關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


221
1221#
發表於 07-6-11 16:06 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Hi kiukiubb, alkyng
咁我地一齊努力喇  
盡量係lee個暑假比亞女習慣睇多d故事書喇....將天d閱讀報告都唔少架,等佢習慣下先。


kiukiubb 寫道:
Q太郎媽咪,alkyng ,yeeli

           c啦 , 聽你地咁講我都好驚呀 , 我又要返工 , only 工人睇住亞女, 最慘亞女係D坐唔定又冇耐性的人仔 ,都唔知佢肯唔肯自己溫習。我而家都想C , 到時我都唔知要C多幾多次先得 ?

Rank: 4


532
1222#
發表於 07-6-11 16:23 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Q太郎媽咪

      唉...我聽到都頭痛呀 , 我自己讀書時最怕就係做讀書報告 。
咁小一每星期要做幾多份呀 , 我驚到我放工返來佢都未攪掂 , 咁我咪冇時間同佢溫習囉 ?    

Rank: 3Rank: 3


221
1223#
發表於 07-6-11 16:47 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Hi kiukiubb
我e+要亞仔係我放工返屋企做晒所以抄抄寫寫,唔識做果d功課等我教囉.....平時只可以溫習默書,整體溫習就要等假期喇!!!所以好多人都係補習社做晒功效,晚上就多d時間溫書。


kiukiubb 寫道:
Q太郎媽咪

      唉...我聽到都頭痛呀 , 我自己讀書時最怕就係做讀書報告 。
咁小一每星期要做幾多份呀 , 我驚到我放工返來佢都未攪掂 , 咁我咪冇時間同佢溫習囉 ?    

Rank: 5Rank: 5


2422
1224#
發表於 07-6-11 16:55 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

q太郎媽咪:

我今日都有想過, 如果阿女入左將天, 時間上安排真係要好d, 盡量返到屋企比佢休息一陣後就要做功課, 而且要每日習慣去溫書, 咁就唔駛等到測驗考試時先一次過溫, 希望阿女可以配合到啦.

依家我每個星期六都會帶阿女去圖書館借書, 等佢有個習慣讀多d課外書, 以前都有去圖書館, 不過就唔會好密, 睇來依家要變成習慣先得喇.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2641
1225#
發表於 07-6-11 17:13 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

reneemama
係呀,全部小一都要用普通話上中文,不過只係會先試三個月至半年,跟住就照番常規課程咁用Cantonese上課,其實我個女都無上過普通話,我都唔知佢得唔得架...

Rank: 4


988
1226#
發表於 07-6-11 22:49 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

kiukiubb


哦,有個好大超人個間,我仔問我個間係咪超人學校,
佢話好想讀    

Rank: 5Rank: 5


2641
1227#
發表於 07-6-11 22:49 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng
你個女有無學啲咩呀?好似繪畫,芭蕾舞之類呢?其實係,我覺得個女自從學咗畫畫之後,學習上變得較有耐性及集中精神,其實佢細個時好無耐性,比啲物件佢動不動就郁手掉晒嘢落地,於是我就比佢去學吓畫畫,因為畫畫可以訓練吓佢用隻手仔同埋正確的揸筆姿勢,不過,我覺得最大的得益反而係佢性格上她變得有耐性咗及曉得控制自己的脾氣,而且,小朋友返屋企後好喜歡把當日所學的畫帯回家與父母分享,以前呀女畫得麻麻地,但我都會給她讚賞及分析吓邊個公仔畫得最靚最醜,小朋友當然會沾沾自喜,但最欣慰都仲係畫畫所帯給她正面的影響     

Rank: 4


988
1228#
發表於 07-6-11 22:52 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Q太郎媽咪

咁你都安排得幾好,你仔仔係邊到上補習班??

alkyng
其實到上咗小學我地就無咩時間架啦,同小朋友温習,我地自己又要增值,你真叻叻,去學普通話,加油.       

Rank: 4


988
1229#
發表於 07-6-11 22:58 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yy02

其實都唔會架,東華係95區都係幾好,但唔係一定谷學生先至
係好既小學,最重要係有全面既教育.
yy02 寫道:
見你o地都選擇甘谷既學校,我開始有d擔心我女間學校會唔會唔夠競爭力呢

Rank: 3Rank: 3


221
1230#
發表於 07-6-11 23:17 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Hi yeeli
我無安排亞仔去補習架.......   因為我成日覺得去補習社好容易養成倚賴習慣;自己跟功課會知道佢既強與弱囉!!!!
我e+唔多唔少有放工恐懼症,好怕放工返到屋企有一大堆功課等住我開工........無辦法喇!!!!!辛苦d喇!!!!!

yeeli 寫道:
Q太郎媽咪

咁你都安排得幾好,你仔仔係邊到上補習班??

alkyng
其實到上咗小學我地就無咩時間架啦,同小朋友温習,我地自己又要增值,你真叻叻,去學普通話,加油.       

Rank: 3Rank: 3


221
1231#
發表於 07-6-11 23:18 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Hi yeeli
我無安排亞仔去補習架.......   因為我成日覺得去補習社好容易養成倚賴習慣;自己跟功課會知道佢既強與弱囉!!!!
我e+唔多唔少有放工恐懼症,好怕放工返到屋企有一大堆功課等住我開工........無辦法喇!!!!!辛苦d喇!!!!!

yeeli 寫道:
Q太郎媽咪

咁你都安排得幾好,你仔仔係邊到上補習班??

alkyng
其實到上咗小學我地就無咩時間架啦,同小朋友温習,我地自己又要增值,你真叻叻,去學普通話,加油.       

Rank: 3Rank: 3


221
1232#
發表於 07-6-11 23:21 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

哈....alkyng真叻,e+學定差唔多lu........將天小二開始用普通話教中文架,我淨係識講唔識音標,要亞女幫忙  

yeeli 寫道:
Q太郎媽咪

咁你都安排得幾好,你仔仔係邊到上補習班??

alkyng
其實到上咗小學我地就無咩時間架啦,同小朋友温習,我地自己又要增值,你真叻叻,去學普通話,加油.       

Rank: 5Rank: 5


2422
1233#
發表於 07-6-11 23:54 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

超人學校 ...真係笑cccc我呀   .

Q太郎媽咪:

"放工恐懼症" , 你又笑cccc我呀.

係呀, 我D普通話真係好cc架, 所以依家一定要學定先, 如果唔係都唔知點教個女, 自己學到野之餘又可以幫到個女 .

hayamama:

我個女依家學緊四樣野呀, 一樣係學琴, 因為佢響屋企真係坐唔定架, 所以比佢學琴練下耐性, 另外學兩種畫, 創意水彩畫及水墨畫, 因為佢好鍾意畫畫, 所以響呢方面比佢試兩樣, 最後就係學普通話, 因為我自己都唔識, 就算daddy識, 不過見面時間少, daddy返來阿女都差不多瞓, 所以比佢出去學下先. 不過上到小一, 或會減少d.

   
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
1234#
發表於 07-6-12 07:43 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Q太郎媽咪

笑ccccccccc放工恐懼症,又真係幾驚,放工等於開工.
    

Rank: 4


988
1235#
發表於 07-6-12 07:50 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

你係邊到學普通話,貴唔貴呢?????宜家有好多都有政府持續進修基金資助津貼,不過我地家庭主婦,唔知有無津貼.
      

Rank: 5Rank: 5


2422
1236#
發表於 07-6-12 08:59 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

我只係去工聯會學咋, 因為時間地點都岩我.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


1874
1237#
發表於 07-6-12 09:31 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

我今朝返工突然唸, 不如明天帶囡囡去ocean park, 不知聽日會不會落雨呢? 得我同佢兩個不知會不會好悶呢?

Rank: 4


532
1238#
發表於 07-6-12 11:16 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Q太郎媽咪
  
    我都係諗住叫亞女做晒D識的功課先 , 等我返屋企再教 AND 溫習 , 希望D時間可以分配到啦 !

Q太郎媽咪 寫道:
Hi kiukiubb
我e+要亞仔係我放工返屋企做晒所以抄抄寫寫,唔識做果d功課等我教囉.....平時只可以溫習默書,整體溫習就要等假期喇!!!所以好多人都係補習社做晒功效,晚上就多d時間溫書。


[quote]
kiukiubb 寫道:
Q太郎媽咪

      唉...我聽到都頭痛呀 , 我自己讀書時最怕就係做讀書報告 。
咁小一每星期要做幾多份呀 , 我驚到我放工返來佢都未攪掂 , 咁我咪冇時間同佢溫習囉 ?    
[/quote]

Rank: 4


532
1239#
發表於 07-6-12 11:36 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli

    YES , 就係果間囉 !

yeeli 寫道:
kiukiubb


哦,有個好大超人個間,我仔問我個間係咪超人學校,
佢話好想讀    

Rank: 5Rank: 5


1874
1240#
發表於 07-6-12 15:21 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

係呀, 不記得問你, 你講紀念卌紙係邊度買呀? 你買咗未呀?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖