- 在線時間
- 471 小時
- 最後登錄
- 19-5-17
- 國民生產力
- 361
- 附加生產力
- 1520
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-8-30
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1223
- 主題
- 23
- 精華
- 0
- 積分
- 3104
- UID
- 98055
 
|
COME :
係甘卡,我叔仔結婚時,我都係甘,比左5000元賀禮我老爺,再買一條 3 錢幾的頸鏈,條鏈就斟茶時比個妯娌,想起都很金,個時C6仲要買NOKIA 最新款的電話比他細佬,加上我地一家人去(返福建),一家使費,又過年派利是,不見左15000元,到今時我都很肉赤, ,大陸派利是又不係個個派,出來做野的人不使派,反而他要派比細個他的親人,關係疏小小都不會派,不過他地派親都 $100大元,
個年我女都收獲不少,同樣我又付出不少
[quote]原文章由 come爸嘩 於 07-10-22 16:44 硐表 
我係唔LIKE我奶奶明明講話封2仟元禮金, 之後又話要買多樣野啫!! |
|