關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1241#
發表於 07-8-14 11:19 |只看該作者
我18號簽呀
係第3、4年啦

原文章由 novemberwm 於 07-8-14 11:00 發表


25/8/2007.... 簽ar........

Rank: 8Rank: 8


17382
1242#
發表於 07-8-14 11:23 |只看該作者
morning

係啦,無曬dtim
係呢,你地小朋友個名牌係咩公仔呀
我囡果個係大口仔呀
我覺得都幾得意學校都有d心思另小朋友好開心咁返學
因我問過細妹佢地p1時既名牌係點,
佢話得個名ja


原文章由 katiekma 於 07-8-14 11:17 發表
Hi Morning,

我地3個都吾同班, 好鬼失望

Rank: 5Rank: 5


2065
1243#
發表於 07-8-14 11:31 |只看該作者
我都系大口仔

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-14 11:23 發表
morning

係啦,無曬d針tim
係呢,你地小朋友個名牌係咩公仔呀
我囡果個係大口仔呀
我覺得都幾得意學校都有d心思另小朋友好開心咁返學
因我問過細妹佢地p1時既 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1244#
發表於 07-8-14 11:33 |只看該作者
我囡話好靚啊
9月1號你洗唔洗請假
我同hoganmama果日都咁岩放假wor   


原文章由 katiekma 於 07-8-14 11:31 發表
我都系大口仔

[ 本文章最後由 iloveyoub4 於 07-8-14 11:35 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1048
1245#
發表於 07-8-14 11:42 |只看該作者
早晨各位

funfun,
我要澄清我上次去果間係TST 新港~~稻香呀!!!


原文章由 funbabyhk 於 07-8-14 10:39 發表
稻香(德褔)
各位參加的自行加名下去 :
24/8晚打邊爐 ~~~

come
funfun
雪文
love
ky
hoganma
novemberwm
yw
katiekma

Rank: 5Rank: 5


2065
1246#
發表於 07-8-14 11:43 |只看該作者
我要請假, 我個個星期六都要番半日 。另 9 月 3日我都打算請假, 你地呢? love, 你女女着校服裙會穿底衫定底裙? 我女女的 under好 colourful, 驚底衫冚吾晒個 pat pat,睇到 under 的花紋

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-14 11:33 發表
我囡話好靚啊
9月1號你洗唔洗請假
我同hoganmama果日都咁岩放假wor   

Rank: 5Rank: 5


3212
1247#
發表於 07-8-14 11:44 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-14 11:19 發表
我18號簽呀
係第3、4年啦


公起公起公起 !!! 最緊要搵個好租客, 你包唔包傢電.....
??

Rank: 8Rank: 8


17382
1248#
發表於 07-8-14 11:46 |只看該作者
早晨早晨
亞b好得意呀:loveliness: :loveliness: :loveliness:


原文章由 yw 於 07-8-14 11:42 發表
早晨各位

funfun,
我要澄清我上次去果間係TST 新港~~稻香呀!!!

Rank: 5Rank: 5


3212
1249#
發表於 07-8-14 11:58 |只看該作者
[quote]原文章由 katiekma 於 07-8-14 11:43 發表
我要請假, 我個個星期六都要番半日 。另 9 月 3日我都打算請假, 你地呢? love, 你女女

Rank: 8Rank: 8


17382
1250#
發表於 07-8-14 12:00 |只看該作者
:evil: :evil: 咁咪唔著數要扣足1日
你9月3號做咩事要請假
我無諗住請假因為我諗學校都唔會比我入去啦
加上我囡自己都攪得惦
我會比佢著連身底裙唔洗煩
佢d under係白色既多應該ok


[quote]原文章由 katiekma 於 07-8-14 11:43 發表
我要請假, 我個個星期六都要番半日 。另 9 月 3日我都打算請假, 你地呢? love, 你女女

[ 本文章最後由 iloveyoub4 於 07-8-14 12:08 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
1251#
發表於 07-8-14 12:07 |只看該作者
多謝多謝
係呀lee個租客好好架租左我果度差不多2年,
個個月早2日交租架,
e+我地都傾好左續約第3、4年,
我只係包買樓時發展商standard既電器唔包傢c



原文章由 novemberwm 於 07-8-14 11:44 發表


公起公起公起 !!! 最緊要搵個好租客, 你包唔包傢電.....
??

Rank: 5Rank: 5


2065
1252#
發表於 07-8-14 12:09 |只看該作者
反正有假, 咪等佢放學問下佢學成點 law,我都重未决定請吾請私人補習, 補習社我又吾想去, 因覺得作用了大。

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-14 12:00 發表
:evil: :evil: 咁咪唔著數要扣足1日
你9月3號做咩事要請假
我無諗住請假因為我諗學校都唔會比我入去啦
加上我囡自己都攪得惦
我會比佢著連身底裙唔洗煩
佢d unde ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1253#
發表於 07-8-14 12:16 |只看該作者
有假就無所謂啦
我無呀所以唔會請假啦:cry:
私人補習我就請左8月初都開始緊架啦,
同表姐一齊補,
個老師去我妹屋企幫佢地補lo,
自己都有跟下架得閒又教d得閒又同亞囡睇下圖書咁啦
補習舍我都唔需要去因為好在我妹同我住得十分近,
佢幫手睇住

[quote]原文章由 katiekma 於 07-8-14 12:09 發表
反正有假, 咪等佢放學問下佢學成點 law,我都重未

Rank: 5Rank: 5


2065
1254#
發表於 07-8-14 12:30 |只看該作者
好租客難求, 要 mark 住, 另 TKO 那裏? 吾方便就 pm。

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-14 12:07 發表
多謝多謝
係呀lee個租客好好架租左我果度差不多2年,
個個月早2日交租架,
e+我地都傾好左續約第3、4年,
我只係包買樓時發展商standard既電器唔包傢c

Rank: 5Rank: 5


2065
1255#
發表於 07-8-14 12:33 |只看該作者
novemberwm,

個 post講乜, 吾明?是否又食字出吾到?

原文章由 novemberwm 於 07-8-14 11:58 發表
[quote]原文章由 katiekma 於 07-8-14 11:43 發表
我要請假, 我個個星期六都要番半日 。另 9 月 3日我都打算請假, 你地呢? love, 你女女

Rank: 8Rank: 8


17382
1256#
發表於 07-8-14 12:38 |只看該作者
我同租客互相mark住左啦
我pm左比你架啦,look look

原文章由 katiekma 於 07-8-14 12:30 發表
好租客難求, 要 mark 住, 另 TKO 那裏? 吾方便就 pm。

Rank: 8Rank: 8


17382
1257#
發表於 07-8-14 12:39 |只看該作者
bk成日食novemberwm d字架


原文章由 katiekma 於 07-8-14 12:33 發表
novemberwm,

個 post講乜, 吾明?是否又食字出吾到?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1258#
發表於 07-8-14 12:42 |只看該作者
係.....我沒所謂, TST or Telford 都可以的.(睇睇其他人點啦?)

原文章由 yw 於 07-8-14 11:42 發表

我要澄清我上次去果間係TST 新港~~稻香呀!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1259#
發表於 07-8-14 12:45 |只看該作者
BK淨係食novem Dgar
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-14 12:39 發表
bk成日食novemberwm d字架

Rank: 5Rank: 5


3212
1260#
發表於 07-8-14 12:46 |只看該作者
[quote]原文章由 katiekma 於 07-8-14 11:43 發表
我要請假, 我個個星期六都要番半日 。另 9 月 3日我都打算請假, 你地呢? love, 你女女
‹ 上一主題|下一主題