關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 38
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 38 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1221#
發表於 07-11-21 15:07 |只看該作者
係呀雪文呢排小左出post

原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 15:02 硐表

一走走3個, 近排雪文又成日好busy....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1222#
發表於 07-11-21 15:07 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-21 15:05 硐表
嘩,仲muk整張咁gei相嚇人呀

lee個就係love嘅"真面目"黎架!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1223#
發表於 07-11-21 15:08 |只看該作者


原文章由 cyclmama 於 07-11-21 15:05 硐表
嘩,仲muk整張咁gei相嚇人呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1224#
發表於 07-11-21 15:08 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-21 15:05 硐表
想都無用ar, 我地學校2年級唔比家長去la ma

oic oic 我女學校好似一至六年級都歡迎家長參加架!?

Rank: 5Rank: 5


2967
1225#
發表於 07-11-21 15:09 |只看該作者
冇love係度,少咗salt wet 嘢聽tim
原文章由 hoganmama 於 07-11-21 14:59 硐表
都係我, love同katiekma之麻, 其他台柱都係度ar
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1226#
發表於 07-11-21 15:09 |只看該作者
就係咁啦


原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 15:07 硐表

lee個就係love嘅"真面目"黎架!!!

Rank: 5Rank: 5


2967
1227#
發表於 07-11-21 15:10 |只看該作者
我地一年級都冇ga
原文章由 hoganmama 於 07-11-21 15:05 硐表
想都無用ar, 我地學校2年級唔比家長去la ma
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
1228#
發表於 07-11-21 15:11 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 15:04 硐表

其實亞女想唔想你都一齊去架? 上年返黎之後, 我問亞女下年(二年級)仲想唔想我陪你去, 佢答: 想!

佢冇乜所謂喎,正係叫定我買乜俾佢戴去食。
我諗住整sandwich, fresh orange juice, 加埋 帶water, potato chips & candies.:

Rank: 8Rank: 8


17382
1229#
發表於 07-11-21 15:11 |只看該作者
我不嬲都好小講架 唔知點解星期五果日無啦啦講開先講ja 呢2,3日都無咩點講啦

原文章由 cyclmama 於 07-11-21 15:09 硐表
冇love係度,少咗salt wet 嘢聽tim

Rank: 5Rank: 5


3212
1230#
發表於 07-11-21 15:12 |只看該作者
原文章由 phoebecyl 於 07-11-21 15:03 硐表
THANKS NOVEMBERWM
張卡可以去咩尖沙咀九龍酒店吃...都好好味架,你有冇去過呀?你入會係唔係1800送4張券(每張2人)免費去4間酒店吃自助餐呀..4間酒店我都吃過但都係得九龍酒店及都會海逸最好味,計落又好像唔係幾化算就冇再參加。
...



四間除左北角未try 之外.... 其他都try 過啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1231#
發表於 07-11-21 15:12 |只看該作者
聖誕節就到啦~~~

Rank: 8Rank: 8


17382
1232#
發表於 07-11-21 15:13 |只看該作者
我地只係1年級先有,之後無得一齊參加架啦所以我sick都要去


原文章由 cyclmama 於 07-11-21 15:10 硐表
我地一年級都冇ga

Rank: 5Rank: 5


2967
1233#
發表於 07-11-21 15:13 |只看該作者
我都估係ga la
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-21 15:09 硐表
就係咁啦
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1234#
發表於 07-11-21 15:14 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-11-21 15:11 硐表

佢冇乜所謂喎,正係叫定我買乜俾佢戴去食。
我諗住整sandwich, fresh orange juice, 加埋 帶water, potato chips & candies.:

好多野食喎! 你而家有無比$佢返學買小食架?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1235#
發表於 07-11-21 15:14 |只看該作者
咁你想買咩聖誕禮物送比自己
原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 15:12 硐表
聖誕節就到啦~~~

Rank: 8Rank: 8


17382
1236#
發表於 07-11-21 15:15 |只看該作者
係呀,跟住好快就新年 今年係2月7日年初一呀,即係仲有1個月多dd就過年啦

原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 15:12 硐表
聖誕節就到啦~~~

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1237#
發表於 07-11-21 15:16 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-21 15:14 硐表
咁你想買咩聖誕禮物送比自己  

多囉~~~不過no m!!!:cry:
你地呢??????

Rank: 5Rank: 5


2967
1238#
發表於 07-11-21 15:16 |只看該作者
come,你d'飛' fd嚟咗探我,叫極都唔走

[ 本文章最後由 cyclmama 於 07-11-21 15:22 編輯 ]
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1239#
發表於 07-11-21 15:16 |只看該作者
你唔信可以問下雪文wor,雪文成日係油塘見到我架啦,我無化妝果時係咁上下ja

原文章由 cyclmama 於 07-11-21 15:13 硐表
我都估係ga la

Rank: 6Rank: 6


8953
1240#
發表於 07-11-21 15:17 |只看該作者
講緊食食食呀 ???????????
呢排少運動, 肥左3kg.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖