我諗學校都唔會比我入去啦 加上我囡自己都攪得惦 我會比佢著連身底裙唔洗煩 佢d unde ...
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-14 12:07 發表 多謝多謝 係呀lee個租客好好架租左我果度差不多2年, 個個月早2日交租架, e+我地都傾好左續約第3、4年, 我只係包買樓時發展商standard既電器唔包傢c
原文章由 novemberwm 於 07-8-14 11:58 發表 [quote]原文章由 katiekma 於 07-8-14 11:43 發表 我要請假, 我個個星期六都要番半日 。另 9 月 3日我都打算請假, 你地呢? love, 你女女
原文章由 katiekma 於 07-8-14 12:30 發表 好租客難求, 要 mark 住, 另 TKO 那裏? 吾方便就 pm。
原文章由 katiekma 於 07-8-14 12:33 發表 novemberwm, 個 post講乜, 吾明?是否又食字出吾到?
男爵府
原文章由 yw 於 07-8-14 11:42 發表 我要澄清我上次去果間係TST 新港~~稻香呀!!!
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-14 12:39 發表 bk成日食novemberwm d字架