註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 多利是 於 08-1-3 12:38 發表 hoganmama 1 week 才來3個鐘, 夠嗎?? 咁你地平時出去食飯?? 邊個睇仔呀??
返回頂部
珍珠宮
原文章由 雪文 於 08-1-3 12:44 發表 有個廣州舊同事加客仔, 係MSN叫我同佢新出世的囡囡起名, 我係咁易同佢諗吓, 佢話叫個女認我做契媽 , 點推佢呀, 我同佢唔係熟成咁
原文章由 雪文 於 08-1-3 12:52 發表 你哋D仔女有無契媽, 契爺加 ???
男爵府
原文章由 雪文 於 08-1-3 12:52 PM 發表 你哋D仔女有無契媽, 契爺加 ???
原文章由 hoganmama 於 08-1-3 12:56 PM 發表 我無, 我覺得無咩意思, 係fd gei唔契都會錫我個仔la
原文章由 多利是 於 08-1-3 12:39 發表 阿頭 隻碟已轉交雪文, 你同佢跟進啦, thanks
原文章由 come爸嘩 於 08-1-3 13:21 發表 KY: 間玩具店好似叫toy c 雪文: pls check pm (2 mins later)
原文章由 多利是 於 08-1-3 12:59 發表 契媽? 自己都有仔有女, 仲契咩呀?? 咪話唔興呢家野囉..真係多謝佢咁比面~ 我老公未結婚時就契左佢死黨個女做契女, 好似買左條金鍊比佢..次後年年都封包利是比佢個囡咁囉...之後都無契過lu ...
原文章由 come爸嘩 於 08-1-3 13:28 發表 一陣下午有客上黎, 可能我又要迴避啦.:tongue:
原文章由 雪文 於 08-1-3 14:02 發表 我惠州個friend二公婆只有一個仔, 又係勁鍾意我囡. 佢哋成日講叫我女叫佢哋契媽, 契爺囉. 不過都係無行動, 我囡唔知咩事:
大宅
原文章由 多利是 於 08-1-3 14:39 發表 講開呢個契既問題, 聽講真係幾煩架...除左上契儀式外, 紅白2事, 好似契左都關事架...有咩 touch wood...要幫埋守x咁架...你地有無聽過呀