- 在線時間
- 6 小時
- 最後登錄
- 08-4-1
- 國民生產力
- 6
- 附加生產力
- 1
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-9-25
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 547
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 554
- UID
- 58497

|
Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀
Matthew_媽咪,
e....咩你見到我呀? 我真是眼細睇過龍啦....
下次見到你要同你打聲招呼先!
個間公司成1/2年無人做, 成1/2年既野無人入, 又多又亂, 不過個會計部先前有3人, 都唔知點解的數比佢地覺到咁亂. 可能佢地唔識用個program, 同d人真是唔係好識會計入賬啦~~~ 等我e個有15年會計經驗的c奶幫下佢地, 咁..佢地就唔會禁慘啦...哈哈哈
我希望可以支持到啦, 因為回來細仔已好累..幾乎sleep, 好難叫佢做功課. 我會努力到最後一分鐘.Matthew_媽咪 寫道:
露絲,
係咪送完個仔番學就要番工呢 ? 今朝送阿仔番學個陣好似見到妳呀, 我番工都係搭馬鐵, 車程都只係 5 分鐘到, 另外行 5 分鐘就番到公司喇 ! 通常 temp job 都係辛苦少少架喇, 不過人工就應該會高 d , 努力 d 喇, 妳只要諗住 $$, 可以送份大既聖誕禮物俾對仔, 甘時間會好快過喇 !
Matthew 媽咪
[quote]
露絲 寫道:
Matthew_媽咪,
我返TST, 坐馬鐵45分鐘, 行10分鐘以內.
都OK啦, 第一日有滿足感...因寶刀未老, 第二日就掛住D仔囉...
你呢? 邊到返工呀? [quote]
Matthew_媽咪 寫道:
露絲,
, 係邊度番工呀, 習唔習慣呀 ? [/quote] [/quote] |
|