關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


554
1221#
發表於 06-11-21 21:42 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我開咗中文是4年級囉.
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1222#
發表於 06-11-21 21:46 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,
慢慢來, 唔好心急啦~~
會唔會同成長過程中有關係呢?   你想下呀?
囡囡似邊個性格呀?

我地支持你囡囡架....
2000 寫道:
[quote]
Matthew_媽咪 寫道:
2000

甘學校係咪已經安排左社工見妳女女喇, 妳有冇試過俾多 d 時間同女女傾下計呀, 了解一下點解佢會甘, 會唔會細細過發生過 d 咩事, 令到佢甘樣呢   努力呀, 希望在明天呀


matthew媽咪,
阿女無題過見社工,其實阿女細細個時都係唔肯在別人面前認低,好要面子,就算係喊都呢埋至喊。同佢傾過有咩事都要講出黎,但佢都唔多肯講自己的錯事。
不過,其實比之前已經進步咗d,都會講dd,但是都要講到好似唔係佢錯晒咁。
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1223#
發表於 06-11-21 21:59 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,Matthew_媽,Yoballma, B珠Mummy,

我今日第二日返工, 都OK啦.... 不過有少少想念d小朋友.

我林住返3個月, 搵少少錢幫下家庭, 返9:00-6:00.

辛苦預咗架啦, 因為佢地要close 12月year end, 但他們只入數入到3月, 我yesterday及今日已幫佢地入咗450份有多的voucher, 入地手軟啦.    還有很多很多未入.

不過從另一方面看, 如果佢地唔係禁lazy, 我就唔會有temp做啦....
2000 寫道:
露絲,
今日做成點呀?辛苦嗎?
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1224#
發表於 06-11-21 22:06 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

我返TST, 坐馬鐵45分鐘, 行10分鐘以內.
都OK啦, 第一日有滿足感...因寶刀未老, 第二日就掛住D仔囉...

你呢?  邊到返工呀?
Matthew_媽咪 寫道:
露絲,

  , 係邊度番工呀, 習唔習慣呀 ?
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1225#
發表於 06-11-21 22:09 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy,

爺爺帶飯比對仔囉...      終於有人幫我啦...
B珠Mummy 寫道:
露絲,

返工返上午定下午呀? 會唔會影響你送飯比仔仔?
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1226#
發表於 06-11-21 22:30 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
1227#
發表於 06-11-23 12:57 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


313
1228#
發表於 06-11-23 16:49 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

我應該會5:30pm左右到學校.

Rank: 3Rank: 3


304
1229#
發表於 06-11-23 21:33 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

hello 1b 班媽咪

英文默書, miss yu 應該有一個字打錯咗  :
finders -- 應係  fingers
係嗎 ?   
^_^

Rank: 4


588
1230#
發表於 06-11-23 23:11 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


554
1231#
發表於 06-11-23 23:18 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

7:00 開始聚餐, 我想無問題既.  6:15 小朋友表演, 早小小同個仔回來欣賞下, 等佢同學校培養多d感情, 上星期六, 我見個仔同d小朋友唱d歌及做d動作好有趣, 氣分好好, 我想是學校的表現歌曲.

5:30 早d去睇下我地委任儀式呀!?
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


313
1232#
發表於 06-11-23 23:22 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

Sorry, 因當日我個工人放假, 沒有人照顧細仔, 我怕應付唔到兩位大少, 所以只參加之前的聚會, 聚餐我不會參加了! :-|

Rank: 4


554
1233#
發表於 06-11-23 23:31 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

e....咩你見到我呀?  我真是眼細睇過龍啦....
下次見到你要同你打聲招呼先!

個間公司成1/2年無人做, 成1/2年既野無人入, 又多又亂, 不過個會計部先前有3人, 都唔知點解的數比佢地覺到咁亂.   可能佢地唔識用個program, 同d人真是唔係好識會計入賬啦~~~   等我e個有15年會計經驗的c奶幫下佢地, 咁..佢地就唔會禁慘啦...哈哈哈

我希望可以支持到啦, 因為回來細仔已好累..幾乎sleep, 好難叫佢做功課.  我會努力到最後一分鐘.
Matthew_媽咪 寫道:
露絲,

係咪送完個仔番學就要番工呢 ? 今朝送阿仔番學個陣好似見到妳呀, 我番工都係搭馬鐵, 車程都只係 5 分鐘到, 另外行 5 分鐘就番到公司喇 ! 通常 temp job 都係辛苦少少架喇, 不過人工就應該會高 d , 努力 d 喇, 妳只要諗住 $$, 可以送份大既聖誕禮物俾對仔, 甘時間會好快過喇 !   

Matthew 媽咪


[quote]
露絲 寫道:
Matthew_媽咪,

我返TST, 坐馬鐵45分鐘, 行10分鐘以內.
都OK啦, 第一日有滿足感...因寶刀未老, 第二日就掛住D仔囉...

你呢?  邊到返工呀? [quote]
Matthew_媽咪 寫道:
露絲,

  , 係邊度番工呀, 習唔習慣呀 ?
[/quote] [/quote]
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1234#
發表於 06-11-23 23:37 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
1235#
發表於 06-11-23 23:40 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
1236#
發表於 06-11-23 23:43 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


210
1237#
發表於 06-11-24 21:18 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

各位1b班家長,

請問你們有沒有常識科工作紙呢?
阿女書包沒有,而佢話老師無派
(唔知是真的或是她隨口說,怕我話佢呢?)

Rank: 4


588
1238#
發表於 06-11-24 22:11 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


210
1239#
發表於 06-11-24 23:04 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

其實阿女唔止無咗常識工作紙,仲留咗數工,真係比佢激c

明早我會去學校幫阿女換校服,會睇下d工作紙是否留在學校,
如果沒有你可否給給影印呢?

Rank: 4


588
1240#
發表於 06-11-24 23:22 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖