關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1221#
發表於 08-1-3 12:46 |只看該作者
平時亞仔係99湊, 我地都係99度食埋飯, part time只係黎打掃
原文章由 多利是 於 08-1-3 12:38 發表
hoganmama

1 week 才來3個鐘, 夠嗎?? 咁你地平時出去食飯?? 邊個睇仔呀??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1222#
發表於 08-1-3 12:52 |只看該作者
你哋D仔女有無契媽, 契爺加 ???

原文章由 雪文 於 08-1-3 12:44 發表
有個廣州舊同事加客仔, 係MSN叫我同佢新出世的囡囡起名, 我係咁易同佢諗吓, 佢話叫個女認我做契媽 ,  點推佢呀, 我同佢唔係熟成咁

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1223#
發表於 08-1-3 12:56 |只看該作者
我無, 我覺得無咩意思, 係fd gei唔契都會錫我個仔la
原文章由 雪文 於 08-1-3 12:52 發表
你哋D仔女有無契媽, 契爺加 ???

Rank: 6Rank: 6


8125
1224#
發表於 08-1-3 12:59 |只看該作者
契媽? 自己都有仔有女, 仲契咩呀?? 咪話唔興呢家野囉..真係多謝佢咁比面~  我老公未結婚時就契左佢死黨個女做契女, 好似買左條金鍊比佢..次後年年都封包利是比佢個囡咁囉...之後都無契過lu

原文章由 雪文 於 08-1-3 12:52 PM 發表
你哋D仔女有無契媽, 契爺加 ???

Rank: 6Rank: 6


8125
1225#
發表於 08-1-3 13:00 |只看該作者
hoganmama

見解相同

原文章由 hoganmama 於 08-1-3 12:56 PM 發表
我無, 我覺得無咩意思, 係fd gei唔契都會錫我個仔la

Rank: 6Rank: 6


6601
1226#
發表於 08-1-3 13:20 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-3 12:52 發表
你哋D仔女有無契媽, 契爺加 ???

冇!亦冇需要啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1227#
發表於 08-1-3 13:21 |只看該作者
KY:  間玩具店好似叫toy c

雪文: pls check pm (2 mins later)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1228#
發表於 08-1-3 13:27 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-3 12:52 發表
你哋D仔女有無契媽, 契爺加 ???

我女無的,  唔攪lee家野.:-|
不過我奶奶有個契女, 好似2x歲, 但我2個姑奶都勁唔like佢, 佢次次黎我奶奶家, 我細姑奶都唔會so佢, 好似奶奶好多年前契落的, 我結婚時已經見個女子出現.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1229#
發表於 08-1-3 13:28 |只看該作者
一陣下午有客上黎, 可能我又要迴避啦.:tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1230#
發表於 08-1-3 13:59 |只看該作者
知唔知燒一隻DVD要幾耐呀, 我未試過.


原文章由 多利是 於 08-1-3 12:39 發表
阿頭

隻碟已轉交雪文, 你同佢跟進啦, thanks

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1231#
發表於 08-1-3 14:00 |只看該作者
收到啦.  Hin_bb去咗今明大陸做嘢呀, 我哋傾來APM潮館啦.

原文章由 come爸嘩 於 08-1-3 13:21 發表
KY:  間玩具店好似叫toy c

雪文: pls check pm (2 mins later)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1232#
發表於 08-1-3 14:02 |只看該作者
我惠州個friend二公婆只有一個仔, 又係勁鍾意我囡.  佢哋成日講叫我女叫佢哋契媽, 契爺囉.  不過都係無行動, 我囡唔知咩事:

原文章由 多利是 於 08-1-3 12:59 發表
契媽? 自己都有仔有女, 仲契咩呀?? 咪話唔興呢家野囉..真係多謝佢咁比面~  我老公未結婚時就契左佢死黨個女做契女, 好似買左條金鍊比佢..次後年年都封包利是比佢個囡咁囉...之後都無契過lu

...

Rank: 6Rank: 6


6601
1233#
發表於 08-1-3 14:04 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-3 13:28 發表
一陣下午有客上黎, 可能我又要迴避啦.:tongue:

:cry: :cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1234#
發表於 08-1-3 14:04 |只看該作者
各位星期六有無意觀塘一齊飲茶 ??
地點 l: APM 5/F 潮館
時間 : 1點
( 請自行加名)

雪 一大二小
come
Hin_bb
龍媽  ( 安排緊)
KY ( 未定)

Rank: 6Rank: 6


6601
1235#
發表於 08-1-3 14:05 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-3 14:02 發表
我惠州個friend二公婆只有一個仔, 又係勁鍾意我囡.  佢哋成日講叫我女叫佢哋契媽, 契爺囉.  不過都係無行動, 我囡唔知咩事:

咁都得!

Rank: 5Rank: 5


3104
1236#
發表於 08-1-3 14:28 |只看該作者
我沒囉 ,我怕太多關係,如果朋友錫我仔女,就行埋的囉,契左很多麻煩.不單上你仔女的事,直頭是2家人的事,我怕怕



你哋D仔女有無契媽, 契爺加 ???

[/quote]

Rank: 5Rank: 5


3104
1237#
發表於 08-1-3 14:30 |只看該作者
多多 :

我找你,有野請教,我MSN你啦

Rank: 6Rank: 6


8125
1238#
發表於 08-1-3 14:39 |只看該作者
講開呢個契既問題, 聽講真係幾煩架...除左上契儀式外, 紅白2事, 好似契左都關事架...有咩 touch wood...要幫埋守x咁架...你地有無聽過呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1239#
發表於 08-1-3 14:46 |只看該作者
唔係嘛, 咁咪搞啦.

原文章由 多利是 於 08-1-3 14:39 發表
講開呢個契既問題, 聽講真係幾煩架...除左上契儀式外, 紅白2事, 好似契左都關事架...有咩 touch wood...要幫埋守x咁架...你地有無聽過呀

Rank: 6Rank: 6


6601
1240#
發表於 08-1-3 14:50 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-1-3 14:39 發表
講開呢個契既問題, 聽講真係幾煩架...除左上契儀式外, 紅白2事, 好似契左都關事架...有咩 touch wood...要幫埋守x咁架...你地有無聽過呀

有!
我爸爸10多年前passed away,佢後生時契左個契仔,因得我1個女,我媽諗住叫我契哥來擔花買水,點知佢daddy & mummy唔鍾意(佢地有2個仔),所以最後都冇來到。我當時覺得佢地好衰,不過而家諗起,算啦!人地都有自由,邊個鍾意個仔幫人地個親生爸爸做白事丫!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖