註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 15:17 發表 其實有2萬幾一個月好好洗啦
返回頂部
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 15:17 發表 係呀,好多人2公婆加起都係搵呢個數架ja,其實有2萬幾一個月好好洗啦
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 15:18 發表 我前排都係啦做到黑晒面tim呀
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 15:19 發表 你咪有囉, 富婆.....
男爵府
原文章由 多利是 於 08-1-24 15:14 發表 ky 家庭入息 bor
原文章由 hoganmama 於 08-1-24 15:19 發表 1個人搵2萬零就梗係好洗la, 如果2公婆搵得2萬零又要供樓就會好吃力lor, 而家就話息平, 如果息口加就大O樂
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 15:20 發表 唔知你繼續黑面會唔會出埋bouns比你呢???
原文章由 KY2004 於 08-1-24 15:24 發表 我係話1個人有2萬入息都唔錯:tongue:
原文章由 hoganmama 於 08-1-24 03:19 PM 發表 1個人搵2萬零就梗係好洗la, 如果2公婆搵得2萬零又要供樓就會好吃力lor, 而家就話息平, 如果息口加就大O樂
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 15:25 發表 咁又係又要供樓就會好吃力 我住公屋計既話2萬幾就好見洗:D :D
原文章由 多利是 於 08-1-24 15:30 發表 hoganmama 我就係咁既意思囉..... give me five --------- = 5
原文章由 hoganmama 於 08-1-24 03:30 PM 發表 但2萬零又申請唔到公屋, 真慘 我隔離屋個對couple就係咁, 男gei唔駛報稅, 女gei搵得1萬, 所以寧願quit左份工, apply公屋, 上左樓就先再搵番野做
原文章由 多利是 於 08-1-24 15:37 發表 係呀...最慘就係呢d 夾心階層...... 我深受其害呀......:tongue: :tongue: :tongue:
原文章由 hoganmama 於 08-1-24 15:30 發表 但2萬零又申請唔到公屋, 真慘 我隔離屋個對couple就係咁, 男gei唔駛報稅, 女gei搵得1萬, 所以寧願quit左份工, apply公屋, 上左樓就先再搵番野做
原文章由 多利是 於 08-1-24 15:38 發表 quit 左份工?? 咁食咩呀?? 我地呢d手停口停架 bor...申請公屋, 起碼都要排年幾兩年啦
原文章由 hoganmama 於 08-1-24 15:38 發表 你2個人搵都唔只2萬零la