關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4411
1221#
發表於 08-3-8 06:41 |只看該作者
sorry呀, 我唔知呀, 因為阿女d書全部都係響精工買架, 咁你有冇問下精工幾時會有貨呀?

原文章由 nancyson 於 08-3-7 23:07 發表
精工未有貨,商務沒有賣,請問有無人知可以在那裡買到,請pm我。

Rank: 4


850
1222#
發表於 08-3-8 19:29 |只看該作者
原文章由 nancyson 於 08-3-7 23:07 發表
精工未有貨,商務沒有賣,請問有無人知可以在那裡買到,請pm我。


三聯有無試下呀...

Rank: 4


850
1223#
發表於 08-3-8 19:36 |只看該作者
原文章由 joeytcy 於 08-3-8 19:29 發表


三聯有無試下呀...


岩岩search書局...有以下叫光明書局....寫住有幼稚園課本...你打去問下....不過我見到係元朗....

www.kwongmingbookstore.com

Rank: 4


850
1224#
發表於 08-3-10 21:11 |只看該作者
今日聽阿女講佢個班有9個小朋友病左無返....

Rank: 5Rank: 5


4411
1225#
發表於 08-3-10 22:27 |只看該作者
Kelly今日都好似無返呀? 係咪呀cankan?

原文章由 joeytcy 於 08-3-10 21:11 發表
今日聽阿女講佢個班有9個小朋友病左無返....

Rank: 4


605
1226#
發表於 08-3-11 14:03 |只看該作者
係呀!亞女尋日發燒 ,睇左醫生退左燒,今朝再燒過,睇怕聽日都唔會返囉!

嘩!成10個冇返,亞女好番都唔知俾唔俾佢返學好?

cankan

Rank: 4


850
1227#
發表於 08-3-11 19:30 |只看該作者
原文章由 CanKan 於 08-3-11 14:03 發表
係呀!亞女尋日發燒 ,睇左醫生退左燒,今朝再燒過,睇怕聽日都唔會返囉!

嘩!成10個冇返,亞女好番都唔知俾唔俾佢返學好?

cankan ...



好番後考慮下去睇中醫再調理下...清下底....

呢幾個星期阿女去左中環間位元堂睇...清下D淡


295
1228#
發表於 08-3-12 00:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


850
1229#
發表於 08-3-12 13:48 |只看該作者
你地知唔知學校有幾多小朋友無返學呀.....

姑媽話阿女今日開始有兩聲咳...同傷風....

需然好似緊張左d....不過我已經叫佢地去睇醫生...我今日下午會過海...所以我唸會殊到過去陪佢睇........希望唔好影響下星期ger旅行....

Rank: 4


605
1230#
發表於 08-3-12 14:39 |只看該作者
今日老師打俾我,問我將亞女 d 復活節功課交俾校車褓姆好唔好?我梗係話好啦!亞女就一於提早放復活節假囉!

中環位元堂,係咪皇后大道中,中環中心對面果間?係邊個醫師?得唔得?咩野價錢呀?

cankan

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2758
1231#
發表於 08-3-12 22:37 |只看該作者
請問呢幾日學校有冇增加一d針對流感嘅防禦措施呀? 如出通告叫家長唔好俾病咗嘅小朋友返學, 量体溫, 叫小朋友洗手保持清潔等等...

Rank: 4


850
1232#
發表於 08-3-13 00:28 |只看該作者
原文章由 panala 於 08-3-12 22:37 發表
請問呢幾日學校有冇增加一d針對流感嘅防禦措施呀? 如出通告叫家長唔好俾病咗嘅小朋友返學, 量体溫, 叫小朋友洗手保持清潔等等...


因我唔係同阿女住...所以唔係知得甘清楚...不過姑媽話已經要帶口罩..體溫本身每個小朋友每日係屋企都要量...學校有張表要填體溫......

Rank: 4


850
1233#
發表於 08-3-13 00:59 |只看該作者
原文章由 CanKan 於 08-3-12 14:39 發表
今日老師打俾我,問我將亞女 d 復活節功課交俾校車褓姆好唔好?我梗係話好啦!亞女就一於提早放復活節假囉!

中環位元堂,係咪皇后大道中,中環中心對面果間?係邊個醫師?得唔得?咩野價錢呀?

cankan ...


cankan..

全部一齊提早放假LU......
另今日醫生話我個女係鼻竇炎....唔係感冒.....星期六要覆診...阿女好耐都無番發...上次已經好似兩年前....


係你講呢間...係女中醫...講普通話...好似姓段...約170蚊...兩劑藥....包括埋診金50...(一劑藥分兩次飲)......我覺得OK架...因我老公都係睇呢間...覺得OK...先叫阿女過去執番幾劑...
之前阿女係寶林個間睇過($190)....唔係話呢間唔好..不過比較後我地較鍾意去中環間睇...之前佢一訓底就會咳...飲藥後就無咳...D淡少左...但清唔晒...後來老公話停一停先...驚削喎 跟住就到今日...原來係鼻竇炎...

Rank: 5Rank: 5


4352
1234#
發表於 08-3-13 12:16 |只看該作者
有冇媽咪join 家師會?? 咁咪交唔到4月12日的郊遊活動參加form??
[img] http://tac.families.com/ezb/932337.png[img]
[img] http://tac.families.com/ezb/932338.png[img]
教養孩童, 使他走當行的道, 就是到老他也不偏離.

Rank: 4


605
1235#
發表於 08-3-13 14:32 |只看該作者
我自己同個女都有睇開中醫調理,係將軍澳度睇,但我想搵多個,因中醫既野唔敢亂禁睇,特別係個女添!可唔可以幫我問一問姑媽個醫生個全名同埋時間,因我唔想攪錯,唔該哂!

cankan

原文章由 joeytcy 於 08-3-13 00:59 發表


cankan..

全部一齊提早放假LU......
另今日醫生話我個女係鼻竇炎....唔係感冒.....星期六要覆診...阿女好耐都無番發...上次已經好似兩年前....


係你講呢間...係女中醫...講普通話...好似姓段...約1 ...

Rank: 5Rank: 5


4411
1236#
發表於 08-3-13 19:44 |只看該作者
panala,

就我呢兩星期觀察, 學校係明顯加強左防疫措施的 (起碼我見我女果班就有加強到), 而所見措施如下:

1. 班中有小朋友咳or流鼻水, 該小朋友一定要戴口罩.
2. 嬸嬸每日都會洗乾淨d玩具, 然後放響走廊曬太陽.
3. 每日入到課室, 老師第一時間會睇小朋友個體溫表, 如果發現體溫與平日唔同, 老師會特別留意該小朋友.
4. 去廁所洗手洗密左
5. 食茶點前洗完手, 入課室前會噴消毒酒精響手, 然後至入課室.

暫時諗起既係咁多...至於通告就無發到, 最新一張通告只係話, 因為流感既關係, 今個月既園會取消, 不過而家都唔駛取消喇, 因為根本唔駛返學, 連生日會都無得參加!

原文章由 panala 於 08-3-12 22:37 發表
請問呢幾日學校有冇增加一d針對流感嘅防禦措施呀? 如出通告叫家長唔好俾病咗嘅小朋友返學, 量体溫, 叫小朋友洗手保持清潔等等...

Rank: 5Rank: 5


4411
1237#
發表於 08-3-13 19:45 |只看該作者
paltiBB,
上年我無join, 今年亦唔打算join!

原文章由 paltiBB 於 08-3-13 12:16 發表
有冇媽咪join 家師會?? 咁咪交唔到4月12日的郊遊活動參加form??

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2758
1238#
發表於 08-3-13 22:12 |只看該作者
Thank you very much, joeytcy and 十月媽咪

Rank: 4


850
1239#
發表於 08-3-18 19:29 |只看該作者
原文章由 CanKan 於 08-3-13 14:32 發表
我自己同個女都有睇開中醫調理,係將軍澳度睇,但我想搵多個,因中醫既野唔敢亂禁睇,特別係個女添!可唔可以幫我問一問姑媽個醫生個全名同埋時間,因我唔想攪錯,唔該哂!

cankan

...


cankan

全名佢地唔記得...不過肯定係姓段(女醫師)得一個....係中環中心對面.....電話係28507328

Rank: 4


850
1240#
發表於 08-3-18 19:30 |只看該作者
原文章由 十月媽咪 於 08-3-13 19:45 發表
paltiBB,
上年我無join, 今年亦唔打算join!



我都係無JOIN
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖