關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 46
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 46 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1221#
發表於 08-1-24 15:19 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 15:17 發表
其實有2萬幾一個月好好洗啦

你咪有囉, 富婆.....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1222#
發表於 08-1-24 15:19 |只看該作者
1個人搵2萬零就梗係好洗la, 如果2公婆搵得2萬零又要供樓就會好吃力lor, 而家就話息平, 如果息口加就大O樂
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 15:17 發表
係呀,好多人2公婆加起都係搵呢個數架ja,其實有2萬幾一個月好好洗啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1223#
發表於 08-1-24 15:20 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 15:18 發表
我前排都係啦做到黑晒面tim呀

唔知你繼續黑面會唔會出埋bouns比你呢???

Rank: 8Rank: 8


17382
1224#
發表於 08-1-24 15:24 |只看該作者
梗係無啦,我地一家一個月都洗唔到咁多呀:D


原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 15:19 發表

你咪有囉, 富婆.....

Rank: 6Rank: 6


6601
1225#
發表於 08-1-24 15:24 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-1-24 15:14 發表
ky

家庭入息 bor

我係話1個人有2萬入息都唔錯:tongue:

Rank: 8Rank: 8


17382
1226#
發表於 08-1-24 15:25 |只看該作者
咁又係又要供樓就會好吃力 我住公屋計既話2萬幾就好見洗:D :D

原文章由 hoganmama 於 08-1-24 15:19 發表
1個人搵2萬零就梗係好洗la, 如果2公婆搵得2萬零又要供樓就會好吃力lor, 而家就話息平, 如果息口加就大O樂

Rank: 8Rank: 8


17382
1227#
發表於 08-1-24 15:26 |只看該作者
肯定唔會啦,有雙糧都偷笑啦....不過仲未出wor:evil:


原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 15:20 發表

唔知你繼續黑面會唔會出埋bouns比你呢???

Rank: 8Rank: 8


17382
1228#
發表於 08-1-24 15:27 |只看該作者
咁梗係好啦

原文章由 KY2004 於 08-1-24 15:24 發表

我係話1個人有2萬入息都唔錯:tongue:

Rank: 6Rank: 6


8125
1229#
發表於 08-1-24 15:30 |只看該作者
hoganmama

我就係咁既意思囉..... give me five --------- = 5

原文章由 hoganmama 於 08-1-24 03:19 PM 發表
1個人搵2萬零就梗係好洗la, 如果2公婆搵得2萬零又要供樓就會好吃力lor, 而家就話息平, 如果息口加就大O樂

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1230#
發表於 08-1-24 15:30 |只看該作者
但2萬零又申請唔到公屋, 真慘

我隔離屋個對couple就係咁, 男gei唔駛報稅, 女gei搵得1萬, 所以寧願quit左份工, apply公屋, 上左樓就先再搵番野做
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 15:25 發表
咁又係又要供樓就會好吃力 我住公屋計既話2萬幾就好見洗:D :D

[ 本文章最後由 hoganmama 於 08-1-24 15:34 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1231#
發表於 08-1-24 15:31 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-1-24 15:30 發表
hoganmama

我就係咁既意思囉..... give me five --------- = 5

Rank: 6Rank: 6


8125
1232#
發表於 08-1-24 15:37 |只看該作者
係呀...最慘就係呢d 夾心階層...... 我深受其害呀......:tongue: :tongue: :tongue:

原文章由 hoganmama 於 08-1-24 03:30 PM 發表
但2萬零又申請唔到公屋, 真慘

我隔離屋個對couple就係咁, 男gei唔駛報稅, 女gei搵得1萬, 所以寧願quit左份工, apply公屋, 上左樓就先再搵番野做

Rank: 6Rank: 6


8125
1233#
發表於 08-1-24 15:38 |只看該作者
quit 左份工?? 咁食咩呀?? 我地呢d手停口停架 bor...申請公屋, 起碼都要排年幾兩年啦

原文章由 hoganmama 於 08-1-24 03:30 PM 發表
但2萬零又申請唔到公屋, 真慘

我隔離屋個對couple就係咁, 男gei唔駛報稅, 女gei搵得1萬, 所以寧願quit左份工, apply公屋, 上左樓就先再搵番野做

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1234#
發表於 08-1-24 15:38 |只看該作者
你2個人搵都唔只2萬零la
原文章由 多利是 於 08-1-24 15:37 發表
係呀...最慘就係呢d 夾心階層...... 我深受其害呀......:tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 8Rank: 8


17382
1235#
發表於 08-1-24 15:39 |只看該作者
我果時真係無錢所以申請公屋的 e+就一定 申請唔到啦over晒

原文章由 hoganmama 於 08-1-24 15:30 發表
但2萬零又申請唔到公屋, 真慘

我隔離屋個對couple就係咁, 男gei唔駛報稅, 女gei搵得1萬, 所以寧願quit左份工, apply公屋, 上左樓就先再搵番野做

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1236#
發表於 08-1-24 15:40 |只看該作者
前日食晒一包芝士圈, 而家有少少喉嚨痛添.....:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1237#
發表於 08-1-24 15:41 |只看該作者
佢之前請工人, 加埋一家三口同62, 99住, 個個size都唔小, 而且個女再大d 無地方訓la, 所以佢寧願quit左份工, 炒左個工人, 捱2年, 有層公屋點都好過供樓lor
原文章由 多利是 於 08-1-24 15:38 發表
quit 左份工?? 咁食咩呀?? 我地呢d手停口停架 bor...申請公屋, 起碼都要排年幾兩年啦

Rank: 8Rank: 8


17382
1238#
發表於 08-1-24 15:41 |只看該作者
你都唔洗啦 公屋上限真係好底架


原文章由 多利是 於 08-1-24 15:37 發表
係呀...最慘就係呢d 夾心階層...... 我深受其害呀......:tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 8Rank: 8


17382
1239#
發表於 08-1-24 15:42 |只看該作者
我當年排左8年

原文章由 多利是 於 08-1-24 15:38 發表
quit 左份工?? 咁食咩呀?? 我地呢d手停口停架 bor...申請公屋, 起碼都要排年幾兩年啦

Rank: 8Rank: 8


17382
1240#
發表於 08-1-24 15:43 |只看該作者
多.一個都唔只啦


原文章由 hoganmama 於 08-1-24 15:38 發表
你2個人搵都唔只2萬零la   
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖