關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1178
1221#
發表於 07-6-14 23:39 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

agneshwh,

thomas 話份卷係填ABC,有兩堂時間做。

ALKI 真係要o向 exam 幾日寫快d 呀! 唔好咁漏氣呀!

Rank: 5Rank: 5


1178
1222#
發表於 07-6-14 23:47 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kittymummy,
你平時都冇咩壓力比kitty,佢緊張先會對自已有要求,有進步嘛。
thomas 成日話:「唔驚~評估都唔洗計分。」預默時又話:「唔驚~都唔係正式默書。」成日都係臨急開車。


[quote]
Kittymummy 寫道:
呢個真係傻b, 我都未緊張, 反而佢緊張!?

Rank: 1


24
1223#
發表於 07-6-15 00:10 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

各位旅港開平的家長你好!
我係路過想問吓你地對旅港開平有咩感覺?小朋友讀書開心嗎?其實算唔算係band 1&band 2&band?


請多多指教     

Rank: 5Rank: 5


3218
1224#
發表於 07-6-15 09:37 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

agnes, 我之前有post出嚟我個囡囡想學普通話. 之後就有人pm我, $ 150/hour上門教. 今個星期六開始, 你等吾等kitty上幾堂先再介紹你? 普通話我工作上都有講, 但係真係吾識拼音 ,聲母, 4聲....etc. 一對一的話我順便偷下師.

agneshwh 寫道:

Kitty 幾時開始上呀?我都想比Alki 單對單咁學,價錢方面怎樣?可否介紹比我?

Rank: 5Rank: 5


3218
1225#
發表於 07-6-15 10:06 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2fungs, 男仔係好難發音自然. 個tone比較沉. 我老闆講普通話時, 我地就笑到碌地. 佢吾係吾識講, 而係個tone調較吾到, 聽落咪好似怪怪地咁.  

[quote]
2fungs 寫道:
佢成日"練"住條喉嚨講,好難發音自然,要慢慢再教返好,寫1-4聲唔難學,係到併音先至難d。

Rank: 4


506
1226#
發表於 07-6-15 11:47 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kittymummy,
咁我等kitty上完後,聽吓妳D comment 先,thanks!

Rank: 5Rank: 5


1178
1227#
發表於 07-6-15 12:01 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kittymummy,
$150 ,OK喎~

Rank: 5Rank: 5


1178
1228#
發表於 07-6-15 12:31 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

abbymok,
我地個個小朋友都讀得好開心。
至於學校係未band 1,我就唔知,但post出來派位有5x% band 1,最近兩年都多咗好多家長留意這間學校,你去下前面1-2頁,有d家長對呢間學校都有非常好的comment,而且有d家長仲係花咗好多時間去research再揀開平第一志願入o忝。
該用戶已被刪除

1229#
發表於 07-6-15 13:13 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1178
1230#
發表於 07-6-15 13:19 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

民民&媽媽,
可唔可以講下...
咁解你要去考個試o既~?
你講嗰d係未gov d 進修準貼呀?
你o向邊度個普通話呀?

Rank: 5Rank: 5


3218
1231#
發表於 07-6-15 14:33 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

民民&媽媽, 吾係我去學, 而係我囡囡學. 我都係順便偷下師.
個老師話有香港中文大學國家語委xxx2級(甲)証書. 我問過我家姐, 佢話呢張cert.好多人都有(佢d教書friends). 但係吾好搵local, 要搵native speaker. 我同個老師傾過, 佢好明顯吾係香港人(有口音). 不過try 下先, 佢話係每堂比$. 吾駛一比就比一個月.

Rank: 5Rank: 5


1178
1232#
發表於 07-6-15 18:30 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

agneshwh, kittymummy,

今日派咗eng評估,THOMAS 問我88分滿唔滿意,佢自已就好滿意law~ 考試有咁水準就唔洗煩...

今日開始考普通話口試,但20/6考筆試,仲有d時間溫下。
d小朋友一d都唔會去問下考咗口試d同學老師問d咩問題,淨係掛住睇老師播d tv...

請問普筆試係點考?
係未一份paper, 自已寫符號?
老師會唔會用口講,學生圈 / 寫 answer?
thomas 完全唔記得上學期點考!

Rank: 1


18
1233#
發表於 07-6-15 22:52 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

旋媽 & 2fungs,

Thanks for the update of P.2 student life.  My son failed in both Chinese & English assessments as he had no time to complete the last two pages!  What a shock!  Hope he could write faster in the exams.

Keep in contact!
   

Rank: 5Rank: 5


1178
1234#
發表於 07-6-15 23:00 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

jason_mama,

所以EXAM前有評估都好,等D小朋友知道自已的問題/弱點,到EXAM 時可以有多D準備同信心做好D。

o黎緊呢個星期大家要加油呀!
    

其實,旋媽所講的 TSA 形式PAPER 係點??有咩唔同

Rank: 1


12
1235#
發表於 07-6-16 20:58 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

Sorry民民媽咪,有幾日冇上
該用戶已被刪除

1236#
發表於 07-6-17 02:11 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

1237#
發表於 07-6-17 02:35 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


3218
1238#
發表於 07-6-18 01:43 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

2fungs & agnes, 又係報料時間. 昨日kitty上左普通話, 比我覺得幾好. 老師好有耐性, d普通話好正宗. 我話比番車費佢, 但係無要... 佢話kitty好多都識讀, 但係吾識分果4聲. 睇嚟真係比d時間去學下. 我比學校工作紙佢睇, 仲話開平普通話比其他學校深左d. 如果你地有興趣就pm我拉.

Rank: 5Rank: 5


3218
1239#
發表於 07-6-18 02:18 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

小澄媽咪,
一個k3的小朋友中文識講唔識讀, 係好正常. 好似個鬼佬亞sir話, eng phonics 只學懂拼音就足夠, 吾好理明吾明個meaning 同埋點串, 係吾可以死記. 佢地d鬼佬細個都係咁學.... 我個kitty k3 時都係咁樣, 中文只懂人,車,水,馬. eng 仲死, 字都吾識多個. maths 仲大鑊, 5+6都計吾到(因為over 10, 無咁多隻手指), 問佢70之後到嘜嘢, 佢都仲答到. 但係問佢70之前係嘜? 佢竟然答我係80...真係想死! 起初都好驚好擔心,怕佢真係第尾. 都差不多讀左一年, 佢嘅情況又吾係我想像中咁差. 依家比起k3時, 真係差好遠.都係果句拉: 最重要係step by step.   

Rank: 5Rank: 5


1178
1240#
發表於 07-6-18 08:58 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

小朋友真係好得意,幼稚園時咩唔烏下烏下,但一升到P1, 又唔知點解突然識好多嘢!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖